هودیا :
هودیا گیاهی شیره دار و محصول بیابان کالاهاری در جنوب افریقا است. جایی که گفته می شود بومیان آن، برای به تاخیر انداختن گرسنگی این گیاه را می جوند.

 

 

گونه ای از این گیاه با خاصیت فرو داشتن گرسنگی ، هودیا گوردونی نام دارد. در دهه 1990 محققان موفق به استخراج عصاره ای از این گیاه با نامP57شدند که گفته می شد باعث تحریک احساس سیری در مغز است.

 


هودیا نشان داده است که با تغییرات برخی مواد شیمیایی در بدن باعث ان می‌شود تا بدن برای تامین انرژی به سمت سلول های چربی رفته و از آن ها برای تامین انرژی خود استفاده نماید این عمل باعث می‌شود تا فرد ظرف مدت کوتاهی حداکثر چربی اضافی بدن خود را از دست داده و دارای بدنی متناسب و عاری از چربی های پهلو باسن شکم گردد .
هودیا کاملا طبیعی بوده از این رو تنها سلامتی را برای شما به ارمغان می‌آورد. این محصول همچنین باعث کاهش اشتها نیز می‌گردد و از پرخوری در طول روز جلوگیری می‌کند و باعث می‌شود تا در طول به اندازه بخورید و بیاشامید سطح انرژی را نیز در طول روز مثبت نگه داشته و از بروز گرسنگی و خستگی جلوگیری می‌کند .
از مزیت‌های دیگر خرید این محصول همراه بودن آن با یک بسته فت برنر آمریکایی می‌باشد که علاوه بر محتویات گیاهی عصاره چای سبز و کولین و کرومیوم حاوی جین سینگ نیز می‌باشد که ماده ای شفابخش بوده و از گیاهان مقدس چین می باشد برای این گیاه تاثیرات فراوان و مثبتی ذکر شده است که علاوه بر جسم و بدن بر روی روح و روان فرد مصرف کننده نیز تاثیر مثبت می‌گذارد . به این ترتیب شما با خرید یک هودیا یک بسته رایگان از این محصول را نیز دریافت خواهید کرد و می‌توانید سلامتی  و تناسب اندام را به خود و حتی دیگران هدیه دهید .

محتوی 100 عدد کپسول فت برنر دایماتیز DYMATIZE NUTRITION FAT BURNER
کمک به سوازندن بافت های چربی
کاهش اشتها
افزایش متابولیسم بدن
خرد کردن بافت های پیچیده چربی
تضمینی
بدون عوارض و کاملا گیاهی
بدون برگشت

فتبرنر دایماتیز جدیدترین سوزاننده ی چربی و بالا برنده ی انرژی بدن میباشد كه برای مردان و زنان فعال تهیه شده است. این محصول مكملی جامع و كامل محسوب میشود كه میزان سوزاندن چربی ها را به سطح جدیدی رسانده و در كنار آن میزان انرژی بدن را به حداكثر می رساند تركیبات ذكر شده در جدول همه با هم از سه طریق به چربی ها حمله كرده و آنها را از بین میبرند.

1- بیشترین میزان چربی سوزی وانرژی زایی:
فت برنر دایماتیز با جدیدترین نسل طبیعی مکمل ها ترکیب شده ویك منبع پر قدرت سوخت چربی بهره مند از تكنیك های علمی برای سوزاندن چربی ها می باشد.
فرمول پیشرفته و مدرن این مكمل بیشترین میزان چربی سوزی را به همراه دارد و در حالیکه به شما کمک می کند که بالاترین سطح انرژی اجرایی را که لازم دارید بدست آورید، بیشترین تاثیر را در ورزشها و تمرینات شما به همراه دارد.
برعکس بقیه چربی سوزها این محصول از کم شدن انرژی شما و سست شدن بدنتان جلوگیری می کند و شما بدون کوچکترین احساس ضعف و ناتوانی لاغر می شوید.

2- بیشترین میزان کنترل:
تنها این فرمول پیشرفته  دایماتیز به شما کمک می کند که بیشترین کنترل را روی اشتهای خود داشته باشید ، وزن خود را کاهش داده و انرژی را از دست ندهید.
كنترل بهتر به معنای نتایج بهتر است.

3- بیشترین میزان ارزش:

همانند بقیه محصولات دایماتیز این محصول خالص بوده و به صورت كپسول های كوچك عرضه میشود. بیشترین میزان کیفیت مکمل ها را به همراه دارد که با دقت خاصی در تاسیسات داروسازی كارخانه كه بسیار مدرن هستند ساخته میشود.بی خطر بودن و تاثیر گذاری این محصول بارها در لابراتوارهای دایماتیز آزمایش شده و بدین وسیله شما میتوانید با استفاده از این محصول روی اهداف مربوط به ورزش و زیبایی اندام خود تمركز كنید.

كارایی:


1- كنترل اشتهاو بیشترین میزان چربی سوزی.
2- مانع از احساس ضعف و سستی ناشی از رژیم می شود.
3- بالاترین میزان انرژی و قدرت را با دایمابرنر تجربه كنید.
4- كم كردن سایز در نواحی انباشته ازچربی.
5- بدون افدرین

طرز مصرف:
2 كپسول پیش از صبحانه و 2 كپسول 1ساعت قبل تمرین. برای پی بردن به ظرفیت بدن ترجیحا هفته اول نصف سروینگ پیشنهادی مصرف گردد.

موارد احتیاطی:
در صورت بار داری یا شیردهی و یا داشتن هر گونه بیماری خاص با پزشك مشورت نمایید. دور ازدسترس كودكان نگهداری شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *