بهترین زمان جذب آب در مسابقه
شما اینجا هستید
مباحث عمـومی و متفرقه ی تغـذیه » بهترین زمان جذب آب در مسابقه

بهترین زمان جذب  آب در مسابقه :

۱۴ الی ۱۵ دقیقه زمان جذب آب در بدن می شود تا به سلول برسد و در چه حرارت آب باید ۸ تا ۱۴ درجه باشد . سلول اگر آب نیاز دارد به خون می گرید و هرگز تشنگی در معده است .

همیشه قبل از صبحانه ، ورزشهای هوازی را قبل از آن آب بنوشید چون شب تا صبح ورودی بدن صفر است ولی خروجی از طریق ادار و تنفس ، پوست ، بالا است و صبح هم  غلظت خون بالا است و چون پلاسما در تولدی ادرار نقش دارد با ۲ لیوان آب در صبح بخوریم مخصوصاً پیرها )

روز مسابقه ۵۳ تا ۴ ساعت قبل در مسابقه غذا کامل بخوریم و آب هم به حد کافی بخورید .

و یک ساعت قل از مسابقه نیم ساعت آن رایک ربع یک ربع ۲۵۰ سی سی آب بخورید و نیم ساعت دیگر ان در ۱ لیتر آب ۴۰ گرم قند و یا شکر مخلوط گردد و به صورت جره جره و نم نم خورد و چون اگر یک دفعه بخوری تولدی انسولین می کند واگر نم نم خورده اضطراب کم می شود و قند خون در سطح بالا ئی نگهداری می شود .

قند خون غذای مغر ار تامین می کند و هم مغر کلیه را .

پولت کلیه را کرتوکس کلیه می گویند و داخل کلیه را مودیلال  کلیه می گویند .

در تابستان گرم در هر لیتر آب ۴۰ گرم قند ۱ گرم نمک (نو ک قاشق) درون آب بریزید .

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

مجله ادکوان، پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ | بررسی آخرین مقالات، خبرها و یافته های دنیای ورزش در رشته بدنسازی، پرورش اندام، پاورلیفتینگ و آمادگی جسمانی، گالری تصاویر و فیلم، مجلات و مشاوره