پروتئین وی ترکیبی ماسل تچ

از دیرباز انواع پروتئین وی در جهان مورد توجه و علاقه طیف وسیعی از ورزشکاران رشته بندسازی بوده و اکثر قهرمانان این رشته این نوع پروتئین را به تمام بدنسازان چه حرفه ای و چه آماتور توصیه کرده اند .

 

از بارزترین ویژگی های این نوع پروتئین که از منبع اصلی لبنیات به خصوص آب پنیر تهیه می شود زود هضم بودم و جذب سریع آن به ماهیچه ها است طوری که می توان این نوع پروتئین را در تمام وعده های مصرف روزانه استفاده کرد .

 

پروتئین-وی-ترکیبی-ماسل-تچ
پروتئین وی ترکیبی ماسل تچ

 

خواننده محترم، این مطلب در سایت ادکوان ( پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ ) منتشر شده و شما هم اکنون درحال خواندن نسخه کپی آن هستید. لطفا جهت حمایت از ما، به سایت ادکوان مراجعه کنید. متشکرم.
Edcoan.ir

وی پروتئین پلاس شرکت ماسل تک ترکیبی از ۳ مدل پروتئین کنستانتره شده ، هیدرولیزه شده و پروتئین ایزوله  را برای شما در ۲۰ گرم از پیمانه ۳۳ گرمی خود ارائه داده است .

وی هیدرولیز شده(Whey Hydrolyzed):
پروتئینی است که تا حدود زیادی ساختمان پروتئینی آن تغییر شکل داده و ساختکان پروتئینی آن تغییر یافته است و اجزای زنجیره پروتئینی آن تجزیه شده است و این مسئله باعث شده تا بیشتر خواص بیولیژیکی خود را از دست بدهد. اما همچنان منبع خوبی برای تامین اسیدآمینه های بدن میباشد.

وی کنستانتره (Whey Concentrate):
نوعی پروتئین وی میباشد که دارای ۸۰% پروتئین است و ۲۰% بقیه را لاکتوز و چربی و مواد معدنی تشکیل میدهد و خواص بیولوژیکی آن بهتر از وی ایزوله شده میباشد اما از لحاظ ریکاوری هیچ تفاوتی با هم ندارند.

وی ایزوله شده:
همانطور که از اسم آن پیداست دارای ۹۰%پروتئین و ۱۰%رطوبت میباشد و بدون لاکتوز و چربی میباشد از این رو هضم آسانتری دارد. البته قیمت بیشتری هم دارد.

در کنار این سه مدل پروتئین این مکمل با تمرکز زیاد بر روی ریکاوری عضلات بعد از تمرین سخت بدنی با مقدار مناسب گلوتامین و آمینو های شاخه ای به ترمیم عضلات برای رسیدن به افزایش حجم خشک می رسد .

این مکمل را می توانیم در دسته پروتئین های mrp  قرار دهیم به دلیل اینکه وجود ۹ گرم کربوهیدرات و دارا بودن ۱۲۰ کالری انرژی این مکمل را از خشک بودن منع می کند و نقطه ضعفی برای آن محسوب می شود که دلیل آن پایین آوردن هزینه ها و عموم پسند کردن این مکمل است . طبق معمول هر مکمل وجود مواد ومعدنی به همراه آمینو ها نیز در این مکمل دیده می شود .

تهیه شده در پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ (ادکوان – Edcoan.ir)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *