رقابت های اروپایی ۲۰۱۲ باتل ، در همین هفته با حضور ۱۴ بدنساز حرفه ای سنگین وزن جهان به اجرا گذاشته می شود .

گفتنی است در بین شرکت کنندگان ، نام بیت الله عباسپور از کشورمان به چشم می خورد و این در حالی است که حریفان وی ، نسبت به بدنساز کشورمان ، از عنوان ضعیف تری برخوردار هستند و این موضوع شانس قهرمانی بیت الله عباسپور را بیشتر خواهد نمود .

در شرایطی که بیت الله عباسپور قهرمان این دوره از رقابت ها شود ، مجوز مستر المپیای امسال برای وی صادر خواهد شد . وی پس از این مسابقه هفته دیگر نیز یک رقابت دیدنی دیگر را در شرایطی خواهد داشت که باز هم قهرمانی اش دور از ذهن نخواهد بود و اگر عباسپور قهرمان نشود و فقط جزو برترین ها نیز قرار گیرد مجموع امتیاز او بالاتر از گذشته خواهد شد و در آن صورت باز هم امید به کسب جواز حضور در مستر المپیا برای او بسیار خواهد بود و اگر اینچنین شود ، نام عباسپور در بدنسازی ایران تاریخ ساز می شود.

قابل ذکر است که دیگر شرکت کنندگان عبارتند از خوان مورال از آمریکا ، مارک آنتونک از آمریکا ، گری گوری آتویان از آمریکا ، محمد علی بنوت از لبنان ، جمیل احمد المداوی از کویت ، آدورتوس جری از آمریکا ، رنالدو گیاری از کانادا، هنی کوتزه از آفریقای جنوبی ، جف لانگ از آمریکا ، الکساندر نتف از فرانسه ، عیسی عبید از امارات متحده عربی ، رندی ری تینگر از آمریکا ، و فرد اسمالز از آمریکا

حریف احتمالی و اصلی

حریف اصلی بیت الله عباسپور در این دوره از رقابت ها خوآن مورال از آمریکا می باشد . این بدنساز در رقابت های نیویورک که چندی پیش برگزار شد به مقام چهارم دست یافت و از لحاظ آمادگی از عباسپور ضعیف تر است ولی آنچه برای داوران بی تاثیر نخواهد بود اسپانسری موسسه ویدر می باشد که بر خوآن مورال سایه حمایت افکنده است .

جایزه نقدی

میزان جایزه نقدی برای برترین های مسابقه مبلغ ۲۰هزار دلار است

میزبانی این رقابت ها

میزبانی این رقابت ها نیز در شهر هارتفورد از ایالت کنتیکت آمریکا خواهد بود . گفتنی است که شهر هاتفورد با قدمتی حدود ۴۰۰ سال ، یکی از قدیمی ترین شهرهای آمریکا می باشد و اغلب دفاتر مرکزی بیمه شهرهای بزرگ  در این شهر قرار دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *