نام محصول:

ال- کارنیتین ۳۰۰۰میلی گرم اکستریم شات جدید!

 

کار آیی:
– بیشترین مقدار ال- کارنتین در قالب آمپول خوراکی
– کاهش دهنده وزن و بافت ها چربی
– تامین کننده  ال-کارنتین برای گیاهخواران
–  با مقدار دوز اضافی ویتامین  ب ۶
– افزایش دهنده مقاومت سیستم دفاعی بدن

 

طرز مصرف:
نصف آمپول خوراکی (۱۲٫۵میلی لیتر) را دو بار در روز تقریباً ۳۰ دقیقه قبل از غذا یا تمرین بدنی مصرف بنوشید. پس از باز کردن، آمپول را در یخچال قرار داده و طی ۲۴ ساعت مصرف کنید. قبل از مصرف تکان دهید. از مقدار دوز روزانه تجاوز نکنید. مکمل غذایی نباید جانشین رژیم غذایی متنوع و متعادل شود. غذای متعادل و روش زندگی سالم توصیه می¬¬گردد. از دسترس بچه ها دور نگهدارید.
تعریف عمومی :
دوز ۳۰۰۰ میلی گرم ال کارنیتین در یک آمپول!  با جذب فوق العاده! عملکرد فوق العاده سریع!
لاغری وارد یک مرحله جدید می¬شود!
فرمول مکمل غذایی با ال-کارنتین حاوی بیشترین دوز ۳۰۰۰ میلی گرم  ال-کارنتین در یک آمپول  موجود در بازار لهستان می¬باشد که با ویتامین ب ۶نیز تقویت شده است.
این فرمول از فناوری مایع برای بیشینه کردن میزان و اثربخشی جذب اجزاء فعال موجود در فرمول استفاده می¬کند. کلیه این اقلام در یک آمپول ۲۵ میلی لیتر ضامن راحتی استفاده و امکان حمل به هر نقطه می¬باشد.
این فرآورده برای چه کسانی مناسب است؟
این فرمول ویژه افرادی است که می¬خواهند بافت چربی را کاهش دهند، عملکرد خلاق و تمرین لذتبخش داشته باشند. در ضمن برای افراد گیاه خوار جهت تأمین ال – کارنتین مفید است. بخصوص برای افرادی که مایل به مصرف قرص و کپسول نیستند مناسب است.

تعریف تخصصی:

ال- کارنتین ۳۰۰۰ اکستریم شات چگونه عمل می¬کند؟
ال – کارنتین عنصر اصلی آخرین مرحله تجزیه چربی است. این ماده اسیدهای چرب آزاد را به محل اکسیداسیون نهایی می¬برد (میتوکندری) و در آنجا انرژی ذخیره شده رها می¬شود که اصولاً ظرفیت تمرینی بدن را بهبود می¬دهد. رها سازی مؤثر اسید چرب آزاد تضمین می¬کند که دوباره به شکل تری گلیسرید ذخیره نشود و در نتیجه حجم بافت چربی بالا نرود. افزودن ویتامین ب ۶ که جزء بسیاری از آنزیم¬های موجود در فرآیند سوخت و ساز است و در تبادلات هیدروکربن نقش دارد (تولید و تجزیه گلیگوژن) و در تجزیه چربی مؤثر است، امکان کسب انرژی را افزایش می دهد. ویتامین ب ۶ برای تولید هموگلوبین ضروری است و با مشارکت در ایجاد پادتن¬ها،  مقاومت سیستم دفاعی بدن را افزایش می-دهد.
مزایای ال- کارنتین اکستریم شات چیست؟
این فرآورده بالاترین دوز ال- کارنتین را در یک آمپول در بازار لهستان عرضه می¬کند. اثر ال- کارنتین با افزودن ویتامین ب ۶ که هماهنگی عملکرد ال – کارنتین در کسب انرژی طی فعالیت شدید جسمی را نشان می¬دهد، تقویت می¬گردد. میزان جذب ترکیب انحصاری اجزاء فرمول با استفاده از فرمول فناوری مایع بیشتر می¬شود. این کار موجب جذب فوری ال – کارنتین و ویتامین ب ۶ در جریان خون بدون وقفه معمول در قرص و کپسول می¬شود. ال – کارنتین  ۳۰۰۰ نه تنها اثربخش است بلکه دارای رایحه گیلاس و پرتقال می¬باشد که بسیار فوق¬العاده است.
یک آمپول نهایت سهولت در استفاده راعرضه می دارد:
– با قابلیت هضم آسان در هر زمان
– نیازی به مصرف قرص و کپسول زیاد نیست
– می تواند در هر زمانی مصرف شود
– حمل و نقل آن آسان است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *