پروهورمون آناتور پی

آناتور پی ۷۰ پاراهورمون مرموز – anator p70 muscletech

بی شک آناتور پی ۷۰ یک پاراهورمون است که با ترکیب بسیار مرموزی که دارد بیشتر شبیه به یک مکمل پروتئینی می باشد .

اگر شما تحقیقات و اطلاعات دقیقی در مورد پاراهورمون ها نداشته باشید بدون شک نمی توانید بفهمید که این مکمل یک پاراهورمون است .

پاراهورمونی که در خود استروئید خوراکی ندارد و تنها با مواد اولیه هورمون ها در بدن یک هورمون کامل افزایش حجم خشک را به همراه دارد .

آناتور پی ۷۰ مکمل یک پروتئین است چون جذب پروتئین را به ۱۰۰% می رساند . در هر وعده خود ۲۰ گرم پروتئین وی دارد که برای تقویت آن است و شما باید میزان پروتئین مصرفی در روز خود را همراه این مکم بیشتر کنید .

 

پروهورمون-آناتور-پی
پروهورمون آناتور پی

دلیلی تولید این مکمل های :
برای هر کیلو از وزنتان باید ۲ گرم پروتئین در روز مصرف کنید . یک فرد ۲۰۰ پوندی (۹۰ کیلویی) باید در روز ۱۸۰ گرم پروتئبن مصرف کند اما نباید ۱۸۰ گرم از پودر های پروتئینی باشد . در اینکه چند درصد از نیاز پروتئین در روز را باید به مکمل ها اختصاص بدهیم اختلاف زیادی بین متخصصان وجود دارد اما بنظر من اگر فرد بالا را در نظر بگیریم که ۱۸۰ گرم پروتئین در روز نیاز دارد این فرد باید ۸۰ گرم از پروتئین مورد نیاز خود را از مکمل ها تهیه کند و ۱۰۰ گرم بقیه را باید از برنامه غذایی خود تهیه کنذ .

خواننده محترم، این مطلب در سایت ادکوان ( پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ ) منتشر شده و شما هم اکنون درحال خواندن نسخه کپی آن هستید. لطفا جهت حمایت از ما، به سایت ادکوان مراجعه کنید. متشکرم.
Edcoan.ir

آناتور پی ۷۰ این مقیاس را بهم می زند و با تشنه کردن بدن به جذب پروتئین مقدار پیشنهادی من را به ۱۲۰ گرم پودر های پروتئینی و ۶۰ گرم مواد غذایی تهیه کرد .
هیچ مکمل مثل آناتور پی ۷۰ به امینو ها توجه نمی کند . وجود ۷ مدل لوسین یک امینو از گروه شاخه ای نشانه این حرف است . ترکیب اصلی جدول ارزش غذایی این مکمل از ۳ بخش تقسیم می شود .
۱- لوسین با مقدار ۷۲۰۷ میلی گرم که عمق عضله را از چربی ها تفکیک می کند تا عضله ها بهتر بتوانند ریکاوری شوند و دوره بارگیری انها کوتاه تر شود .
۲- بخش دوم که ۶۵۰۶ میلی گرم است که از کراتین مونوهیدرات و ۵ مدل آلاین تهیه شده است و سه شبیه هورمون ادنوسین ، ستیدین و نیکوتین .

تمام تیپ ها بدنی می توانند از این مکمل استفاده کنند ، آنهایی که اندومورف هستند به تفکیک عضله می رسند و آنها که مزومورف هستند به تفکیک ۱۰۰% و کیفیت عمیق عضلات می شوند .

این مکمل در دو طعم و با وزن یک کیلو و نیم ارائه شده است . هر وعده این مکمل ۹۳ گرم است که ۲ اسکوپ از این مکمل می شوند . بهترین زمان برای مصرف این مکمل قبل از وعده پروتئین بعد از تمرین است . حتماً باید ۸ هفته از این مکمل استفاده کرده تا به نتیجه دلخواه خود برسید .

تهیه شده در پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ (ادکوان – Edcoan.ir)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *