نام محصول:
ری انیمیتور- مصرف بعد از تمرین
1425 گرم

كار آيي:
1- فرمولی فوق العاده جهت بازتولید پس از تمرین
2- بهترین منبع پروتئین برای رسیدن به اوج توان آنابولیک
3- محافظ مفاصل
4- عملکرد اسید زدایی و قابلیت حذف رادیکال آزاد اکسیژن
5- بازيافت سريع و مؤثر انرژي و ذخائر سازنده سلولي
6- تعدیل کننده درون سلول هاي عضلاني ،خنثی کننده محيط اسيدي
 

ادامه مطلب:ری انیمیتور -پست ورک آوت REANIMATOR

طرز مصرف:
روزانه يك وعده پس از تمرين بنوشيد. 95 گرم پودر (180 واحد سنجش اليمپ كه روي پيمانه مشخص شده يا 8 قاشق غذاخوري سر صاف) را در 350 سي¬سي آب حل كنيد. بلافاصله پس از تهيه بنوشيد.
 

تعريف عمومي:
اگر تمرينات شما واقعاً سخت مانند خود شما باشد تعجبي ندارد كه پس از آن مايل باشيد دوباره جان بگيريد! اكنون يك Reainmator (جان بخش) حقيقي و مؤثر وارد اروپا شده است! اين فرآورده توسط متخصصان آزمايشگاه هاي اليمپ توليد شده و قوي ترين، ضروري¬ترين، امتحان شده¬ترين و پيشرفته ترين مخلوط خارق العاده در يك قوطي را ارائه مي کند! همزمان عضلات بازتوليد شده و گليكوژن از آنابوليزم بهره برده و كاتابوليزم را متوقف مي سازد.از مفاصلتان محافظت نماييد. Reanimator مي تواند مال شما باشد. پس از تمرين طاقت فرسا، ذهن شما نبايد درگير تهيه يك فرآورده تقويتي باشد چون ما آن را براي شما فراهم كرده ايم!
Reanimator اين فرآورده جان بخش حاوي آمينو اسيد آزاد در مقادير زیاد، مواد آنابوليك، مواد ضد كاتابوليك، پپتيد و بهترين منابع پروتئيني است تا شما را به اوج توان آنابوليك برساند. فرمول ويژه مخلوط هيدروكربن، كه حاوي موم ذرت و ايزومالتولوز است، ذخائر گليكوژن شما را سريعاً و منظم بازمي¬گرداند و امكان مي¬دهد آنابوليزم رشته كار را بدست گيرد! ما عملكرد اسيدزدايي را نيز فراموش نكرديم كه نوعي تنظيم متابوليت¬هاي زيان¬آور و يا حذف راديكال آزاد اكسيژن حاصل از تمرين فشرده زياد است. نگران نباشيد زيرا ما حساب آن رانيز كرده¬ايم و همزمان در مورد مفاصل شما نيز تلاش كرده¬ايم. وزنه¬هاي سنگين مفاصل را تحت آزمون قرار مي¬دهد ولي Reanimator به آنها جان مي-بخشد و حرارت را مي كاهد! اگر قبلاً به آنها توجه نداشتيد، بهتر است حالا شروع كنيد! جاي تاسف است اگر مفاصلتان تمرينتان را با مشكل روبرو سازد. اجازه دهيد نبرد در صحنه سالن ورزش عادلانه باشد – اجازه ندهید چيزی مانع شما شود! كلاژن و اسيد هيالورونيك طرف شما هستند!

به وحشت پس از تمرين پايان دهيد.
– Reanimator منتظر شماست – اين محصول را ملاحظه كنيد.
– فقط بهترين ها و پر استقامت ترین ها به آن نياز دارند!
– Reanimator يك فرمول عالي مدرن براي پس از تمرين مي باشد. دانشمندان آزمايشگاه هاي اليمپ مواد فعال و مغذي را تركيب كرده¬اند. موادي كه براي بازتوليد مناسب پس از تمرين سخت ضروري هستند در يك بسته تحويل شما مي شود. اين فرآورده در هر وعده مواد مغذي لازم براي عضلات خسته و فرسوده را فراهم كرده و موجب بازيافت سريع و مؤثر انرژي و ذخائر سازنده سلولي مي شود. به علاوه، حاوي موادي است كه بدن وارد حالت بازتوليد آنابوليك شده و همزمان فرآيند تجزيه كاتابوليك ناشي از تمرين سخت را متوقف مي سازد.

اين فرآورده فقط بازتوليد را تسهيل نمي سازد. مواد موجود در آن فرآيند آنابوليك را تقويت كرده و از كاتابوليزم جلوگيري كرده و همچنين باعث حفظ موثر انرژي و ذخائر سازه هاي مفيد در سلول ها مي شوند. به علاوه يك اثر ضد اسيدي روي بدن داشته، تجزيه متابوليت هاي مضر را تنظيم نموده و راديكال آزاد اكسيژن را از بين مي برند. بطور خلاصه، شرايط عالي را براي حداكثر رشد عضلات و ظرفيت عملكردي آن ها فراهم مي سازند.
Reanimator حاوي كل مواد بازتوليد عضلاني است و به گونه اي كه بافت عضلاني آن را بتواند به سادگي جذب كند عرضه شده است. محصول براساس موادي تهيه شده كه با هماهنگي و زمانهاي جذب متفاوت، دسترسي به اجزاي انرژي زا، مواد مغذي و سازه هاي موثر عضله را پس از تمرين به صورت مستمر فراهم سازد. اين فرآورده غني از كلاژن، گلوكز آمين سولفات و اسيد هيالورونيك است يعني مولكول-هاي بزرگي كه از نظر تغذيه، آبگيري و بازتوليد اجزاء سيستم عضلاني – اسكلتي ،داراي ارزش بوده و بازسازي صدمات خفيف به رباط، غضروف و مفاصل پس از تمرين طولاني را تسهيل مي سازد.

آزمایش زير ميكروسكوپ!
در زمان تمرين سنگين و پس از آن چه بر سر عضلات شما می آید؟ آيا آنقدر سخت كار مي¬كنيد كه پس از تمرين حتی نمي¬توانيد بايستيد؟ آيا احساس خستگي مي كنيد؟ آيا عضلات شما بي حس شده، كشيده شده، و يا فاقد قدرت است؟ اين شرايط نتيجه فرآيند متابوليك بافت عضلاني حين تمرين و نشانه كاهش شديد سازه هاي سازنده و اجزاي انرژي¬زاي عضلاني است. درست در آغاز تمرين فرآيند آنابوليك متوقف می شود ، بدن به سمت توليد انرژي مي¬رود كه جهت انقباض عضلاني ضروري است و ساخت پروتئين جديد (آنابوليزم) در اين شرايط كاري بي-مورد تلقي می شود. به زبان ديگر، به سبب عملكرد عضلات اسكلتي، شدت فرآيند كاتابوليك بيشتر می شود. الياف عضله كه در برابر كشش مقاومت مي¬كنند و سخت مي¬كوشند، دچار انواع صدمات خفيف حاصل از جراحات مكانيكي شده يا از فعاليت هاي مخرب راديكال هاي آزاد كه طي تمرين هاي سنگين توليد مي شود رنج مي برند. بدن عمليات ساخت و حذف پروتئين¬هاي صدمه ديده را با ترشح آنزيم¬هاي كاتابوليك كه آنها را به آمينو اسيد تجزيه مي كنند آغاز مي كند. در شرايط تجزيه نا¬هوازي گلوكز كه طي عملكرد عضلاني ناهوازي در تمرين قدرتي رخ مي¬دهد، محيط درون سلول عضلاني كاملاً اسيدي می شود. PH كم موجب افزايش عملكرد آنزيم هاي تجزيه كننده پروتئين مي گردد و در عين حال فرآيند كاتابوليك را تشديد می کند. آمينو اسيد هاي ترشح شده در اثر عمليات فوق – پس از مصرف ذخائر هيدروكربن (بيشتر در حالت گليكوژن عضلاني) – به مصارف انرژي مي¬رسد.

 

توقف! بايد آن را متوقف كنيد! وقتي باقي نمانده! تنها يك راه حل وجود دارد!
Reanimator بنابراين تمرين هاي شما بيهوده نبوده است!
چگونه از فرآيند بازتوليد پس از تمرين پشتیبانی می کنید؟ پس از تمرين شديد لازم است تلفات را جبران كنيد . بايد اجزاي انرژي زای از دست رفته و سازه هاي سازنده را هر چه سريع تر بازگردانده و از كاتابوليزم جلوگيري نماييد. پس از اينكه اين مواد انتقال پيدا كردند جبران افراطي آن منجر به رشد توده عضلاني و ميزان انرژي ذخيره شده توسط عضلات در قالب گليكوژن می شود. پس از يك جلسه تمرين، لازم است تعادل و موازنه درون سلول هاي عضلاني را حفظ كرده و محيط اسيدي را به سرعت خنثي سازيد. اما چگونه بايد اين كار را انجام داد؟

هشدار محصول :
قبل از مصرف اين محصول با مشاور غذايي خود مشورت كنيد. از دسترس كودك دور نگهداريد. براي افراد ديابتي، كودكان و جوانان مناسب نيست. بهتر است سرد بنوشيد!
هشدار: كلوخه شدن و تغيير رنگ محصول روي كيفيت و خواص آن اثر ندارد. حاوي گلوتن پروتئين گندم است.

جدول:

Nutrition information per portion (95g) per 100g
ANABOLIC POST WORKOUT LEUCI – BCAA MATRIX 10 g 10,5g
L-leucine ethyl ester HCl
L-leucine
L-valine ethyl ester HCl
L-valine
L-isoleucine ethyl ester HCl
L-isoleucine
pH CONTROL & GROWTH POST WORKOUT MATRIX 4 g 4,2 g
Arginine alpha ketoglutarate [AAKG]
L-glutamine ethyl ester HCl [GEE]
L-arginine HCl
Glycine
L-arginine ethyl ester HCl
Taurine ethyl ester HCl
Citrulline ethyl ester HCl
β-alanine ethyl ester HCl
POST WORKOUT GLYCAMINO LOAD MATRIX 51 g 53,7 g
WAXY MAIZE ultra high molecular long chain waxy maize starch
Poly- & oligosaccharides
Isomaltulose
ANABOLIC POST WORKOUT PRO – PEPTIDE MATRIX 18 g 18,9 g
Whey protein hydrolyzate
Whey protein isolate
Micellar casein
Glutamine peptide
POST WORKOUT JOINT REGENERATOR 5,2 g 5,5 g
Collagen (as gelatin hydrolyzate)
Glucosamine sulphate
Hyaluronic acid

تعريف تخصصي:
Reanimator
اين فرآورده بی همتا شمارا ياري می کند بهترين وضعيت سوخت و ساز را پيدا كنيد. بر كاتابوليزم پس از تمرين غلبه نماييد كه اين امر هم اكنون بسيار آسان شده است! قدرت آنابوليك اجزاء هماهنگ كننده به بازتوليد عضلات خسته شما و افزايش توده اي را ميسر مي سازد. اين فرآورده اجزاء سازنده آنابوليك به شما عضلاتي به سختي سنگ اعطا مي¬نمايد. تنوع آمينو اسيدها، تقويت بهينه را در طي زمان تضمين نموده و امكان بازسازي پروتئين عضلات را كه طي تمرين ها از بين رفته اند را فراهم مي آورد. فقط اين فرآورده است كه فوري عمل كرده و داراي تاثير درازمدت مي باشد.
 

شبكه LEUCL-BCAA پس از تمرين
اين شبكه قدرتمند حاوي آمينو اسيدهاي مقوي با اثر ثابت شده علمي ، با بهترين فرمول ابتكاري شيميائي در مقادير زياد ارائه می شود. دو نوع پيشرفته لوسين كه هماهنگي عملكرد و انتقال جذبي متنوع (ال – لوسين اتيل استر و ال – لوسين) را تضمين می کند و ايزولوسين اتيل استر، ال – ايزولوسين، والين اتيل استر و ال – والين آمينو اسيدهاي زنجيره¬اي انشعابي سريع¬العملي هستند (BCAA) و محرك¬هاي قوي آنابوليك محسوب مي¬شوند و فعال سازي ساخت پروتئين را در سلول عضلاني تحريك كرده و ايجاد توده عضلاني و بازتوليد سريع عضلات را تسهيل می کند.

تنظیم PH و رشد بافت سلول براي پس از تمرين

 

اين شبكه آمينو اسيد و مواد مشابه ويژه است كه رشد سلول جديد عضله و تنظيم PH محيط درون سلولي را انجام مي-دهد. سه نوع آرژنين براي رشد عضلاني ضروري است. (ال – آرژنين HCL، آرژنين آلفا – كتوگلوتارات و ال – آرژنين اتيل استر HCL) كه يكديگر را در انجام عمليات تكميل كرده و بستر تولید NO (اكسيد ازت) را فراهم مي¬كنند. اين فرآيند ويژه توسط ال – سيترولين اتيل استر تشديد می شود. اكسيد ازت موجب اتساع عروق عضلاني شده، تأمين خون عضله را زياد كرده و تحويل مواد مغذي و تركيبات انرژي¬زا و نيز حذف متابوليت مضر اسيدي را تسهيل می کند. اين كار بويژه پس از تمرين مهم است زيرا توليد عضلات را تسهيل و فرآيند آنابوليك را تحريك می کند. بتا آلانين اتيل استر كه با انتقال جذبي سريع شناخته می شود، آمينو اسيد كمك دهنده تولید كارنوزين است كه يك پپتيد داراي عملكرد با فري قوي (اسيدزدا) روي بافت عضلاني است. به علاوه، آمينو اسيدهاي اصلي متل آرژنين و موارد خنثي مثل لوسين، ايزولوسين، والين، گليسين يا گلوتامين نيز مي¬توانند PH نامطلوب را خنثي كنند. اينهاست كه به سرعت شكل مي¬گيرد و در بازتوليد عضلاني بسيار مهم ا ست. ال – گلوتامين يكي از آمينو اسيدهاي كليدي سازنده الياف عضلاني است، و براي سنتز گلوتاتيون كه حذف راديكال آزاد اكسيژن را كه طي فرآيندهاي انرژي توليد می شود تسهيل می کند. اين كار مانع از صدمات جديد ثانوي به عضلات و بافت پيوندي می شود. اين شبكه آمينو اسيدي ويژه به بهبود تعادل ازت در بافت عضلاني كه براي فرآيند آنابوليك حياتي است و مبناي ايجاد توده عضلاني خالص می باشد كمك می کند.

 

شبكه آنابوليك سرشار از پپتيد براي پس از تمرين

 

اين يك شبكه منحصربفرد توسعه يافته با پژوهش علمي سرشار از آمينو اسيد و پپتيدهاي كوتاه آزاد و پروتئين¬هاي داراي جذب آهسته يا سريع است كه از هيدروليزات و عصارۀ پروتئين وي درجه يك، كازئين و پپتيد گلوتامين گرفته می شود. اين ماده مغذي ابتكاري براي تضمين تداوم دسترسي به مواد مغذي حياتي براي بازتوليد و رشد عضلاني مي باشد و از انواع آمينو اسيدهاي با امكانات جذبي متنوع بهره مي برد. فقط اين تركيب است كه فراهم كننده تحويل سريع، درازمدت و يكنواخت ارزشمندترين مواد مغذي آنابوليك و مواد رشد دهنده براي عضلات مي-باشد. اين شبكه به ويژه از نظر ال – گلوتامين استخراجي از منابعي داراي ميزان جذب متفاوت غني می باشد. بنابراين اين شبكه نوعي ذخيره ازت آلي است كه در بازتوليد بافت عضلاني پس از تمرين نقش حياتي دارد.
هيدروليزات پروتئين وي
اين نوعي تركيب مغذي آمينو اسيد آزاد و پپتيدهاي كوچك است كه از هيدروليزات پروتئين وي مشتق شده و به سرعت بلوک های سازنده سهل¬الوصول ضروري براي رشد و بازتوليد را به عضلات فرسوده مي-رساند. اين كمپلكس منبع مؤثرترين و ارزشمندترين آمينو اسيدهاي قابل جذب مشتق از پروتئين وي است كه در معرض هيدروليز آنزيمي بوده و امكان جذب كامل¬تر آن را فراهم مي¬آورد و در دسترس بودن پروتئين¬هاي با جذب سريع داراي نسبت هاي ويژه را كه براي بازتوليد صدمات ساختاري عضله پس از تمرين لازم است، تضمين می کند.
عصاره پروتئين آب پنیر

يك منبع پر كيفيت و متراكم پروتئين استخراجي از هيدروليزات پروتئين آب پنیر CFM است كه با تصفيه در دماي كم حاصل شده و خصوصيات عملياتي انحصاري و ساختار پروتئين¬هاي سازنده آن را حفظ مي كند. اين فرآورده دسترسي به پروتئين وي آب پنیر 159 BV سريعاً جذب شونده پر كيفيت را كه داراي بالاترين ارزش زيستي مي باشد، فراهم مي آورد. اين نوعي ذخيره ويژه غني از لاكتو و ايمونو گلوبين است كه سيستم ايمني را تحريك نموده و كاملاً براي بازتوليد مناسب عضلات پس از تمرين جسماني شديد ضروري است. از نظر تركيبات، اين يك منبع مفيد و بهينه آمينو اسيد درونزا و برونزا و غني از BCAA و ال – گلوتامين است. عصاره پروتئين وي حاوي مقادير زياد ال – سيستين است كه همراه با ال – گلوتامين و گلوتامين – پپتيد سطح گلوتاتيون در بدن را افزوده و آن را از اثرات راديكال آزاد كه حين سوخت و ساز تمرين شديد توليد مي شود و حفظ كرده و نيز افزايش كلي ايمني بدن را به همراه دارد.
گلوتامين پپتيد
اين ماده مكمل ساير اجزاء فرآورده است و مقادير زياد ال – گلوتامين ضد كاتابوليك را فراهم می کند. همزمان، جذب خوبي را از خود نشان مي دهد. ال – گلوتامين در قالب پپتيد آهسته جذب مي شود كه امكان توسعه اثرات مثبت آن را روي بدن درست پس از يك تمرين شديد بهتر مي¬نمايد. اين ماده امكان بهبود تعادل ازت و نيز تحويل آجرهاي سازنده ارزشمند فرآيند آنابوليك را فراهم مي كند. ال – گلوتامين مسئول 60% آمينو اسيد آزاد در سلول عضلاني و 20% كل آمينو اسيد بدن می باشد و مقدار كافي آن براي بازتوليد و رشد مناسب توده عضلاني ضروري است. گلوتامين به همراه لوسين، والين، و گليسين امكان كاهش اسيد عضله را پس از تمرين فراهم می کند كه بنوبه خود عملكرد آنزيم كاتابوليك را منع كرده و محيط بهينه آنابوليك را در سلول عضلاني ايجاد می کند. اين ماده يك منبع عالي پروتئين¬هاي اسيدهاي آمينه با رها سازي تدريجي و توسعه و تمديد اثرات آنابوليك فرآورده را تضمين مي-كند. اين يك منبع ارزشمند پروتئين است كه حفاظت ايده¬آلي در قبال فرآيند كاتابوليك كه پس از تمرين شدت مي¬يابد فراهم كرده و امكان مي¬دهد عملكرد مخرب آن روي بافت عضلاني تا چند ساعت متوقف شود.

 

در اولين ثانيه¬هاي پايان تمرين عضلات شما يك ذخيره آنابوليكي آمينو اسيد با جذب سريع را از Reanimator دريافت مي كنند و چند دقيقه بعد پپتيدهاي كوتاه عصاره پروتئين وي وارد عمل مي¬شوند. قبل از آن كه به خانه برسيد، بلوک های سازنده به شكل عصاره پروتئين وي و گلوتامين با اثر درازمدت به شكل پپتيد جذب می شود. ما فرمول فرآورده را با كازئين تكميل كرديم و اين تا چند ساعت شما را از وقوع كاتابوليزم مصون نگاه مي¬دارد. اين فرآورده، تأمين فوري و چند ساعته آمينو اسيد را براي عضلات فرسوده شما فراهم می کند و هيچ فرمول ديگري قادر به اين كار نيست.

اجزاء انرژي زا
شبكه گليكوآمينو براي پس از تمرين

 

يك كمپلكس آمينو اسيد تهيه شده به روش علمي با زمانهاي جذب متفاوت است كه فقط دو گرم قند در هر وعده دارد و يك شبكه ابداعي نشاسته ذرت با زنجيره بلند و وزن مولكولي زياد (موم ذرت)، پلي و اوليگو ساكاريد، تكميل شده با ايزوماتولز و هيدروكربن داراي زمانهاي جذب متفاوت می باشد. در نتيجه يك افزايش فوري، يكنواخت، درازمدت و ملايم افزايش سطح انسولين آنابوليك رخ مي¬دهد و نيز ذخائر كليگوژن موجود كه طي تمرين سخت تخليه شده شارژ مي¬شوند. اين مخلوط، ذخائر انرژي را بازگردانده و جانشيني اجزاء انرژي¬زا، بويژه موارد مفيد براي عضلات را انجام داده و سازوكارهاي آنابوليك طبيعي را تحريك نموده و ذخيره گليكوژن عضله و کبد را تجديد می کند.

 

هيدروكربن هاي ابداعي فرمول Reanimator برخلاف مونوساكاريدها (مثل دكستروز در جدول) فوري جذب مي¬شوند و در معده نمي¬مانند و در نتيجه افزايش ملايم و دائمي سطح انسولين آنابوليك و جايگزيني ذخائر گليكوژن روي مي دهد.

اجزاء ساختماني: بازتوليد مفاصل پس از تمرين


 

طي تمرين، علاوه بر صدمه يافتن عضلاني، روي رباط، غضروف و مفاصل بافت پيوندي فشار زيادي می آید و مشابه عضلات، صدمات خفیف مكانيكي و نيز ناشي از راديكال آزاد اكسيژن به ان ها وارد می شود. بازتوليد صحيح بافت پيوندي به اندازه عضلات مهم است. به همين دليل Reanimator داراي مقدار زيادي كلاژن و اسيد هيالورونيك می باشد. اين مواد موجب بازتوليد بافت مفاصل، غضروف و رباط پس از تمرين مي-شوند. اسيد هيالورونيك به خوبي آب را در بافت پيوندي حفظ می کند. از مفاصل حفاظت كرده و محيط تمريني مناسب را با تغذيه مناسب براي آنها تأمين می کند. سرانجام، اسيد هيالورونيك به شكل يك روانكار عمل كرده و سلول بافت پيوندي را وارد به ترشح سيال سينوويال خاص خود می کند.
تمرين براي از دست دادن عضلات ارزشمند نيست. از امروز، شما يك اسحلۀ جديد عالي داريد. يك فرآورده بی همتا كه براي ارائه تمام نيازهاي عضلات پس از تمرين مفيد می باشد و همزمان از مفاصل شما حفاظت می کند. برخيزيد! به دعاي شما پاسخ داده شد! Reanimator به شما جان دوباره مي بخشد!
حداكثر باز توليد! حداكثر رشد توده عضلاني!
 

ترکیبات:
شبكه گليكامينو پس از تمرين (نشاسته موم ذرت با زنجيره مولكول بسيار بلند، پلي و اوليگو ساكاريد، ايزومالتولوز)، شبكه آنابوليك غني از پپتيد پس از تمرين (عصاره پروتئين وي، هيدروليزات پروتئين وي، كازئين، گلوتامين پپتيد)، شبكه LEUCI-BCAA پس از تمرين (ال – لوسين اتيل استر HCL، ال – لوسين، ال – والين اتيل استر HCL، ال – والين، ال – ايزولوسين اتيل استر HCL، ال – ايزولوسين HCL)، شبكه كنترل PH و رشد پس از تمرين (ارژنين آلفا كتوگلوتارات، ال – گلوتامين اتيل استر HCL، ال – آرژنين HCL، گليسين، ال – آرژنين اتيل استر HCL، تاورين اتيل استر HCL، سيترولين اتيل استر HCL، بتا آلانين اتيل استر HCL) بازتوليد مفاصل پس از تمرين (هيدروليزات ژلاتين، سولفات گلوكز‌آمين 2kcl، سديم هيالورنات)، تنظيم كننده اسيديته اسيد ماليك، اسيد سيتريك، عطر، غلظت دهنده صمغ زانتان، صمغ سلولز، عامل ضد كلوخه اكسيد سيليكان، هيدروفسفات كلسيم، شيرين كننده سديم سيكلامات، سديم ساكارنيات، آسپارتام، آسه سولفام K، رنگ 104E.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *