جی کاتلر یک بدنساز پر طرفدار و جز بهترین هاست.

 

 

jay-cutler17

 

برای آن اندام درشت عضلات عمیق شکم و ماهیچه های کات شده اش شناخته شده است اگر چه برنامه کاری بسیار شلوغی دارداما شرکت ماسل تچ (muscle tech)این فرصت را به دست آورده است تا مصاحبه ای در باره رژیم غذایی برنامه تمرینی استفاده از مکمل ها و مسابقات با وی انجام دهد:

در مورد رژیم غذایی خودت برای آماده سازی مسابقات صحبت کن؟

از هیچکدام از برنامه های کاهش کربوهیدرات استفاده نمی کنم. تنها رژیم غذای من با رژیم و ابداعی خودم است که ۱۴ هفته قبل از مسابقه وارد این رژیم می شوم وتا روز مسابقه آن را ادامه می دهم بسیاری از افراد اشتباهات تاثیر گذاری قبل از مسابقه را انجام می دهند که در نهایت از انجام آن ها پشیمان می شود.

چه اندازه پروتئین مصرف می کنی؟

من با ۱۱۵ کیلو گرم وزن روی سن مسابقات می ایستم بنا براین از هر جاکه امکان دارد باید روزی ۶۰۰ الی ۷۰۰ گرم پروتئین مصرف کنم منبع اصلی پروتئین من ماهی نیتروتچ و سفیده تخم مرغ است.

از طعم چه غذاهایی لذت می بری؟
من برای طعم و مزه غذا نمی خورم فقط برای استفاد در ورزش . من فقط به کاربرد غذاها نگاه می کنم .

نوع تمرین کردن تو در زمان خارج از مسابقات با زمان مسابقات چه تفاوتی دارد ؟

تمرینات خارج ازمسابقات من کمی سنگین تر و با استراحت بیشتر میان ست ها همراه است . زمانی که برای یک مسابقه تمرین می کنی سرعت را با کم کردن زمان استراحت بین ست ها بالا می برم .

برای مبتدی ها چه نصیحتی داری؟

هر مبتدی که تازه وارد این ورزش آهنی شده باید روی تمرینات اصلی و پایه تمرکز کند سنگین تمرین نکردان تکرارست ها بین ۸ الی۱۰ قرار دهد وبه اهدافش فکر کند .

در مورد مکمل هایی که مصرف می کنی توضیح بده. درباره هیدرکسی کات و روفرم قرار گرفتن برای یک مسابقه ؟

از زمانی که توانستم هیدروکسی کات را به برنامه آماده سازی قبل از مسابقات خودم وارد کنم موفق شدم در بهترین شرایط زندگی خودم قرار بگیرم . با مصرف هیدروکسی کات قبل از وعده های غذایی در طول رژیم می توانم رژیم کم کالری خودم را حفظ کنم همین طورهیدروکسی کات زما نی که خیلی خسته هستم برای بالا نگه داشتن سطح انرژی بدنم ضروری است . فکر میکنم واقعا هیدروکسی کات برای نگاه داشتن و حفظ متابولیسم بدنم و آماده شدن برای مسابقات موثر بوده است .

نظرت در مورد نیتروتچ وتا ثیرآن بر روی وزن عضلاتی اندامت چیست؟

فکر می کنم آمینو اسیدها ی زنجیره ای شاخه دار (BCAA ) موجوددر نیتروتچ به من در نگه داری وزن عضلانی که در طول زمان خارج از مسابقات به دست آورده بودم کمک فراوانی کرد ه است . زمانی که در رژیم هستیدوکالری های بدن شما بسیار پایین است لازم است تا سطح پروتئین خود را بالا نگه داریدونیتروتچ برای این منظور فوق العاده است .

اولین تجربه شرکت در مسابقات بدنسازی چطوربود؟

در اولین مسابقه فقط ۱۸ سال داشتم نمی دانستم چکار باید بکنم وکاملا عصبی بودم . وقتی روی سن قرار دارید حس عجیبی وجود دارد که غیر قابل باور است . همه باید از حس گذر کنند ومن هم موفق به این کار شدم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *