جی کاتلر قهرمان ۴ دوره مسابقات مستر المپیا و یکی از شانس های بزرگ قهرمانی امسال ، از حضورش در رقابت های المپیای ۲۰۱۲ انصراف داد .

 


 

کاتلر که در اوایل سال یک عمل جراحی روی بازوی خود داشت ، دلیل غیبت در مسابقات امسال را پرداختن به شغل جدیدش عنوان کرده است .

او که یکی از پولسازترین بدنسازان سال های اخیر بوده ، قصد دارد در ماه های آینده روی شرکت تازه تاسیس آلفا هلیکس تمرکز بیشتری داشته باشد و برای تبلیغ محصولات این شرکت تولید کننده مکمل های غذایی ، وقت و انرژی بیشتری بگذارد . به همین منظور جی کاتلر به زودی عازم اروپا خواهد شد تا در کشور های مختلف این قاره ، بازاریابی داشته باشد . با این حال ، کاتلر همچنان تمرینات روزانه خود را پیگیری می کند و قصد دارد در سال ۲۰۱۳ بار دیگر بازگشتی موفقیت آمیز به صحنه رقابت ها داشته باشد .

البته برخی از کارشناسان ، دلیل انصراف کاتلر را با وضعیت فعلی او بی ارتباط نمی دانستند . در فاصله ۳ ماه به آغاز مستر المپیا ، خیلی ها بخت فیل هیث و در مرحله بعدی برانچ وارن ، کای گرین را بیشتر از جی کاتلر ارزیابی می کردند و معتقد بودند این قهرمان نامدار امسال شانسی برای تصاحب مجدد عنوان قهرمانی ندارد . جی کاتلر تنها بدنساز تاریخ است که از قهرمانی المپیا به یک رده پایین تر نزول کرده و دوباره موفق شده قهرمان این رقابت ها شود . او همچنین رکوردی فوق العاده در نائب قهرمانی این مسابقات دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *