توصیه های غذایی یاماگاشی برجسته ترین بدنساز حرفه ای ژاپن
شما اینجا هستید
توصیه بدنسازان حرفه ای » توصیه های غذایی یاماگاشی برجسته ترین بدنساز حرفه ای ژاپن

سعی می کنم همه چیز را ساده حفظ کنم و به طور عمده بر گوشت قرمز ، مرغ ، ماهی ، برنج ، سیب زمینی و جو تکیه دارم . پس از رقابت آرنولد کلاسیک ، برای حدود شش هفته ، به پنج یا شش وعده در روز پایبند بودم . سپس برای مدتی این مقدار به سه وعده کاهش یافت .

ggf

بخاطر تمام پروتئین و کربوهیدرات بالایی که در طول خارج از فصل رقابت و دوران رژیم رقابت مصرف کرده بودم ، می خواستم به بدنم کمی استراحت دهم و فشار را بر آن کاهش دهم . دوران آماده سازی من برای المپیا ۴ ماه کامل را شامل شد ، و مهم بود که به عضلات و ذهنم اجازه دهم تا پیش از شروع آن استراحتی داشته باشند . فکر کنم یکی از اشتباهات بسیاری از بدنسازان این است که کار مشابهی را برای سالهای متوالی تکرار می کنند ، بعد هم در حیرتند که چرا بدنشان تغییری نمی کند و واکنش متفاوتی ندارد !

بر این باورم که اگر می خواهید بدنتان عکس العملی خوبی در برابر تمرینات و رژیمهای شما داشته باشد ، فراهم آوردن امکان استراحت برای آن ، یکی از مهمترین اسرار است .

منبع : فلکس

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

مجله ادکوان، پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ | بررسی آخرین مقالات، خبرها و یافته های دنیای ورزش در رشته بدنسازی، پرورش اندام، پاورلیفتینگ و آمادگی جسمانی، گالری تصاویر و فیلم، مجلات و مشاوره