بهترین زمان مصرف پروتئین وی
شما اینجا هستید
پروتئین ها » بهترین زمان مصرف پروتئین وی

  • صبح ها بلافاصله بعد از بیدار شدن
  • یک ساعت قبل از تمرین

 

  • 30 تا 60 دقیقه اول بلافاصله بعد از تمرین ( مهم ترین زمان مصرف پروتئین وی)

PROTEIN TYPE

صبح

بین وعده های غذایی

قبل از تمرین

بعد از تمرین

قبل از خواب

WHEY PROTEIN

Best Protein Choice =

 

 

30 تا 60 دقیقه اول بلافاصله بعد از تمرین مهمترین و موثرترین زمان مصرف پروتئین وی می باشد. آنزیمها و هورمونهای درون عضلات بطور فعال به ترمیم و بازسازی عضلات آسیب دیده در زمان تمرین می پردازند و عضلات بیشترین پذیرش برای تجدید منابع گلیکوژن و دریافت منابع مغذی خود را دارند. به این فاز که دریچه فرصت طلائی گفته می شود شما می توانید مطمئن شوید که بدن خود را برای جلسه تمرینی دیگر آماده کرده اید.

  1. سینا

    سلام

    من 174قد و وزنم 69کیلو هست دوره افزایش وزن همراه تمرین جی خوبه بردارم
    . پیشنهاد محصولات پرولب بهم کردن

    • مدیریت

      سلام میتونی از Pure Whey Creatine Monohydrate Prolab amino2000 استفاده کنی

  2. ashkan

    salam man qadam 176 vazn 57 che mavadi pishnahad mikonid vase ezafe vazne saariii

  3. ميثم

    من مي خواستم يك پروتيين تهيه كنم قدم 176 وزنم 81  است خواستم بدونم پروتيين وي خوب است يا چيز ديگه و پيشنهادتون چيه و طريقه مصرف  چون كارم عمراني است و از صبح تا ساعت 7 سركارم  وقت و دسترسي براي وعده هاي غذايي متعدد و مناسب ندارم

    • رضا

      شما میتونی از پروتئین وی در میان وعده ها استفاده کنی وی اپتیمم eas گزینه های خوبی هستن
      کدام پروتئین را چه زمانی مصرف کنیم http://edcoan.ir/archives/8983.htm

  4. amir mohammad

    سلام خسته نباشید خواستم بپرسم من برای حجم دادن عضلاتم کدام پروتیین و کراتین را مصرف کنم؟سن17 قد170 وزن78

    • مدیریت

      سلام ببین دوست من، توی این سنی که هستی احتیاج نه به پروتئین داری و نه به کراتین و نه چیز دیگه ای تو این سن با غذا هم میتونی نیازتو مرتفع کنی مگر اینکه در حد پیشرفته باشه تمریناتت
      رژیم درست، خواب درست، تمرین درست. الباقی جز حاشیه محسوب میشن

  5. میلاد

    سلام من والیبالیستم و قدم 195 ووزنم 80 به نظر شما بهترین دوره افزایش وزن برایه من چی مبتونه باشه؟

  6. صبا

    سلام من ۲ساله بدن سازی کار میکنم تا اونجا که تونستم چربی سوزوندم ولی باورتون میشه ۲کیلو اضافه کردم؟ الان میخوام شروع کنم به عضله سازی ایا پروتویین وی من رو چاق میکنه؟و به من حجم میده؟چون نمیخووام بدنم حجم بگیره فقط جاهایی مثل پشت بازو و رون .و اگه استفاده کنم از پروتویین وی چند گرم ؟ ممنون اگه راهنمایی کنید .

    • مهدی

      سلام.پروتئین اگه خالص باشه و کورتون داشته باشه وزن نمیده.چگالی عضلاتو سفت میکنه کاره چربی سوزی هم به عهده داره.
      عضله برای اینکه سوخته نشه و تفکیکه مناسبی داشته باشه به پروتئین نیاز داره.
      پس شما با خوردنه وی وزن نمیگیرید در صورته ۱ تا ۲ کیلو وزن گرفتن برای عضله سازیه شماست اگر زیاد شود نه چربی.
      البته جاهایی هم که میخواید واسه حجم یا تراشیدن به برنامه ی غذایی و برنامه ی تمرینیه شما هم نیاز داره.پس متکی به خوردنه وی به تنهایی نباشید

  7. مهدی

    سلام من مهدی هستم
    قد 1.75
    وزن 75 بودم ولی الان با مصرف کراتین/گلوتامین/گینر/پمپ شدمه 83
    دوست دارم با همین وظن عظله ای بشم
    به نظر شما چه مکملی استفاده کنم
    با تشکر

    • صادق

      سلام همین مکمل های که داری خوبه دیگه میتونی از یه گینر و پروتئین خالص و امینو اسید کراتین با مولتی ویتامین موفق باشی و یه رژیم غذایی پر پروتئین هم داشته باشی بهت کمک میکنه

  8. mahbod

    به من گفتن روزی 2بار از وی استفاده کن بهترین موقعش کی هست

  9. vahid

    سلام من سنم ٢٠ قدم175 هست و وزنم 60 حدود یکسال بدنسازی کار کردم وزن اضاف نکردم و نا امید شدم الان یه ماهه دوباره شروع کردم
    میخوام وزن اضاف کنم چکار کنم.ممنون

  10. بهزاد

    باعرض سلام.ممنون که وقت گذاشتین که نظرات دیگران رو میخونید و پاسخ میدین.من بدن کاملا عضلانی دارم وهر تیکه ای که بگین توی بدنم دارم وخیلی زیبا به طوری که ساعدای دستام در صورت فیگور گرفتن مثل تخم کبوتر بیرون میزنن(فقط برای دادن اطلاعات برای راهنمایی)جندساله که ژیمناستیک کارمیکنم وحالاایروبیک حرفه ای بدون هیچ مکمل ودارویی.طبیعیه طبیعی.۵وعده غدامیخورم وغذاهاهم تا حالاخوب بودن.مصرف بسیارزیادی درمیوه خوردن دارم.بسیارم تمرین میکنم ودرعین حال بانمرین زیاد واستراحت کمی که دارم (به دلیل علاقه ی بسبارزیاد زیاد به ورزشم)ولی هیجوقت کم نیاوردم وهمیشه سرحال بودم شایدبه ندرت خسته بشم که اونم بایه روز استراحت برطرف میشه.تاحالا نه وزنم زیاد شده نه کم (هرروز تمرین میکنم)که این برام یه سواله.اگه میشه علتشو بهم بگین.۱۰روزه که یه پروتین وی به قول داروخانه%۱۰۰گرفتم ویه کربوهیدرات ۱کیلویی. اولا نمیدونم اصله یانه.که دکتر داروخانه بهم گفته که بلافاصله بعدتمرین یه پیمانه(۳۲گرم)وکربو نیم ساعت قبل تمرین ویا درحین تمرین ۷۵گرم.(یک تمرین۲الی۳ساعته در کل روز دارم)درواقع میخوام عضلاتی قوی تر حجیم تر وپر انرژی تری داشته باشم ایا این مقدار مصرف به اندازه ودرسته؟ایا به مکمل دیگری نیازدارم؟خواهش میکنم دقیق راهنماییم کنین.(وزنم۶۳الی۶۴٫قد۱۷۸٫سن۲۳٫ساعت تمرین۷الی۱۰یایازده.(وقدرتم به وزنم میچربه)
    اگه میشه هم درقسمت نظرات وهم به ایمیلم جوابمو بدین باتشکر خیلی خیلی فراوان بهزاد&&&&&&

    • قادرخان

      سلام بهزاد جان این که شما وزنت الان چند وقتیه نوسان نداشته یعنی استپ کرده نه بالا میره نا پایین شما به نظر من تعداد وعده های غذاییتونو افزایش بدین و از یه گینر و کراتین و امینو و یه مولتی ویتامین خوب بخر کلا سعی کن کالری دریافتیتو نیست به اون چیزی که میسوزونی بیشتر کنی تا بتونی چندتایی بیای بالا
      از داروخانه گرفتی اصله ولی کیفیتش نسبت به خارجیا کمتره اره میتون یکربو قبل و بعد تمرین بخوری پروتئنتم میتونی با صبحانه بعد تمرین و قبل خواب مصرف کنی جواب گرفتی خبرشو بده داش

  11. amir

    salam.man ghadam 180 vaznam 75.
    mikhastam bedonam che mokamel haie bayad masraf konam

  12. محمد

    سلام بنده هجده سالمه و قدم یک مترو نود و پنج هستش و وزنم نود کیلو گرم.
    چه دوره ای در کوتاه مدت بدنمو جمع و جور میکنه؟

    • رضا

      سلام شما با این قد وزن بهتره گینر بخری

  13. مهران

    سلام من پروتین و کراتین و گلوتامین ماسل خریدم چه جوری مصرفشون کنم لطفا راهنمایی کنید.

    • طاهر

      کراتین اول بارگیری کن بعدشم قبل و بعد تمرین مصرف کن گلوتامینم میتونی بعد تمرین و قبل خواب و صبح مصرف کنی

  14. مهران

    پروتین گینر، قدم۱۸۵، وزنم۶۲

  15. َAko

    سلام، من با برنامه خوب دارم تمرین میکنم، یه مکمل اسینشال وی پرولب هم دارم مصرف میکنم تا الان که حدود ۷۰۰ گرم خوردم تاثیری نداشته، به نظرتون کنارش چی مصرف کنم که افزایش حجم داشته باشم؟ سن ۲۹، قد ۱۷۴، وزن ۶۷- یه مقداری هم شکم دارم
    با تشکر

    • رضا محمدی

      سلام یه کراتین کنارش مصرف کنی خوبه یا یه گینر که وزنتو بیاره بالا

      • Ako

        به نظرتون الان مصرف کنم یا بزارم پروتئین ام تموم بشه ،
        البته من چربی شکم هم دارم
        لطف می کنید یه برند خوب بهم معرفی کنید، هر کدام که به نظرتون مفیدتر، گینر یا کراتین
        با تشکر فراوان

  16. میثم

    سلام. من سنم ۲۶قدم ۱۹۵وزنم۱۰۵٫٫ ۵ماه بدنسازی کارمیکنم میخوام حجم عضلاتم بیشتر بشه چه کار کنم

  17. محمدرضا

    سلام روزتون بخیر ممنون اگه پاسخ سوالمو بدید
    دستور مصرف پروتین وی رو میخواستم روزی که تمرین دارم قبل و بعد ورزش مصرف کنم
    روزی که استراحتم چقد باید مصرف کنم ایا باید مثل همون روزی که باید برم باشگاه مصرف کنم یا ساعتش فرق میکنه

  18. Mohammad

    با عرض سلام
    بنده ٢٩ سال دارم
    کاهش وزن زیادی داشتم،حدود ۴٠ کیلو
    وزن الانم ٨٣ کیلوگرم است و قدم ١٨٧
    میشه راهنمایی کنید که چه مکملیهایی استفاده کنم؟؟؟
    ممنون

  19. محمدرضا

    سلام من ۲٫۲۷۰ کیلو پروتیین وی با ۳ کیلو گینر مس دارم این دو تارو چطور با هم مصرف کنم

  20. mohamadreza

    پروتیین وی با گینر مس هردو تو یه دوره چطور باید مصرف بشه وزنم ۶۷ قدم۱۷۴

    • غلام

      صبح وی ساعت ده گینر ثبل تمرین گینر بعد تمرین وی قبل خواب وی

  21. مرتضی

    سلام وقت بخیر
    من تقریبا یک ماه هستش که ورزش بدنسازی میکنم .
    میخواستم بدونم از چه ماهی باید شروع به خوردن پروتیین کنم .
    اندامم هم نسبتا لاغر میباشد.وزن ۶۷ و قد ۱۷۹ میباشد
    متشکر

  22. محمدرضا

    سلام میخاستم بدونم در روز چه مقدار مصرف کنم؟و چند اسکوپ باشه؟ با چه مقدار اب؟

    • ماهان

      بسته به وزنت تیپ بدنیت سابقه تمرینیت داره
      بهترین زمانش میتونه بعد تمرین قبل خواب و صبح باشه یه اسکوپ با یک و نیم لیوان آب حوال حوش ۳۳۰ سی سی باشه خوبه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

مجله ادکوان، پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ | بررسی آخرین مقالات، خبرها و یافته های دنیای ورزش در رشته بدنسازی، پرورش اندام، پاورلیفتینگ و آمادگی جسمانی، گالری تصاویر و فیلم، مجلات و مشاوره