یک چربی سوز دیگر
باز هم دور چرخید و باز نوبت به معرفی یک مورد چربی سوز دیگر رسید با یادآوری این نکته که اطلاق چربی سوز به این محصولات تا حدود زیادی اغراق آمیز خواهد بود چرا که این محصولات اصولا توانایی در سوزاندن چربی ها زاید بدن را ندارند و تنها به عنوان عاملی کمکی در تشدید روند چربی سوزی می توانند وارد عمل شوند…..

 

 

ادامه مطلب thermonex

 

عرصه ای فراخ
عرصه چربی سوزها عرصه گسترده ای است و با این وجود انواع و اقسام چربی سوزها از طرف شرکت های مختلف تولید و در بازار ایران نیز عرضه می شوند که این نمونه نیز از آن جمله بوده است..

عاری از افدرین
چربی سوزها همانگونه که پیشتر نیز ذکر شده است از زمانی که افدرین از لیست ترکیبات مجاز به لیست دروهای ممنوعه منتقل شد ضعیف و ضعیف تر شدند.
به دلیل اینکه مقامات نظارتی شدیدا بر این مسله تاکید دارند که از افدرین در تیکب هیچ یک از چربی سوزها نباید استفاده شود و به دلیل اینکه استفاده از این ترکیب به عنوان چربی سوز شدیدا مضر شناخته شده و معرفی شده است کمپانی سازنده های چربی سوز نیز در اولین جملاتی که در مورد محصولات خود از خودشان در می کنند به عاری بودن محصول از افدرین اشاره می کنند….

انرژی و متابولیسم
سازندگان این محصول در مورد این مکمل علاوه بر چربی سوز بودن آن به افزایش محسوس میزان انرژی بدن و به افزایش متابولیسم نیز اشاره کرده اند.

خرافات محض
من خود به شخصه از چربی سوزها استفاده کرده ام ولی در صورتی که به همراه این ترکیبات از رژیم های غذایی صحیح و اصولی بهره نگیرید کمترین میزان چربی در اثر مصرف این ترکیبات نخواهد سوخت و این دقیقا همان اشتباهی است که افراد مرتکب شده و در نهایت نیز سرخورده می شوند…
به عینه افرادی را دیده ایم که به دنبال باورهای غلطی که داشته و در نتیجه تلقین ها و تاکیدهای بی پایه و اساس و از بیخ تجاری بازی فروشندگان این محصولات، مصرف چربی سوزها را برای لاغر شدن و کات شدن کافی دانسته و به تضمین هایی که فروشندگان در باب اثر کردن این محصولات حتی بدون وجود ورزش های هوازی و بی هوازی همین طور پی در پی می دهند دل خوش کرده و پس از مصرف این ترکیبات سر خورده شده است….

نکته
این محصولات تنها و تنها در صورتی که از رژیم های غذایی کم کالری استفاده کرده و تمرینات هوازی و بی هوازی کافی در طول روز داشته باشید تنها و تنها به تشدید چربی سوزی کمنک می کند و چربی نمی سوزاند.

کنترل اشتها
کمپانی سازنده در مورد این محصول به افزایش انرژی و به تشدید چربی سوزی اشاره کرده و در ادامه به کنترل اشتها نیز گریزی زده است که باید دید آی با مصرف این مکمل چنین حالتی نیز محقق می شود یا خیر.

تناقض
در مورد محصولات چربی سوز مجاز که بر روی هورمون های تیروئید موثر واقع می شوند حتی افزایش شدید اشتها پس از مصرف نیز دیده می شود ولی باید دید که این محصول چگونه هم چربی سوز ترموژن است و هم اینکه اشتها را مهار می کند..

بهبود توانایی های ذهنی
در مورد این محصول همچنین به بهبود توانایی های ذهنی نیز اشاره شده است و در مورد چربی سوز معروف هیدورکسی کات که افزایش محسوس انرژی با اضطراب و با بی خوابی و با حالت های عصبی همراه بود.
بدیهی ترین تبعات چربی سوزها
همواره می توان گفت که بروز این علایم و این عوارض که گاه آزار دهنده می شود از بدیهی ترین تبعات منفی چربی سوزها بوده است و باز هم باید دید که این کمپانی چگونه چربی سوزی را تولید کرده است که این حالات را نداده و حتی این حالات را بهبود هم می دهد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *