این محصول یک ترکیب موثر برای افزایش توده عضلانی بدن است که میتواند وزن بدن و حجم عضلانی را بخوبی افزایش دهد.میزان پروتئین موجود در هر سروینگ از اهمیت بسزایی برخوردار است،چرا که این ماده حیاتی مهمترین ماده مغزی است که به افزایش حجم توده عضلانی کمک میکند


ProLabNLarge2

 
این محصول یک ترکیب موثر برای افزایش توده عضلانی بدن است که میتواند وزن بدن و حجم
N-Large II
اين مکمل به منظور افزايش وزن و حجم عضلاني تهيه شده است. اين مکمل علاوه بر پروتئين ، حاوي مقادير در خور توجهي نيز قند و چربي مفيد بوده و از اين نظر نيز براي افزايش وزن و حجم عضلاني کاملا ايده آل به نظر مي رسد. مکمل ان لارج دو به صورت پودر و در بسته بندي هاي 1750 گرمي و 4500 گرمي در بازار موجود است. هر سروينگ از اين مکمل حاوي 152 گرم پودر مي باشد که بايد با آب مخلوط شده و ميل گردد.


طريقه مصرف:بسته به نياز بدن به پروتئين چند بار در روز و هر بار نيز 152 گرم از اين مکمل را با آب مخلوط کرده و ميل کنيد. مصرف اين مکمل قبل ازخواب و بلافاصله پس از تمرين توصيه شده است.

 

عضلانی را بخوبی افزایش دهد.میزان پروتئین موجود در هر سروینگ از اهمیت بسزایی برخوردار است،چرا که این ماده حیاتی مهمترین ماده مغزی است که به افزایش حجم توده عضلانی کمک میکند.به علاوه محصول N-Large 2 ترکیب مناسب و ویژه ای از کربوهیدرات ها را داشته که به تولید انرژی و افزایش وزن در افراد کمک میکند.علاوه بر این مقدار کمی چربی در محصول N-Large 2 بکار رفته است که به تولید انرژی در بدن ورزشکاران در کنار ترکیب متناسب پروتئین و کربوهیدرات کمک میکند.برای اثر بخشی بهتر و افزایش وزن و حجم توده عضلانی پیشنهاد میشود N-Large 2 را همراه یک رژیم غذایی مناسب و برنامه ورزشی اصولی مصرف کنید.

 

prolab-n-large-2-facts

 

از دیگر مزایای این محصول میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
-دارای ۵۲ گرم (۴۶ درصد ) پروتئین وی (آب پنیر) با کیفیت بسیار بالا
-غنی از اسید آمینه های شاخه دار BCAA
-دارای ترکیب مناسبی از پروتئین و کربوهیدرات ها برای افزایش حجم عضلات
-ترکیبی از انواع کربوهیدرات ها با نمایه گلیسمی بالا و پایین (کربوهیدراتهای ساده و پیچیده) برای ساخته شدن ذخایر گلیکوژنی عضلات بعداز تمرینات ورزشی و حفظ سطح قند خون در حین ورزش
-دارای طعمهای دلپذیر توت فرنگی و شکلاتاین محصول در اندازهای 1/72 و 4/53 کیلو گرمی موجود میباشد .
سروینگ سایز : ۴ پیمانه (۱۵۲ گرم)
کالری ۶۰۰چربی g ۵کربوهیدرات g ۸۷پروتئین ۵۲ g

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *