سلام.بنده یک سال است که به ورزش بدنسازی میپردازم.چند روز پیش یک نمونه قرص برای حجم توسط یکی از هم باشگاهی ها به من توصیه شد.نمونه قرص و موضوع را با یکی از داروخانه ها در میان گذاشتم.متاسفانه داروخانه اطلاعات کافی در مورد این دارو را در اختیار نداشت وبنده نمونه آن را به آقای امین ترابی نشان دادم که تشخیص ایشان اکسی متولون بود.خواهشمندم توضیحاتی در مورد این قرص به بنده ارائه دهید. 

بله با توجه به دوزاژ مصرف و ساخت ایران بودن دارو٬این قرص اکسی متولون یا شاید متیل تستسترون باشد.در هرصورت این دو استروئید به علت خوراکی بودن فوق العاده برای کبد سمی و کشنده میباشند.اکسی متولون با احتباس آب در زیر پوست سبب افزایش وزن و حجم کاذب میشود و پس از رها کردن چرخه داروعلاوه بر افت شدید حجم و وزن٬ مقداری آب در زیر پوست باقی می ماند  که این موضوع باعث بد فرم وشکل شدن عضلات میشود.اکسی یک دارو با آندروژن نسبتا بالاست که در کوتاه مدت سبب بروز صفات زنانگی مانند ژنیکوماستی٬نازک شدن وتسریع ریزش مو٬بی حوصلگی٬پرخاشگری و … در مردان می شود.
به طور کلی این استروئید برای درمان کم خونی ساخته شده و در پرورش اندام به غیر از ایجاد سرطان سینه و کبد حاصلی در بر نخواهد داشت.
  
تزریق یک آپول آی سی جی برای پاک سازی وریکاوری کبد کافیه؟باتشکر
بنده هم خدمت شما عرض سلام و ادب واحترام دارم. دوست عزیزآمپول HCG 5000 داروئیست که از ادرار خانم های باردار جهت بالا بردن توان جنسی مردان گرفته می شود.در حقیقت این دارو با اعمال شک به بیضه ها سبب بالا رفتن میزان ترشح تستسترون طبیعی در بدن میشود.با توجه به این مطالب آیا این دارو خاصیت مفیدی برای کبد در بر خواهد داشت؟های سی جی برای ریکاوری بیضه ها پس از اتمام دوره های خانواده تستسترون استفاده میشود.برای پاک سازی کبد از قرص لیو۵۲ (Live 52) همراه با پودر سوربیتول و عرق کاسنی +خارشتر استفاده کنید.
 
با توجه به فاصله باقی مانده تا مسابقات مرداد ماه که بنده یکی از شرکت کنندگان آن میباشم٬
از چه میوه ها وسبزیجاتی میتوان استفاده کرد؟
مجاز به مصرف چه مقدار نان و نمک میباشم؟
چه ویتامینی مصرف کنم؟
مقدار کربوهیدرات راتا چه مقدار کاهش دهم؟
اگه بخام برای مسابقات زیر نظرتون باشم چطوری پیداتون کنم؟خیلی خیلی ممنون میشم 
                                                                                                                                                 میلاد اشرفی
آقای اشرفی عزیز پاسخ  برخی ازسوالات شما تا حدودی نیازمند روئیت وضعیت بدنی شما میباشد. به طور مثال اگر ضخامت پوست شما زیاد باشد از هم اکنون بایستی در مصرف نان و کربوهیدرات خیلی حساب شده و محتاطانه عمل کنید.منتهای مراتب٬حقیر سعی میکنم تا حد ممکن پاسخ موردنظرتان را به شما ارائه دهم.
۱-با توجه به فاصله ۶۰-۷۰روزه تا برگزاری مسابقات مصرف یک واحد پرتقال پس ازصبحانه٬یک واحدموز قبل ازظهر ویک واحد سیب درختی بعد ازآخرین وعده رژیم بلامانع میباشد.مصرف پرتقال وسیب به علت دربر داشتن آنتی اکسیدان سبب افزایش سیستم دفاعی بدن شما ونهایتا جلوگیری از بیماریهای احتمالی درحین رژیم میشود.در ۳۰روز پایانی رژیم سعی کنید مصرف قند طبیعی(خرماخشک  توت خشک  اجیرخشک)  ومیوه جات راتا حدممکن به حداقل برسانید تا کالری آنها سبب جلوگیری از چربی سوزی شما نشود.درطول رژیم ازسالاد فصل(کلم٬کاهو٬خیار٬گوجه٬فلفل دلمه وپیاز)بدون افزودنی به همراه لیمو ترش در کنار شام وناهار استفاده کنید.
۲-اگر ضخامت پوست شما زیاد و به اصطلاح کلفت است مطلوب و بهتر است که از هم اکنون مصرف نان راقطع کنید.به نظر بنده وبا تکیه بر تجربیاتم به شما توصیه میکنم حتی اگر دارای پوستی خشک میباشید از مصرف نان خودداری کنید و دشواری رژیم را تحمل کنید.مصرف نمک درطول رژیم بسیار حیاتی میباشد٬سدیم را همانند گذشته استفاده کنید ودر ۲۰روز پایانی با رعایت یک روند هرمی سدیم را رفته رفته کاهش و در۳-۴روزآخرقطع کنید.به یاد داشته باشید که محروم کردن سدیم از هم اکنون سبب ریزش حجم عضلات شده ودر گاهی موارد سبب اسپاسم و پارگی عضلات و حتی توقف ضربان قلب میشود.
۳-قبل از تمرین از ویتامین ث ۲۵۰بدون طعم و بعد از تمرین از ویتامین ای ۲۰۰ یا ۴۰۰ استفاده کنید.استفاده از مولتی ویتامین بعد از صبحانه یا ناهار نیز فعلا بلامانع میباشد.
۴-جهت جلوگیری از ریزش حجم مصرف کربوهیدرات را همچنان بالا نگه دارید و در۳۰ روز پایانی با نرخ تصاعدی کربو راکاهش دهید.البته در ۳۰روز پایانی هر یک هفته یک بار بارگیری کربوهیدرات را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *