* خوشمزه و با طعم هایی خامه ای
* حاوی ۵۰ گرم پروتئین در هر وعده
*‌ طراحی شده برای افزایش وزن سریع
mrm-massive-muscle-gainer

 

ادامه مطلب: مسیو ماسل گینر

این مکمل به شما کمک می کند که عضلاتی قوی و وزنی بالاتر را به سرعت و به روشی صحیح به دست بیاورید. برای افزایش حجم توده عضلانی بدن, شما باید کالری های اضافه با هر وعده غذائی تان دریافت کنید, اگر تا به حال امتحان کرده باشید می دانید که انجام این کار بسیار مشکل است و سبب می شود که شما احساس کنید که از شدت پرخوری انباشته شده اید, احساس تنبلی – نفخ و ورم کردن خواهید کرد. بنابراین اگر احتیاج دارید که از نظر ظاهری بزرگتر یا سنگین تر ( یا هر دو ) به نظر بیائید این مکمل کار را برای شما آسان می کند تا بتوانید کالری های مورد نیازتان را به برنامه غذایی روزانه تان (بدون احساس اینکه ۷ وعده غذا خورده اید) اضافه کنید.
مخلوط پروتئینی منحصر به فرد ما تمامی اسید آمینه های ضروری را که بدن شما برای رشد به آنها احتیاج دارد تامین می کند. گین پرو ( Gain Pro ) یک ترکیب مخصوص است که در حرارت پائین پردازش شده و شامل وی پروتئین متمرکز شده – که بصورت بسیار سریع با کلسیم ترکیب شده است– به همراه پودر سفیده تخم مرغ و سدیم است. گین پرو دارای نوعی اسید آمینه برتر به همراه لاکتوز ( قند شیر) کم است و به راحتی ترکیب می شود و به مخلوط کن نیز نیازی ندارد.
مخلوط کربوهیدرات منحصر به فرد ما شامل پلیمرهای (جسمی که از ترکیب ذرات متشابه الترکیب واز تکرار واحدهای ساختمانی یکنوخت ایجاد شده باشد) گلوکزی در یک منبع بالاتر از کربوهیدرات هایی است که کالری های با کیفیت بالا و همچنی یک منبع عالی انرژی را برای شما تهیه می کنند. ما تنها از کربوهیدرات های کافی برای کمک به دوباره پر کردن ذخایر گلیکوژن شما (برای بهینه سازی روند ترمیم بدن) استفاده کرده ایم تا شما مجبور نشوید که توده جرم عضلانی خود را به وسیله کربوهیدرات های ساده افزایش می‌دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *