قرص شکل بدن شما را تغییر می دهد و ذهنتان را اصلاح می کند. DREN بی پرسش قویترین چربی سوز موجود در بازار است. در هنگامیکه سایر چربی سوز ها را روزانه 8-6 کپسول روزانه مصرف کرد تا حداقل اندکی کوثر باشند، DREN چربی ترکیبی بسیار قوی است که روزانه فقط یک عدد خورده می شود و اثر انرژی زاییو چربی سوزی و نیز حجم دهندگی به عضلات آن بسیار بالا می باشد.

 

چربی سوز Dren MHP

 

ترکیب افدرینی نامطلوب که به صورت دوز Mg/Day 100-50 در ترکیب ENC وجود دارد به نظر میرسد که اثرات چربی سوزی بدون اثر و سر خوشی آن بی نهایت است. چیزی که در مورد DREN بر سر زبانهاست این است که DREN یک دوز آدرنالین و افدرین دارد بالاخره DREN چه کار می کند؟

چربی سوز Dren MHP

 

DREN ((درنوبوترول)) به کلاس جدیدی از ترکیبات تعلق دارد که به آن ترکیبات بقاآگونیبت مزولیمبیک گفته می شود که اثرات چربی سوزی و سر خوشی آورنده بالایی دارد. DREN ترکیبی است که هر دوره متابولیکی و زولیمبیک چربی سوزاندگی را فعال می کند و در بدن تولید گرما می نماید و احساس خوبی را در بدن ایجاد می کند.

در هر کپسول DREN در تهایت حدود 400mg ماده درنو بوترول دارد و فقط روزانه باید یک عدد تجویز گردد. هنگامی که یک کپسول از DREN خورده می شود به طور مستقیم به افزایش سوختن چربی ها در بدن می گردد و سطح انرژی را در بدن افزایش می دهد و حس گرسنگی را سرکوب می کند و موجب مهار سرخوشی آورنده های نا مطلوب و غیر مجاز در مغز می گردد.

 

ثبث محور آنابولیکی

انفوزیون درست مواد غذایی امکان زمان بندی مواد غذایی میکرو در ترکیبات ماهیچه ساز در محور آنابولیکی جهت ایجاد واکنش های سی نژریک را امکان پذیر می نماید.

 

· افزایش ساخت پروتئین ها تا 600%

· جذب سریعتر از ترکیب Whey

· افزایش ناگهانی انسولین

· بالاترین جذب کراتین و گلیکوژن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *