با سلام و وقت بخیر خدمت شما کاربر گرامی

با ورود سیم کارت های اعتباری، خرید شارژ تلفن همراه به یکی از امور روزمره دارندگان این نوع سیم کارت ها بدل شده است. شما نیز ممکن است هر چند روز یکبار نیاز به خرید این محصول داشته باشید و کارت شارژ خود را از فروشگاههای مختلف و با قیمتهای متفاوت تهیه کنید.

اما برای تهیه شارژ تلفن راه بسیار آسانی وجود دارد. نیازی نیست یرای خرید شارژ از خانه یا محل کار خود خارج شوید. هر جا که اینترنت باشد، شارژ هم هست. فقط باید یک کارت بانکی داشته باشید و رمز دوم کارت خود را از دستگاه خودپرداز بانک خود گرفته باشید.

در همین راستا، پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ(ادکوان)، فروشگاه اینترنتی شارژ تلفن همراه با نام www.charge.edcoan.ir را راه اندازی نموده است .

 

مزایاهای خرید شارژ اینترنتی :

راحتی:
برای خرید شارژ از این سایت نیازی نیست حتی صندلی خود را ترک کنید.هر جا که اینترنت دارید شارژ هم در دسترس شماست. حتی با اینترنت GPRS موبایل خود نیز می توانید به راحتی شارژ تهیه کنید.

ثبات:
قیمت شارژ در این فروشگاه مناسب و ثابت است و شما از شر خرید شارژ از فروشگاههای مختلف و با قیمت های متفاوت راحت میشوید.

سرعت:
برای خرید شارژ در این سایت فقط حدود یک دقیقه زمان نیاز است که با توجه به سرعت اینترنت شما ممکن است اندکی بیشتر یا کمتر شود .

شارژ مستقیم :
امکان شارژ مستقیم سیم کارت که از طریق آن بدون نیاز به وارد کردن کد شارژ بصورت دستی، سیم کارت خریدار اتوماتیک شارژ می شود. این امکان در حال حاضر برای دارندگان سیم کارتهای ایرانسل و همراه اول وجود دارد و به زودی برای سایر اپراتورها فراهم می شود .

پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ(ادکوان) امیداوار است با این اقدام ، در جهت کسب رضایت هزاران علاقه مند این پایگاه گام کوچکی برداشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *