تحقيقات نشان داده كساني كه چاق هستند دوستان چاقي هم دارند (البته اينكه از روز اول هم چاق بودند در دست بررسي است ) همه ما دوست داريم كه اوقاتمان را با مردمي بگذرانيم كه شبيه به ما هستند. چون ما با اين افراد احساس راحتي و آسايش مي كنيم.

 

 

افراد چاق ممكن است لذت نبرند از اين كه وقت خود را با يك فرد لاغر يا دوستي كه رژيم غذايي دارد، بگذرانند. فردي كه چاق است و از هيچ نوع رژيم غذايي پيروي نمي كند، هنگامي كه با يك فرد لاغر و تحت رژيم، غذا بخورد، حس بدي پيدا مي كند، به اين دليل كه ممكن است فكركند بايد وزنش را به اجبار كم كند و يا از بعضي از غذاهاي خوشمزه و دلخواه پرهيز نمايد.

معمولا يكي از دلايل شكست در رژيم غذائي بيرون رفتن با افرادي است كه نه تنها رژيم را رعايت نمي كنند بلكه به جاي حمايت شما و برنامه ورزشي و رژيم تان شما را ترغيب به خوردن غذا مي كنند .
غذايي كه شما مي خوريد، نه تنها مي تواند درانتخاب دوست هاي تان موثرباشد، بلكه آنها نيز مي توانند برروي نوع و ميزان حجم غذايي كه مصرف مي كنيد، تاثيرگذار باشد.

تقسيم كردن غذا بادوستان تان مي تواند لذت بخش باشد و حس خوبي به شما بدهد. اما وقتي ما بادوستاني كه به آنها علاقه داريم غذا مي خوريم، شايد گاهي اوقات متوجه نشويم كه چقدر داريم زياده روي و پرخوري مي كنيم.

غذا خوردن مثل خريد كردن است. هرچقدر كه شما بيشتر دربازارچه و فروشگاه بمانيد، بيشتر خريد مي كنيد. درمورد خوردن نيز اين موضوع صدق مي كند؛ هرچقدر كه شما بيشتر سر ميز غذا بمانيد، بيشتر غذا مي خوريد و معمولا هنگامي كه با دوستان غذا مي خوريم زمان بيشتري را سر ميز سپري مي كنيم تا وقتي كه تنها هستيم .
اما آيا اين به اين معنا است كه شما مجبوريد بين دوست هاي تان و داشتن وزن متعادل يكي را انتخاب كنيد. خير

سعي كنيد عادات خوب شما تاثير بيشتر روي دوستان تان بگذارد در مواقعي هم كه رژيم داريد اهداف و عادات غذائي خود را صريح و روشن براي آنها بيان كنيد و به آنها بگوئيد كه از آنها انتظار داريد كه شما را در اهدافتان كمك و از شما پشتيباني كنند شايد اگر با همه اين اوصاف هنوز هم دوست تان در خوردن يك چيز برگر دوبل به شما اصرار مي كند بايد در انتخاب او به عنوان دوست تجديد نظر كنيد .

اگر هم در دوران شيرين نامزدي خود به سر مي بريد توجه داشته باشيد كه همه قرارهاي ملاقات شما لازم نيست در فست فودها گذاشته شود تعادل را رعايت كنيد خيلي مواقع قدم زدن در پارك ها – قراراهاي كوه و يك سري مكان هاي ورزشي مشابه كه منعي از حضور خانم ها و اقايان ندارد مي تواند خيلي لذت بخش تر از هفته اي سه و چهار بار پيتزا و همبرگر و سيب زميني خوردن است البته اين نكته هم در پايان بگويم كه در قرار هاي كوه و ورزشي هم افراط كردن و انتظار داشتن از نامزدتان كه پا به پاي شما كه عمري در باشگاه اسكات زده ايد و تردميل رفته ايد نتيجه عكس خواهد داشت .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *