ان.اُ _اکسپلود نخستین محصول پر فروش شرکت BSN می باشد که پر انرژی ترین مکمل پیش از تمرین و افزایش دهنده قدرت و استقامت است. تنها با مصرف نخستین سروینگ از این مکمل، شاهد افزایش چشمگیر انرژی فیزیکی و ذهنی، پمپاژ وسیع عضلانی و قدرت و استقامتی بی نظیر خواهید بود!

 

no-xplode

 

بدیهی ست که با یک تمرکز همه جانبه ذهنی، شما قادر خواهید بود که بر روی حرکات تمرینی خود تمرکز بیشتری نموده و بهترین جلسه تمرینی ممکن را تجربه کنید.

ادامه مطلب noxplode

تیم BSN با ترکیب همه اینها تنها در یک فرمول پیشرفته شما را قادر می سازد تا سخت ترین و سنگین ترین جلسات تمرینی که تاکنون برای شما غیرقابل تصور بوده است را تجربه نموده و از نظر فیزیکی و ذهنی شما در وضعیتی ایده آل برای یک جلسه تمرینی سنگین قرار دهد!

با استفاده از این مکمل، با همه جلسات تمرینی بی رمق خود در گذشته خداحافظی خواهید کرد…!

این مکمل را کمپانی مکمل سازی «BSN» تهیه و عرضه کرده است. کمپانی سازنده این مکمل ادعا می کند که این مکمل را می توان اولین و کارامد ترین مکمل موجود در جهان برای مصرف در وعده قبل از تمرین دانست که با آزاد کردن انرژی فراوان در بدن، شما را برای انجام فعالیتهای بدنی شدید آماده می کند. در ترکیب این مکمل علاوه بر کراتین از نیتریک اکسید و از محرکهای مجاز برای تحریک جسمی و روحی در ورزش نیز به خوبی بهره گرفته شده است. این مکمل به واسطه نیتریک اکسیدی که دارد، هم برای افزایش حجم و وزن و هم برای قطور کردن عروق خونی موثر است. گشاد و قطور شدن عروق باعث افزایش شدت و میزان خون رسانی به عضلات شده و زمینه را برای رشد سریع و مطلوب عضلانی آماده می کند.
این مکمل همانگونه که ذکر شد حاوی مقادیر فراوانی از کراتین نیز می باشد که وجود این کراتین در تشدید فرایند عضله سازی در ورزشکاران از اهمیت در خور توجهی برخوردار است. به واسطه ترکیبات خاصی که در فرمول این مکمل وجود دارد آن را می توان مغناطیسی بسیار قدرتمند نامید که آب، کراتین، قندها و پروتئینها را جذب کرده و در درون بدن و در عضلات انباشته کرده و باعث افزایش حجم و قدرت عضلانی می شود و همچنین طراوت و شادابی را به عضلاتی که در اثر شدتهای بالای تمرین، دچار خستگی می شوند، باز می گرداند.
این مکمل به صورت پودر و در بسته بندیهای ۸۱/۱ پوندی معادل ۸۲۱ گرمی و در سه طعم مختلف تهیه و عرضه می شود که در هر سروینگ باید ۱ پیمانه (در حدود ۲۰ گرم ) از آن را مصرف کرد.

 

تنها اگر یک بار ازاین مکمل استفاده نمایید، دیگر هرگز بدون آن به تمرین نمی پردازید!

مواردی که با ان.اُ-اکسپلود به آن دست می یابید:

  • تمرین سخت، انرژی بالا، تحرک زیاد، شدت فراوان

  • فیزیک بدنی سرشار از عضله، حجم و پمپاژ عضلانی

  • قدرت، نیرو، استقامت

  • تمرکز و آمادگی ذهنی
    .
    وزن: ۲٫۲۵Lb~1025g

سایز هر پیمانه ‍‍‍~ ۲۰٫۵ گرم
هر ظرف ~ ۵۰ پیمانه

جدول ارزش غذایی بر مبنای هر وعده‌ی یک پیمانه‌ای
توجه: مقادیر ذکر شده با توجه به طعم محصول مقداری تغییر میکند.

کالری۲۵
کربوهیدرات۶ گرم
ویتامین B625 میلی‌گرم
کلسیم۷۵ میلی‌گرم
فسفر۵۳۵ میلی‌گرم
منیزیم۳۶۰ میلی‌گرم
سدیم۲۳۵ میلی‌گرم
پتاسیم۷۵ میلی‌گرم
فرمول اختصاصی اکسپلود۱۸۰۰۰ میلی‌گرم

 

هر سروینگ ار این مکمل حاوی موارد زیر می باشد:
· چربی : صفر
· کلسترول : صفر
· سدیم : ۱۵۰ میلی گرم
· پتاسیم : ۷۵ میلی گرم
· کربوهیدرات : ۹ گرم
· پروتئین : صفر
· ویتامین B6 : 25 میلی گرم
· ویتامین B12 : 120 میکرو گرم
· اسید فولیک : ۴۰۰ میکرو گرم
· منیزیم : ۳۶۰ میلی گرم
· فسفر : ۵۰۰ میلی گرم
· کلسیم : ۷۵ میلی گرم

طریقه مصرف :
روزهای تمرین : ۲ الی ۳ قاشق (بین ۴۰ الی ۶۰ گرم) از این مکمل را در آب سرد حل کنید و ۳۰ الی ۴۵ دقیقه قبل ازتمرین مصرف کنید. برای کسب نتیجه بهتر، بین مصرف این مکمل و تمرین از خوردن دیگر مواد غذایی و خوراکی پرهیز کنید.

روزهای استراحت : روزانه۱ قاشق (در حدود ۲۰ گرم) از این مکمل را در آب سرد حل کرده و میل کنید. برای کسب نتیجه بهتر، از مصرف هر گونه ماده غذایی تا یک ساعت پس از مصرف این مکمل خودداری کنید.

هشدار :
برای پیشگیری از بروز عارضه بی خوابی، این مکمل را در ساعات انتهایی شب مصرف نکنید. مصرف این مکمل به همرا غذا و یا دیگر مکملها از میزان جذب و شدت اثر آن می کاهد. افرادی که نسبت به محرک ها حساسیت دارند، باید دز مصرفی خود را به نصف مقادیر توصیه شده تقلیل دهند. قبل از اقدام به مصرف این مکمل با مراجعه به پزشک و انجام معاینات و آزمایشات پزشکی از سلامت جسمی خود اطمینان حاصل کنید و مواردی از قبیل : قلب، کبد، تیروئید، قند خون، پروستات و دیگر موارد لازم را چک کنید. این مکمل را در محیط خنک و به دور از نور مستقیم خورشید نگه داری کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *