ایزو ام آر پی

کارایی:

– با فرمول حاوی پروتئین های چند شاخه ای با درصد کربو هیدرات پایین
– پشتیبان فعالیت های هوازی و غیر هوازی
– با  CLA موجود در این محصول جهت چربی سوزی بیشتر در بدن
– کمک  به ترشح بیشتر آنزیم های موجود در معده و در نتیجه هضم آسان تر
– سرشار از آمینو اسید های ممتاز با طعم بسیار عالی

ادامه مطلب ایزو ام آر پی  ISO-MRP

دستور مصرف:

به عنوان یک مکمل غذایی ۲ پیمانه از محصول ایزوبولیک را با ۱۸۰ الی ۳۰۰ میلی لیتر آب  یا شیر کم چرب مخلوط کرده و میل نمایید.در روز بین ۱ الی ۳ وعده از این محصول را مصرف نمایید.

ایده ایزوام آرپی: غذای ویژه مهندسی شده پرورش اندام بدنسازان و ورزشکاران جدی به سه وعده غذای روزانه اکتفا نمیکنند. زیرا تعدد دفعات غذا خوردن مثلاً ۵ تا ۶ بار در روز فوایدی دارد که سطوح بالاتر تناسب اندام را حاصل مینماید. تغذیه دائمی به علت اثر «حرارتی» غذا سوخت و ساز را همیشه فعال نگاه میدارد و با متوازن سازی قند خون انرژی را در اوج حفظ میکند. این عملکرد، با تنظیم سطوح انسولین و ارائه جریان ثابتی از آمینو اسید در سلول، ایجاد عضلات را تحریک میکند.

تاکتیک عملکرد ایزوامآرپی: افزایش دفعات تغذیه، ارائه حداکثر مواد مغذی برای تقویت بهبود ترکیبات بدنی درست است که افزودن مکمل به یک رژیم غذای کامل منافع فراوانی دارد ولی ارزش غذایی واقعی غذاهای اضافی حتی حیاتی تر است. برای بهره گیری از مزایای کامل صرف ۵ الی ۶ وعده غذا در روز، تیم تحقیق و توسعۀ نوترابولیک ایزوام آر پی را طراحی میکردند که یک منبع غذای سرشار از مواد مغذی است و پروتئینهای آزاد، هیدروکربن کمپلکس آلی طراحی شده، الیاف و اسید چرب ضروری و سلامتی بخش را در قالب یک پودر قابل حل در آب ارائه میکند. به زبان ساده، ایزوام آرپی در ترکیب با برنامۀ سخت کسب وزن، یک روش قطعی در افزایش سطوح انرژی، بازیافت سریع، حفظ و ازدیاد عضلات، و کاهش ذخائر چربی بدن میباشد.
ایزوام آرپی دارای این مواد است: پروتئین ممتاز، هیدروکربن و الیاف با رهاسازی متوالی، اسید چرب

کمپلکس پروتئین ممتاز و آمینو اسید

برای بیشینه سازی تواتر صرف غذا، یک آرایه خاص فیزیولوژیکی اجزاء پروتئین در قلب فرمول ایزوام آر پی قرار دارد. ایزوام آر پی دارای یک کمپلکس پروتئین ممتاز است:
۱- عصارۀ پروتئین وی از جریان متقاطع تصفیه شده بالاترین مقادیر پپتیدهای دو و سه و چند وی را همراه با ۱۰% ایمونو گلوبین تأمین میکند (یعنی یک پادتن حیاتی که یک پاسخ ایمنی سالم و متوازن ایجاد مینماید).
۲- هیدرولیزات پروتئین وی نوعی عصاره پروتئین وی است که طی یک فرآیند آنزیمی از قبل گوارش شده و نسبت به انواع غیر هیدرولیز سریعتر جذب بدن میشود. این فرآیند پروتئین را به آمینو اسیدهای کوچکتر تجزیه کرده و مدت ماندگاری آن در معده را کاهش داده و مانع از هضم و تجزیه آنها شده و برای رساندن آنها به عضلات کمک میکند.
این خاصیت هیدرولیزات پروتئین وی را برای مصارف پس از تمرین مناسب ساخته چون پروتئین از پیش هضم شده را در دسترس بدن قرار میدهد.
۳- کازئین محلی micelar اساس این فرمول است. این ماده طبق تحقیقات ابقای ازت را بیشینه کرده و کارآئی جذب آن و سنتز پروتئین را میافزاید. این ماده مانند پروتئین بافتی (از قبیل جوجه، گوشت گاو و غیره) عمل میکند زیرا در معده منعقد گشته و فرآیند تجزیه آن موجب نوعی اثر زمانبندی شده سنتز پروتئین میگردد. از این نظر ایزوگینر شبیه غذای کامل  است و نوعی رهاسازی آرام آمینو اسید در جریان خون را موجب میگردد. این دوره آرام شش ساعته کل سنتز پروتئین را افزوده و میتواند یک افزودنی با ارزش در کنار رژیم صحیح و برنامۀ کسب وزن دقیق محسوب شود.
۴- عصارۀ تجمعی پروتئین شیر مخلوطی است از پروتئین شیر (وی و کازئین) و دارای ترکیب آمینو اسید قوی میباشد که از هر دو جزء وی و کازئین اخذ میگردد و با زمانبندی در جریان خون رها میشوند.

هیدروکربن و الیاف با توزیع متوالی

در راستای حفظ یک منبع دائم تأمین انرژی و پایداری قند خون یک مخلوط غنی از الیاف و با رهاسازی تأخیری هیدروکربن که اصولاً از منابع غذایی کامل استخراج شده فراهم شده است. منابع هیدروکربن غلات کامل در حالت طبیعی و فرآوری نشده در فرمول گنجانده شده اند: جو آلی، جو دو سر ، الیاف جو آلی، بتا گلگوکن جو، الیگودکسترین برنج، پلیمر گلوکز. این مخلوط یک منبع درازمدت انرژی است که برای تقویت ذخیره گلیکوژن (هیدروکربن ذخیره شده در سلول عضلانی) و بازیافت پس از تمرین شدید مفید است. تحویل دائم هیدروکربن میتواند هورمون اتلاف عضله کورتیزول را کاهش و عملکرد اندوکرین را که برای حفظ و ایجاد عضله حیاتی است افزایش دهد.

کمپلکس اسیدهای چرب ضروری

ایزوام آر پی دارای مخلوطی از اسیدهای چرب طراحی شده بر مبنای علمی است. این موارد شامل پودر روغن گل گاوزبان، پودر برزک، و کمپلکس اومگا ۳ است که دارای مقادیر زیاد EPA و DHA میباشد. مخلوط مقوی چربی طراحی شده عملکردهای متفاوتی دارد از جمله بهبود تولید تستوسترون و تولید انواع مفید پروستا گلاندین که عملکرد انسولین را بهبود می دهند. این چربی های طراحی شده یک اثر قوی حفاظت از هیدروکربن و پروتئین دارند که فواید زیادی از جمله عملکرد بهتر ورزشی و افزایش حجم عضله را دربردارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *