چند روش ساده در کاهش وزن
شما اینجا هستید
چربی سوزی ( هوازی و بی هوازی) » چند روش ساده در کاهش وزن

 

چند روش ساده در کاهش وزن

1-  تا حد ممکن زمان خوردن غذا را به درازا بکشانید حداقل 20 دقیقه معده و دهان و مغز هر سه با هم دیگر در ارتباط هستند ومعمولا 20 دقیقه طول میکشد تا معده به مغز پیام سیر شدن را بفرستد در هر نوع رژیم این کار یک امر اجتناب ناپذیر است و حتما باید انرا رعایت کنید.

2-   نوشیدن 8 لیوان اب در طول روز برای سلامتی و یک رژیم غذایی نرمال و همچنین کاهش وزن بسیار مفید می باشد اب یک ماده لازم برای متابولیزه کردن چربی ذخیره شده در بدن می باشد بدون داشتن یک متابلیسم فعال که نیاز اصلی ان اب به مقدار زیاد می باشد کاهش چربی ظاهر نخواهد شد

ادامه مطلب:چند روش ساده در کاهش وزن

یک راه بسیار خوب دیگر جهت کاهش وزن نوشیدن یک لیوان اب یخ قبل از وعده های غذایی می باشد علت ان هم اینست که اب یخ باعث جمع شدن معده می شود و بخاطر اینکه حجم معده کوچکتر می شود حالت سیری زودتر ظاهر می شود

3-هر چه قدر به پروسهچربی سوزی و کاهش وزن با دید مثبت تر نگاه کنید به همان نثبت سریعتر و راحت تر نتیجه بدست خواهید اورد وقتی به خود باور دارید با تمام مسائل بهتر برخورد خواهید کرد و این حتی بعد از کاهش وزن به شما کمک می کند که انرا همیشگی بنمایید

4-وقتی که از رژیم غذایی کم چربی یا بدون چربی پیروی میکنید به طور اجتناب نا پذیری مزه و طعم غذا کم میشود برای پوشاندن این خلع بهتر است که از ادویه جات مثل خردل پودر سیر و .. استفاده کنید سعی کنید از ادویه جاتی استفاده کنید که به شما می سازد و رژیم کم چربی خود را نگه دارید زیرا بهترین راه در کاهش چربی همین است

5-اگر می خواهید سرعت متابلیسم را تا 40% افزایش دهید سعی کنید از غذاهای تند و فلفل دار و کلا اینگونه غذا ها استفاده کنید برای نمونه به هندیها نگاه کنید اکثرا لاغر هستند علت انهم بیشتر استفاده کردن فلفل و اینگونه مواد هست همچنین اینو ذکر کنم هند کشور فقیری است اینجا منظور فقط عادات غذایی انها می باشد نه چیز دیگه

6-برای اینکه زودتر وزنتان را کم کنید بهتر است مصرف کافیین شیر کاکائو چای قهوه نوشابه را به حداقل برسانید دلیلشم اینه که کافئین باعث میشه که انسولین بیش از اندازه ترشح شود خود یک سد در مقابل چربی سوزی خواهد بود

7- مصف سبزیجات و کاهو را بیشتر کنید زیرا اینگونه مواد غذایی باعث میشه که زودتر احساس سیری کنید و کلا از انها به عنوان مواد غذایی شکم پر کن یاد می شود و همچنین باعث میشه که مواد غذایی زودتر و راحتتر از بدن دفع بشه

8-برای اینکه زودتر لاغر شوید به خاطر داشته باشید که هرگز وعده غذایی را از دست ندهید صبحانه به عنوان مهمترین وعده غذایی حتما باید اول وقت خورده شود زیرا خورد صبحانه باعث میشه که سرعت متابلیسم بدن بالا بره و برای 8 ساعت سرعت متابلیسم بدن بالا بره و بعد از 8 ساعت دوباره شروع کنه به پایین امدن تا زمانیکه بخابید وبیدار شوید این چرخه دوباره شروع میشه سپس اگه صبحانه نخورید باعث خواهید شد که سرعت متابلیسم بدن تا نهار در حد پایین قرار بگیرد و با اینکار باعث شدید که 4ساعت از بهترین زمان چربی سوزی بدن کم شود و پس سعی کنید هیچوقت به خودتان گشنگی ندهید.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

مجله ادکوان، پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ | بررسی آخرین مقالات، خبرها و یافته های دنیای ورزش در رشته بدنسازی، پرورش اندام، پاورلیفتینگ و آمادگی جسمانی، گالری تصاویر و فیلم، مجلات و مشاوره