ایزوبولیک

کارایی:

۱٫ شامل پروتئین های چند شاخه ای با درصد کربو هیدرات پایین
۲٫ پشتیبان فعالیت های هوازی و غیر هوازی
۳٫ حاوی CLA جهت  چربی سوزی بیشتر در بدن
۴٫ کمک  به ترشح بیشتر آنزیم های موجود در معده و در نتیجه هضم آسان تر
۵٫ سرشار از آمینو اسید های ممتاز با طعم بسیار عالی

ادامه مطلب ISOBOLIC ایزو بولیک

دستور مصرف:

به عنوان یک مکمل غذایی ۲ پیمانه از محصول ایزوبولیک را با ۱۸۰ الی ۳۰۰ میلی لیتر آب  یا شیر کم چرب مخلوط کرده و میل نمایید.در روز بین ۱ الی ۳ وعده از این محصول را مصرف نمایید.
ایده ایزوبولیک:

ورزشکاران جدی که به دنبال پیشرفت مستمر اندازه، توان و عضلانی شدن بدن هستند در مورد جذب پروتئین روزانه هشیارند. بدین سبب نوترابولیک استاندارد صنعت در مکمل پروتئین یعنی ایزوبولیک را تولید نمود. این مکمل خاص که  بر مبنای علم تغذیه تهیه شده و بدون تردید یک غذای حقیقی بدنسازی است یعنی باید در اساس و ریشه زرادخانه مواد غذایی هر مسابقه دهنده نخبه قرار گیرد.

تاکتیک عملکرد ایزوبولیک: دسترسی حداکثر به آمینو اسید بدن ورزشکار دائماً میان تجمع بافت عضلانی (کاربرد آمینو اسید برای بدنسازی / ترمیم یا «آنالولیزم») و تجزیه این بافت (کاربرد آمینو اسید برای تأمین انرژی یا «کاتابولیزم») در نوسان است. توازن در این فرآیند وضعیت پیشرفت یا رکود بدن را دیکته میکند. یک مکمل مؤثر پروتئین ابقای خالص ازت را بهبود داده، آنابولیزم را ترویج کرده و کاتابولیزم را کاهش میدهد. برای ایجاد یک حالت سوخت و ساز مفید، ایزوبولیک یک آرایه ویژه فیزیولوژیک اجزاء پروتئینی را که با فناوری فرآوری عالی ایجاد شده با اسید چرب، الیاف و آنزیم ضروری ترکیب نموده تا منبع تأمین دائم آمینو اسید فراهم گشته و یک رژیم خوب و سخت برای تأمین وزن بدست آید.
ایزوبولیک دارای اجزاء سریع العمل و کوبنده است.

عصاره پروتئین وی از جریان متقاطع تصفیه شده  برخلاف پروتئینهای بیکیفیت که با تبادل یونی فرآوری شده اند و این فرآیند از مواد شیمیائی مخرب برای جداسازی انواع اجزاء پروتئین شیر استفاده میکند، عصاره وی ایزوبولیک فقط در معرض فرآیند با حرارت کم تهیه شده که پروتئین محلی را با نام PH طبیعی جداسازی نموده و فعالیت زیستی آن را با دقت حفظ مینماید. در این ماده بالاترین سطوح دو و سه و چند پپتیدی وی شامل ۱۰% ایمونو گلوبین (یعنی یک پادتن حیاتی که پاسخ ایمنی سالم و متوازن ارائه میدهد) وجود دارد. این فرآیند خالص ترین، سریع العمل ترین و گوارش پذیرترین پروتئین وی را بدست می دهد.
عصاره پروتئین تخم مرغ (آلبومین تخم مرغ)

این ماده منبع غنی آمینو اسیدهای گوگردی است که به انحاء متفاوت ترمیم سلولی را ممکن می سازند. این ماده با نام «اهداگر متیل» نیز شناخته شده و در شکل گیری متیونین (اولین آمینو اسیدی که حین ایجاد سلول در فرآیند دخالت دارد) کمک کرده و باید برای کاربرد مؤثر پروتئین مورد استفاده قرار گیرد.
اسیدهای چرب ضروری (EFA)

این مواد شامل CLA و پودر تخم برزک می باشد. ایزوبولیک «چربیهای سالم» اضافی را برای ابقای سطح سالم تستوسترون فراهم می کند. در عین حال، EFA پروستا گلاندینهای مفید را که عملکرد هورمونهای مهم را بهینه می سازند، تولید می نماید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *