نام محصول:
مگااسترانگ پروتئین جدید
کار آیی:
– منبع فراگیر پروتئین
– افزایش استقامت در طی تمرین های سنگین ورزشی
– جایگزین غذا در رژیم متعادل افراد چاق
– افزایش حجم عضلانی

 


– انتقال پروتئین بیشتر
– مانع عکس العمل های کاتابولیکی و تجزیه عضلانی
– تعدیل کننده مثبت ازت
– افزایش قدرت و جلوگیری از ضعف بدن
– جذب بهتر در سیستم گوارش
– نفوذ مستقیم در سلول عضله

 

طرز مصرف:
۲ الی ۳ وعده در روز (صبح پس از تمرین و پیش از خواب) مصرف شود. یک وعده ۴۰گرم – ۱۴۰ واحد سنجش = ۵ قاشق سر صاف را به ۱۵۰ میلی لیتر آب بیافزائید. از دسترس کودکان دور نگهدارید.

تعریف عمومی :
عامل موفقیت دامینیتور، پروتئین توصیه شده توسط قهرمان! منحصربفرد در سطح جهان!
این محصول آخرین راهکار کیفیت و اثربخش مواد با پروتئین زیاد میباشد.
چنین محصولی بیسابقه است! این تنها محصول دارای بالاترین کیفیت پروتئین حیوانی است که در قالب کمپلکس Slow –Mo-Pro تا ۹۵% کل ترکیب این ماده را میسازد.
فرمول Slow- Mo-Pro حاوی کلیه منابع پروتئین مکمل است که با نسبتهای دقیق در آزمایشگاه الیمپ ساخته شده و سایر محصولات رقیب را از میدان بدر میکند.
این مواد پروتئینی عالی ضامن بهترین آنابولیزم عضلانی پروتئین طی ۵ ساعت از زمان مصرف است. این کار با نسبتهای خاص شش منبع پروتئین انجام شده و اشباع کامل خون را با بهترین ترکیب اسید آمینه تضمین میکند. ترکیب انحصاری و طعم جادوئی محصول با سلیقه مشکل پسندان ورزشکار و تفریحی سازگار است. کسانی که نیاز شدید به پروتئین داشته و خواستار شد سریع عضله هستند.
پروتئین بسیار قوی-ضامن آنالولیزم در عملکرد ضد کاتابولیک است.

ترکیب منحصربه فرد محصول براساس شش منبع پروتئینی میباشد: کازئین میسلار، کنسانتره، عصاره و هیدرولیزات پروتئین وی، آلبومین سفید تخم مرغ و پپتیدگلوتامین. کلیه مواد به همراه ال – گلوتامین خالص ارائه میشود و چند ثانیه پس از مصرف، حفاظت ایدهآل در قبال کاتابولیزم عضلانی ایجاد کرده و زمان لازم برای شروع هضم اسید آمینه حاصل از هیدرولیزات پروتئین وی را که ۳۰ دقیقه پس از مصرف روی میدهد فراهم میآورد. سپس جذب اسید آمینههای کنسانتره و عصاره پروتئین وی که تحت CFM با جریان متقاطع تصفیه میشود شروع میگردد که موجب انفجار سطح اسید آمینه در خون شده و آنابولیزم مداوم در بالاترین سطح را تضمین میکند. طی ۹۰ دقیقه از زمان مصرف محصول، جریان اسید آمینه با هضم و جذب سفید تخم مرغ (آلبومین)، پپتیدگلوتامین و کازئین میسلار ادامه مییابد. این اقلام به مدت زیادی برای هضم نیاز دارند که در مورد کازئین به پنج ساعت میرسد و آنها را به ابزارهای عالی آنابولیک با عملکرد شدید ضد کاتابولیک مبدل می-سازد. این اقلام ضامن سطح بالای اسید آمینه در خون (شامل ال گلوتامین) است در حالیکه کلیه سایر منابع پروتئین قبلاً مصرف شدهاند.

زمان جذب اسید آمینه آزاد و محصولات هضم منابع پروتئین که بخشی از پروتئین مگا استرانگ را تأمین میکنند.
مصرف این محصول ضامن موج شدید اسید آمینه آنابولیک است که از همان ابتدا عملکرد آن روی کلیه کارهای سوخت و سازی بدن در آغاز فرآیند سنتز و بازسازی عضلانی شروع میشود. کل فرآیند با غنی سازی محصول توسط کمپلکس ویتامین و تاورین میباشد که هضم دوز پروتئین زیاد موجود در این ماده مغذی را ممکن میسازد. عملیات طولانی جذب پپتیدگلوتامین، آلبومین سفید تخم مرغ و گازئین میسلار، مانع عملکرد کاتابولیک که موجب تحلیل رفتن عضلات میشود، می-باشد. این اثر با غلظت زیاد اسید آمینههای زنجیره انشعابی که در نتیجه هضم مخلوط سه نوع استرانگ است که یک ترکیب غنی اسید آمینه ایجاد میکند و استاندارد المپ برای افراد مشکل پسند است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *