پرولب یکی از قدیمی ترین و باتجربه ترین  کمپانی های سازنده مکمل های ورزشی است که طی اقدامی مفید در عرصه تغذیه بدنسازان دست به تولید این محصول کرده .

ادامه مطلب: چربی سوزی به سبک Prolab Advanced Caffeine


محصول موردذکر ما کافئین پیشرفته است که ۱۰۰% از منابع طبیعی گرفته شده و از عوارض داروهای شیمیایی بی بهره است . کسانی که تجربه مصرف کافئین رو دارند می دونند که در افزایش انرژی در هنگام تمرین بسیار مفید با صرفه است چون هم قیمت کمی دارد و هم در مواد غذایی یافت میشود اما مورد قابل ذکر اینه که درسته که کافئین در قهوه ، چای ، نوشابه و … یافت میشه اما دوز موجود در این موارد کافی نیست و هیچ موقع نمی توانند تجربه مصرف ۲۰۰ میلی گرم کافئین رو به شما هدید دهد .
این امر ضرورت استفاده از اینگونه مکمل های غذایی رو برای ما اثبات می کند.
کافئین این ماده با ارزش باعث می شود که سرعت سوخت و ساز در بدن چند برابر بشود و انرژی ذخیره شده د بدن سریع آماده استفاده بشود که همین امر برای بعضی ها ناخوشایند بوده چون بعد از چند روز احساس خستگی و بی حوصله گی به ورزشکاران روی می آورد که البته با انتخاب روش تمرینی صحیح و برنامه غذایی مناسب قابل حل است .
این محصول برای افرادی توصیه میشود که فاصله اتمام تمرینشان با فاصله خواب بیشتر از ۵ ساعت باشد چون اگر این فاصله کم شود ، کافئینن باعث بی خوابی میشود. همچنین در تحقیقات مشاهده شده که مصرف دوز بالای کافئین در حافظه تاثیر سوء گذاشته که به همین دلیل از مصرف در دوز های بالا و استفاده طولانی مدت ورزشکاران منع می شوند .

ترکیبات :
– ۶۰ میلی گرم کلسیم فسفات
– ۲۰۰ میلی گرم کافئین
– ۵۵ میلی گرم Chocamine

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *