چرا احساس درد در مفاصلمان داریم؟

به منظور عملکرد بهتر ، بافت های همبند می بایست به صورت مرتب باز سازی شوند .

ادامه مطلب:الیمپ آرترو بلوک فورت و ARTHROBLOCK

با گذشت سن توانایی باز سازی بافت های همبند ، رباط ها ، تاندون ها را از دست می دهیم. رادیکال های آزاد ، گونه های اکسیژن آزاد که تاثیر مخرب روی بدن انسان دارند مقصر می باشند . تاثیرات نا مساعد رادیکال های آزاد می تواند در قسمت هایی از پوست و سیستم لوکوموتور که غالباً در بافت های همبند موجود می باشند قابل مشاهده هستند خصوصاً نسبت به تاثیر مخرب آنها حساس می باشند .

با گذر زمان و سن، توانایی طبیعی برای مبارزه با گونه های اکسیژن آزاد که منجر به انحطاط تدریجی عناصر سیستم لوکوموتور ( نقص تحرکی) می شود کاسته و رو به زوال می رود. ظرفیت بدنمان برای ساخت قند های امینو ، ساخت عناصر بافت های همبند کاهش پیدا می کند .

به همین دلیل است که مکمل ها می بایست با آنتی اکسیدان های فعال مانند ویتامین C که همچنین در ساخت کلاژن (پروتئین ساختار بافت همبند) نقش دارد غنی شوند. برای قرون متمادی، آنتی اکسیدان های غنی و مناسب مفصل ها در گیاهانی نظیر زینجیبر ، بوزولیا در چین و هند یافت می شده که برای حل مشکلات مربوط به سیستم لوکوموتور ( نقص تحرکی ) مصرف می شدند. گلوکوزامین سولفات و کندراتین سولفات بسیار در حفظ و حمایت سیستم نقص تحرکی موثر می باشند، ماده ای نوع آورانه و منحصر به فرد که تاثیر سودمندی بر مفاصل ما ، تاندون ها و پوست دارند و تنها نامشان از طریق کرم های ارایشی گران قیمت ضد چروک و اسید های هیالورونیک تزریقی شنیده شده است.

این ذرات باورنکردنی می تواند مقدار زیادی آب حفظ کند که البته ساختار پوست را بهبود بخشیده اما همچنان به مفاصل روان کننده های طبیعی ارائه می کند.

Nutrition data
1 capsule
2 capsules

Glucosamine sulphate 2KCl
including glucosamine sulphate
500 mg
1000 mg

375 mg
750 mg

Chondroitin sulphate
50 mg
100 mg

Hyaluronic acid
5 mg
10 mg

Boswellia serrata extract (60% of boswellic acid)
25 mg
50 mg

Zingiber extract (5% gingerols)
25 mg
50 mg

Vitamin C
10 mg (12,5%*)
20 mg (25%*)

Albion® manganese amino acid chelate
including manganese
6,25 mg
12,5 mg

1 mg (50%)
2 mg (100%*)
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *