با کشش عضلات ساق پا قدرت و رشد عضلانی ساق خود را بیشتر کنید.
شما اینجا هستید
بدنسازی و فیتنس » با کشش عضلات ساق پا قدرت و رشد عضلانی ساق خود را بیشتر کنید.

اگر با خود فکر می کنید که اجرای حرکات کششی نوعی وقت تلف کردن است ، شاید لازم باشد تا اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم تا نظرتان تغییر کند !

 

به کار بستن این نکات می تواند کمک کند به افزایش قدرت شما ، حداقل در تمرین ساق پا و قدرت بیشتر نیز امکان اعمال فشار بیشتر بر ساق پا را فراهم می کند ، که می تواند به رشد عضلانی بیشتر منجر شود.

و چه کسی است که نخواهد به رشد بیشتری در عضلات لجوج ساق پا دست یابد !؟ محققان در دانشگاه ایالتی لوئیزیانا ، افرادی را تحت حرکات کششی ساق پا قرار دادند ، برای چهار کشش ۳۰ ثانیه ای ، با ۳۰ ثانیه استراحت بین هر کشش . آنها از این روتین های کششی سه بار در هفته ، برای ۱۰ هفته بهره بردند . دانشمندان کشف کردند وقتی افراد ساق پای خود را در طول دوره مطالعه ، بدون هیچ تمرین با وزنه ای تحت کشش قرار دادند ، قدرت ساق پایشان برای حدود ۳۰ درصد افزایش یافت .

بنابراین تلاش کنید تا هر جلسه پس از اتمام تمرین ساق پاهای خود را برای دستیابی به قدرت و رشد بیشتر تحت حرکات کششی قرار دهید.

منبع : مجله فلکس – می ۲۰۱۲

 


  1. هستی

    با سلام.من پاهام بشدت لاغره با اینکه بالاتنه ام پر است هرگاه ورزش میکنم بدتر میشه و احساس میکنم همون یه ذره چربی هم از بین میره .در ضمن من در منزل با دمبل حرکات را انجام میدم میشه در این باره راهنمایی کنید که ایا امپول هست که باعث عضله سازی در ساق پا بشه ؟در ضمن تعداد حرکاتم ۸ در ۳ ست است .(وزنم ۶۱ و قدم ۱۵۹ و دور مچ پام ۲۰ است.)

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

مجله ادکوان، پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ | بررسی آخرین مقالات، خبرها و یافته های دنیای ورزش در رشته بدنسازی، پرورش اندام، پاورلیفتینگ و آمادگی جسمانی، گالری تصاویر و فیلم، مجلات و مشاوره