ششمین دوره رقابتهای قویترین مردان دسته 105- کیلویی ایران یادواره قویترین مرد جهان و ایران مرحوم روح اله داداشی و هفته بسیج در شهرستان چابهار برگزار شد.

در این رقابتها که با حضور 66 ورزشکار از استانهای سراسر کشور و طی دو روز در فضای هتل لیپار برگزار گردید، در قسمت تیمی تهران با 205 امتیاز به مقام اول رسید. قزوین با 155 امتیاز دوم شد و استان البرز با کسب 132 امتیاز رتبه سوم را به خود اختصاص داد. در بخش انفرادی این رقابتها نیز علی شکری از قزوین بعنوان قویترین مرد 105- کیلویی کشورانتخاب و معرفی شد. مهدی نوروزی از استان البرز به مقام دوم رسید و اکبر طالشی از تهران در جای سوم ایستاد.
غلامعلی کیخایی بعنوان رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان سیستان و بلوچستان و عبد الصمد محمد پرست بعنوان مسئول کمیته قویترین مردان استان میزبان این رقابتها بودند. رقابتهایی که فرامرز خود نگاه رئیس انجمن قویترین مردان ایران بر حسن انجام آن نظارت مستقیم داشت و قضاوت آنرا نیز آقایان علی داداشی، علی یاوری، حسن علییار، کمال شریفی، عبد الصمد محمد پرست، امیر خسرو جردی و مصطفی شیرزاد بر عهده داشتند. در پایان این رقابتها شاهپور صفار زاده از استان سیستان و بلوچستان بعنوان مرد اخلاق معرفی و هدیه     ویژه ای دریافت داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *