مس اکسپلوژن نوتریکس Mass XXplosion محصولی انقلابی است اولین نوشیدنی واقعی حین تمرین که آنابولیسم را حین تمرینات بهبود می‌بخشد .

 

 

محققان المانی دریافته اند که بهترین زمان برای رساندن مواد مغذی به عضلات قبل و بعد تمرین نمی‌باشد بلکه حین تمرین است که خون به داخل عضلات راه یافته و در بهترین موقعیت تغذیه عضله می‌باشد .

ادامه مطلب مس اکسپلوشن

در این زمان بدن انسان ۱۵ تا ۲۰ بار بیشتر خون را به داخل عضلات پمپ می‌کند زمانی که تمرین را اغاز می کنید . خون خود را با مواد انابولیکی اشباع کنید تا عضلات تان در وضعیت رشد و بهبودی بیشتری قرار گیرند .
جریان خون بیشتر ، مواد غذایی بیشتر ، رشد بیشتر . خون وسیله حمل و نقل مایحتاج مورد نیاز عضلات می‌باشد . زمانی که مواد غذایی بیشتری را به عضلات برسانید ان ها بیشتر رشد خواهند کرد .
در گذشته ورزشکاران با انواع مکمل های قبل و بعد تمرین ‌(pre- and post workout ) عضلات خود را تغذیه می‌نمودند چرا که می‌دانستند در این زمان ها پمپ حاصل از تمرینات سبب جذب بیشتر مواد غذایی به عضلات و رشد بیشتر خواهد شد اما اکنون میدانید که اصل این پمپ در حین تمرینات می‌باشد و شما به چیزی بیش از قبل نیاز دارید که Mass XXplosion ان را در اختیار شما قرار می‌دهد .

ویژگیها:

بهبود تمرینات ورزشی
افزایش قدرت استقامت سرعت انرژی
افزایش حجم عضلانی
پمپ عضلات و تغذیه آنها
بهبود سطوح هورمون های آنابولیک
عضله ساز و آنتی کاتابولیک
بهبود توان هوازی و بی هوازی
افزایش سنتز پروتئین
رفع خستگی
تسریع ریکاوری
جلوگیری از آسیب های عضلانی و تمرین زدگی
تقویت حواس و بهبود وضعیت تمرینی
و…..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *