سل تچ هاردکور

به طرز ویژه-ای با ترکیبات اصلی مثل Crea-Edge، Osmodrol، Insulodrive، Lipoic-Tech شکل می-گیرد تا اینکه شما را در فرآیند رشد سریعی قرار دهد . ضمن پاشش شدگی با ۴ نوع کراتین ویژه ، به طرز ویژه-ای- همواره طوری طراحی شده است که اشباع کراتین ماهیچه را برای اندازه-های خالص از جمله قدرت ماهیچه-ای فراهم آورد .

حجم دهنده ویژه سلول ماهیچه-ای ، Osmodrol، جهت ازدیاد هیدراسیون و جذب ماده- غذایی سلول ماهیچه-ای ، قوی کردن ماهیچه-ها با ابزارهای ساخت ماهیچه-ای قوی طراحی می-شود . انسولودرایو ، یک ترکیب ویژه-ای که جهت افزایش خطاء انسولین جهت جذب کراتین نهایی طراحی می-شود ، همواره هر مصرف Cell-Tech Hardcore را قدرتمند می-سازد .

 

 

سل-تچ-هاردکور
سل تچ هاردکور

با بکارگیری انسولین با واحد ۷۵ گرم آزمایشگاهی ، HPLCهمواره دکستروز را تأیید کرده و Cell-Tech Hardcore نیز به سفت و سخت کردن قدرت ماهیچه-سازی انسولین می-پردازد . با Lipoic-Tech، یک مطلوب کننده اشباع ماهیچه-ای ، Cell-Tech Hardcore با اسید لیپوئیک آلفا ( نوعی کو آنزیم ) شارژ می-شود که جهت افزایش حساسیت انسولین ، مقدار مصرف گلوکز ، و جذب کراتین جهت کمک به افزایش حجم ماهیچه-ای طراحی می-شود . همراه با جذب سریع ، شکوائیه-های نانومولکولی ، این گونه ترکیبات باعث می-شوند که Cell-Tech Hardcore بعنوان یک سلاح مُهلک بنظر آید . با چنین قدرت فوق-العاده-ای ورای Cell-Tech Hardcore ، افزایش حجم ماهیچه-ای در این میان غیرقابل توقف است .

مزایای Cell-Tech Hardcore چیست؟
Cell-Tech Hardcore قوی-ترین مکمل سرتین بدن-سازی است که تاکنون توسط علم شناخته شده است. Cell-Tech به تکنولوژی افتراق هیپرنانومولکولی مجهز است که قدرت و توان نانوپارتیکیولاسیون را قوی می-کند و جهت تسریع رشد و قدرت ماهیچه-ای طراحی می-شود. فرآیند نانوپارتیکیولاسیون cutting-edge همانا یک بخش قوی از سرتین را تا به اندازه-ای کاهش می-دهد که تا ۴۰۰/۷ درصد کوچکتر از ذرات معین سرتین باشد. این ابداع تحولی طوری طراحی شده که به ذرات سرتین امکان جذب سریع بدنی را فراهم آورده و اشباع سریع ماهیچه-ای را برای رشد بیش از حد از نظر قدرت و اندازه موجب می-شود.

تکنولوژی افتراق هیپرنانومولکولی چیست ؟
Cell-Tech Hardcore یک کاهش را در سفت و سخت کردن قدرت و توان نانوپارتیکیولاسیون نشان می-دهند. نانوپارتیکیولاسیون فرآیند فنی-کاهش یک ترکیب در اندازه میکروسکوپی به-منظور آغازسازی جذب سریع× است. با آغاز کار محققان Team muscle همانا متخصصان را به تکنولوژی نانون پارتیکیولاسیون انجام گرفته جهت ایجاد یک ترکیب با جذب بالا در اندازه میکرون در فرمول تحولی Cell-Tech Hardcore منجر می-سازد. با استفاده از سیستم-های هوازی و غیرهوازی، محققان قادر به کاهش یک بخش معینی از سرتین در Cell-Tech Hardcore به اندازه ۵۰-۲ میکرون بودند. و این تا ۴۰۰/۷ درصد کمتر از ذرات سرتین یافت شده د رمکمل-های سرتین معین و منظم می-باشد. نتیجه این امر یک سرتین نانوپارتیکیولار ساخته شده د رجهت تسریع سریع جذب است.

چه چیزی در Cell-Tech Hardcore به علاوه تکنولوژی افتراق هیپرنانومولکولی نهفته است؟
هر مصرف Cell-Tech Hardcore حاوی فرمول-های مهندسی است که جهت افزایش جذب و مصرف سرتین طراحی شده-اند. این فرمول-های انحصاری از چهار سرتین فوق اشباع و ماتریس-های انسولین تشکیل می-شوند. Crea-Edge یک ماتریکس سرتین آنابولیک هسته سخت است که جهت افزایش رشد و قدرت ماهیچه-ای طراحی شده. دومی Osmodrol یک حجم دهنده سلول هیپراسموتیک است که جهت تورم سلول-های ماهیچه-ای با مواد تغذیه-ای جهت ماگزیمم هیدراسیون طارحی شده. سومی، Lipitic tech، یک مطلوبگر اشباع است که جهت حساس کردن سلول-های ماهیچه-ای به هورمون انسولین آنابولیک طراحی شده است. در آخر، انسولودرایو است که یک افزایش دهنده انسولین تسریع شده است که جهت آزادسازی انسولین جریان در خون به-منظور جذب توسط ماهیچه-ها برای رشد سریع طراحی شده است.

شما چگونه Cell-tech Hardcore را به مصرف می-رسانید؟
شما بایستی با خواندن کل برچسب قبل از استفاده، شروع بکار کنید.

۱ ـ مرحله بارگیری: (برای پنج روز اول): روزانه دو واحد مصرف کنید، یکی صبح هنگامی که از خواب برمی-خیزید و دیگری بلافاصله بعد از تمرین. اگر آن روز تمرین نداشته باشید، اولین واحد را صبح بعد از بیدار شدن و دومی را ۱۲ ساعت بعد مصرف کنید.

۲ ـ مرحله نگهداری: یک واحد را بلافاصله بعد از تمرین مصرف کنید. اگر آن روز تمرین نداشته باشید، این واحد را صبح بعد از برخواستن از خواب بخورید.

آماده-سازی: یک واحد (۲ قاشق) از Cell-tech را با O212 از آب سرد مخلوط کنید. بعد از انیکه واحد اولیه Cell-tech را به پایان بردید، O28 آب را جهت افزایش جذب بخورید. جهت نتیجه-گیری بهتر، حداقل به مدت ۸ هفته از آن استفاده کنید.

آیا بهتر است که از Cell-tech با دیگر مکمل-های Muscle tech استفاده کنیم؟
بله. Cell-tech به بهترین نحو با دیگر محصولات Muscle Tech مثل Nitro-Tech کار می-کند. Cell-tech Hardcore بایستی در برنامه مکمل بدن-سازی شما جهت افزایش رشد ماهیچه آنابولیک و افزایش قدرت ماهیچه-ای ثابت باشد.

من چگونه Cell-tech و Nitro-Tech را به مصرف می-رسانم؟
بلافاصله بعد از اتمام تمرین، ۲ قاشق از Cell-tech Hardcore را در O22 از آب سرد مخلوط کرده و مصرف کنید. ۳۰ دقیقه منتظر بمانید و بعد ۲ قاشق از Nitro-tech را در O28 از آب سرد و یا شیر مخلوط کرده و مصرف کنید. اکنون بدن شما برای رشد ماهیچه Hardcore کاملا آماده است. جهت نتیجه-گیری بهتر، باید کل برچسب روی آن-را قبل از استفاده بخوانید. یک مطالعه نشان داد که این مواد با استفاده از Cell-tech Hardcore / Nitro-tech Hardcore که با برنامه رژیمی و تمرینی خاص خورده می-شوند به متوسط ۴/۱۱ پوند از حجم و توده ماهیچه-ای در عرض ۸ هفته دست می-یابند.

آیا من باید در روزهایی که تمرین ندارم Cell-tech Hardcoreمصرف کنم؟
بله. همانطوری که روی برچسب آمده است، شما باید یک واحد از Cell-tech Hardcore را در صبح روزی که تمرین ندارید مصرف کنید تا اینکه در ماهیچه-های خود سطوح بالایی از سرتین را نگهدارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *