اگر امروز رژيم غذاييتان را به طرز صحيحي تنظيم کنيد مطمئن باشيد که بهترين رابطه جنسی و بیشترین ترشح تستسترون را خواهيد داشت و هر روز بهتر و بهتر مي شويد.

 

انتخاب پروتئین خوب در برابر پروتئین بد

 

با مقاله ای که پيش روي شماست وبا کمک گرفتن از متخصصين تغذيه و مطالعات اخير، 10 تا از بهترين غذاهايي که در داشتن روابط جنسي بهتر در هر سن و در هر مرحله از زندگي به شما کمک مي کند را معرفي مي کنيم.
اليزابت وارد يک متخصص تغذيه مي گويد:اگر مشکلاتي در خونرساني بدنتان داريد،اگر دچار مشکلي مي شويد که مانع توليد اسپرم هاي بالايي مي شود با چند تغيير ساده در رژيمتان مي توانيد اين شرايط را تسکين دهيد.

تخم مرغ
فايده: با خوردن تخم مرغ تحريک پذيري پسرها کمتر مي شود.
براي اينکه اعصابتان را آرام کنيد،با يک بشقاب تخم مرغ در صبح سعي کنيد همه چيز را آسان بگيريد. املت،آب پز،يا تخم مرغ جوشيده يک منبع خوب ويتامين ب مي باشند و همچنين يک ماده غذايي کليدي و اصلي براي داشتن رابطه جنسي پرهيجان و عاري از استرس مي باشد.
دکتر ياول لاچنس رئيس انستيتو تغذيه دانشگاه روتجرز مي گويد:هر زماني که احساس اضطراب،و استرس کرديد ويتامين ب اولين چيزي است که در بدنتان به اتمام رسيده و به آن نياز دارد.ويتامين ب شما را از استرس دور مي کند،به شما کمک مي کند  احساس خشم و عصبانيت را کاهش داده و درجلوگيري از انزال زودرس کمک مي کند.در نتیجه سطح ترشح کورتیزول را کاهش میدهد در ضمن بدلیل پروتین در هضم موجود در آن عضله سازی خوبی را انجام میدهد.
کرفس
فايده:….
کرفس خوراکي چسبناکي است که مزه اي شبيه آب دارد اما مي تواند ترشح طبیعی تستسترون شما را بهبود بخشد.هر ساقه کرفس حاوي اندرواستنون و اندرواستنول مي باشد،اين دو،دو ماده شيميايي هستند که به شما در جلب کردن نظر خانم ها کمک مي کند.(نگران نباشيد. اين استروئيد با استروئيد اندرواستنديون متفاوت است) وقتي شما يک ساقه کرفس را مي جويد شما اندرواستنون و بوي اندرواستنول را درون دهانتان آزاد مي کنيد .سپس آنها از پشت حلق شما به سمت بينيتان به گردش در مي آيند.فرمون(ماده شيميايي بودار) تحريک هاي بدنتان را بالا مي برد و باعث مي شود تا سيگنالهاي خوش بو کننده را به بدنتان بفرستد.دفعه بعد حتما کرفس را امتحان کنيد.دکتر هيرش معتقد است که فرمون ها فورا تاثير مي گيرد پس بايد به خانمهايي که پيرامونتان هستند توجه کنيد که بي درنگ جذب شما مي شوند.آيا تابه حال کرفس را از غذايتان حذف کرده ايد؟ کرفس يک غذاي کم کالري،با فيبر بالا است و در چربی سوزی بسیار موثر است. پس مي توانيد هرآنچه که مي خواهيد از آن بخوريد. پشيمان نمي شويد.
بستني وانيلي
فايده: مي توانيد تا جايي که مي شود از آن بخوريد.
بستني داراي سطح بالايي از کلسيم و فسفر است،کلسيم و فسفر دو ماده اي هستند که انرژي ماهيچه هايتان را تامين مي کند و تمايلات جنسي شما را بالا مي برد.
سارا بروور مولف کتاب “محرکهاي جنسي خود را افزايش دهيد” معتقد است که کلسيم (200 ميلي گرم در يک کاسه) لذت جنسيتان را تقويت مي کند زيرا ماهيچه هايي که کنترل کننده انزال است براي گرفتگي و انقباض به کلسيم احتياج دارد.فقط بستني از نوع وانيلي آن را انتخاب کنيد. يک مطالعه که بر روي درمانهاي چشايي و بويايي در شيکاگو و موسسه تحقيقات علمي انجام شد نشان داد که زماني که مردها بوي وانيل را استشمام مي کنند،آنها را درحالت ريلکس قرار مي دهد،و باعث کاهش اضطراب و بروز احساساتشان مي شود.
آجيل
مصرف سيگار،آلودگي هوا،و آلودگيهاي ديگر در هوا مي توانند باعث تخريب اسپرم آقايان شود و دي ان اي داخل سلول هايتان را دگرگون کرده و خطر توليد مثل را افزايش دهد.براي جنگيدن با اين آلاينده ها چه بايد کرد؟ از آجيل استفاده کنيد.آجيل هاي برزيلي يک منبع غني از سلنيوم هستند. سلنيوم ويتاميني است که به سالم نگه داشتن اسپرم ها کمک مي کند و همچنين به شناور شدن آلاينده ها کمک مي کند.وقتي محققان در ايالت کينگدم متوجه مشکلات باروري مردان شدند، جذب سلنيوم آنها را افزايش دادند، درنتيجه سلولهايشان به شدت بارور شدند و همچنين سلولهاي بادوام تري به دست آوردند. کيت آيوب سخنگوي موسسه رژيم آمريکا مي گويد: آجيل همچنين يک منبع غني از ويتامين اي است، يک آنتي اکسيداني که از سلولهاي اسپرم درمقابل آسيب هاي راديکال آزد محافظت مي کند.
جگر
فايده: تعداد اسپرم ها را افزايش مي دهد.
مقدار کمي از جگر منبع سرشاري از ويتامين آ است که براي افزايش قدرت باروري مفيد مي باشد. مطالعات نشان مي دهند که مرداني که روزانه به مقدار فراواني ويتامين آ مصرف مي کنند تعداد اسپرم هايشان بالاتر و روابط جنسي بهتري نسبت به کساني که ويتامين آ مصرف نمي کنند دارند.زماني که ويتامين آ بدن کم مي شود توليد اسپرم هم به طور چشمگيري کاهش مييابد.جگر نيز يک منبع غني از روي است. بدن 5 ميليگرم روي دفع مي کند (يک سوم نياز روزانه تان). بنابراين آخر هفته بدنتان روي را ذخيره کرده است.
هلو
پرتقال يک منبع عالي ويتامين ث است اما هلوي يخ زده انتخاب بهتري است.اگر شما به دنبال اين هستيد که کاستي هاي بدنتان را جبران کنيد اين بسيار حائز اهيمت است.يک متخصص تغذيه در فيلادلفيا مي گويد:مرداني که به مقدار کافي ويتامين ث دريافت نمي کنند اسپرم هايي با کيفيت پايين توليد مي کنند.
محققان دانشگاه تگزاس دريافتند که مرداني که حداقل 200 ميليگرم ويتامين ث به صورت روزانه مصرف مي کنند اسپرهاي بيشتري توليد مي کنند تا افرادي که ويتامين ث کمتري مصرف مي کنند.رئيس مرکز طب باروري مردان معتقد است که ويتامين ث همچنين از انبوه شدن اسپرم ها جلوگيري مي کند.يک بسته تکه هاي هلوي يخ زده فريز شده ويتامين ث بيشتري نسبت به هلوي تازه دارد.آنها را يه شير و غلات صبحانه تان اضافه کنيد.يک فنجان ميوه دوبرابر بيشتر از نياز روزانه تان ويتامين ث دارد.
صبحانه داراي غلات
آيا براي داشتن عضله سازی بی حوصله و خسته هستيد؟ صبحانه تان را چک کنيد و مطمئن شويد که موادي را مي خوريد که دارای تيامين و ريبوفلاوين باشد. هر دو اين ويتامين به شما کمک مي کند تا انرژيتان را به طور موثر به کار بگيريد بنابراين با خوردن اين ويتامين ها در هنگام تماشاي تلويزيون از خوابيدن امتناع مي کنيد.اين دو ويتامين همچنين براي سيستم عصبي بسيار اساسي و حياتي است تا به طور مناسب عمل کند.عملکرد بهتر اعصاب به معني تحريک و لذت بيشتر هنگام روابط جنسي است.هر چقدر سنتان بالا مي رود،بدنتان براي جذب ويتامين ها که به نحوه عملکرد سيستم عصبيتان کمک مي کند زمان زيادتری لازم دارد.بنابراين لازم است که شما نيرو و انرژيتان را افزايش دهيد.نان ها و غلات منبع خوبي از نياسين هستند،نياسين يک ويتاميني که براي ترشح هيستامين ضروري است و يک ماده شيميايي است که بدنتان براي رها کردن لذت جنسي به آن نياز دارد.
گوشت کبابي
زماني که شما به مدت يک يا دو دهه با شخصي به سر مي بريد کم کم جذابيت ها کاهش مي يابد.روش ساده اي که روابط جنسي را بهبود مي بخشد چيست؟ گوشت کبابي و مقداري گوشت راسته گوسفند بخوريد.پروتئين موجود در گوشت سطح دوپامين و نور آدرنالين را بالا مي برد. دوپامين و نور آدرنالين دو ماده شيميايي در مغز هستند که حساسيت حين روابط جنسي را بالا مي برد.استيک همچنين از روي سرشار است،روي يک ماده معدني است که تمايلات جنسي را با کاهش توليد هورموني به نام پرولاکتين بالا مي برد و با تحريک مداخله مي کند.و بهتر از همه خوردن گوشت قرمز است که به بالا بردن تستوسترون هورمون جنسي مردانه کمک ميکند درحالی که توليد هورمون جنسی متصل به گلوبولين را محدود مي کند. يک ماده ای که از گردش خون آلت تناسلي جلوگيري کرده و توان جنسي مردانه را کاهش مي دهد.
شکلات
فايده: مصرف طولاني مدت آن شما را به يک شخص حساس تبديل مي کند
بعد از خوردن استيک عصرها را با خوردن شکلات قهوه اي سپري کنيد.کاکائوي موجود در شکلات شامل متيلکسانتين است، متيلکسانتين يک ماده محرکي است که حساسيت بدن را بالا ميبرد.شکلات همچنين شامل فنيلتيلامين است، يک ماده شيميايي که به مقدار بالايي تحريک کننده است.وارد مي گويد: براي بسياري از افراد،احساس،شبيه شور و هيجان داشتن هنگام تجربه اولين عشقشان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *