شما به خوبی آگاه هستید که نیاز پروتئین بزرگسالان که تمرینهای سخت و با شدت بالا انجام می دهند بیش از افرادی  است که فعالیت کمتری دارند می باشد. دلیل اصلی مصرف پروتئین وی بلافاصله بعد از تمرین توسط ورزشکاران نیز همین موضوع می باشد.  .علیرغم چنین دلیلی آیا از این که به اندازه کافی از ریز مغذیها مصرف میکنید نیز مطمئن هستید؟  مطالعه منتشر شده در مجله بین المللی تغذیه ورزشی و متابولیسم تمرین نشان می دهد که تاچه اندازه  ویتامین ها و مواد معدنی مهم هستند.

قبل از شروع فصل 2008/2009 کالج قایقرانی، 165 ورزشکار زن برای وضعیت آهن غربال شدند. 30% این افراد سالم ولی با کمبود آهن تشخیص داده شدند. این ورزشکاران زن با کمبود آهن در مسابقه قایقرانی شبیه سازی شده که به طول دو کیلومتر انجام شد به طور متوسط ​​ 21 ثانیه کندتر از بقیه به خط پایان رسیدند.

افق روشن تر:  هنگامی که شما در حال رقابت در سطح بالاتری می باشید، هر چیز کم اهمیتی مهم می شود. به همین دلیل است که ورزشکاران آگاه سعی می کنند در هر روز در ازای هر 900 گرم وزن بدن دو گرم پروتئین، چهار گرم کربوهیدرات های پیچیده که به آهستگی می سوزندهمراه با مولتی ویتامین های با قدرت بالا برای کمک به همگام شدن با نیازهای ویتامینی و مواد معدنی بدنشان مصرف کنند. تغذیه سالم می تواند در تغییر نتایج هر مسابقه ای تاثیر گذار باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *