تنها پروهورمون (پیش هورمون) بدون تستوسترون است که میزان هورمون-های بدن را به حداکثر پتانسیل شان بهبود می دهد. این محصول با افزایش دادن سطح تستوسترون در بدن این کار را انجام می دهد و در نتیجه آن نسبت تستوسترون به استروژن را بیشتر کرده و باعث ایجاد یک حالت آنابولیک در بدن می شود.

tbomp

 

برخی از متخصصان پزشکی اظهار کرده اند که T-BOMBII باید یکی از توسعه دهنده ترین عناصر طبیعی باشد که می تواند سطح هورمون های بدن را اضافه کند. برخی از بدنسازان می گویند این مکمل تاثیری مساوی با استروئیدها دارد و تنها با این فرق که عوارض آنها را ندارد.

تاثیری مشابه با استروئیدها

 

1- افزایش ترشح و تولید طبیعی تستوسترون تا 400*

2- خنثی کردن SHBG و افزایش تستوسترون آزاد

افزایش تستوسترون تنها زمانی مفید است که در خون به عنوان تستوسترون آزاد جریان پیدا کند. SHBG یک پروتئین است که به تستوسترون می چسبد و آنرا بی تاثیر می سازد . T-BOMBII نه تنها مقدار SHBG را کاهش می دهد بلکه آنرا نابود میکند.

T-BOMBII

3- مانع از تبدیل تستوسترون به استروژن

متاسفانه ، زمانی که تستوسترون در بدن تولید می شود،تمام مقدار آن باقی نمی ماند . آنزیم aromatase مقداری از تستوسترون را به هورمون زنانه یعنی استروژن تبدیل می کند، هورمونی که در ذخیره شدن چربی ها،اقتباس آب،و کاهش عملکرد —- تاثیر دارد و می-تواند این موارد را تشدید کند.

در anti-aromatase T-BOMBII (ضد آنزیم فوق) وجود دارد که مانع از تبدیل تستوسترون به استروژن می گردد.

4- بلوکه کردن گیرنده های استروژن در بدن

در فرمول T-BOMB11 عناصری وجود دارد که باعث بلوکه شدن گیرنده های استروژن در بدن می شود و باعث می شود استروژن به گیرنده متصل نشود و در نتیجه تاثیری روی بدن نگذارد . با این فرمول قوی فقط و فقط تستوسترون در بدن حاکم می شود.

5- کاهش یافتن تبدیل تستوسترون به DHT

تستوسترون هم چنین می تواند به یک هورمون دیگر تبدیل شود به نام DHT ،که هورمونی است و از جمله عوارض جانبی آن تاسی و آکنه می باشد . T-BOBMII بدن را با موادی حیاتی تامین می کند تا از تبدیل شدن های تستوسترون به انواع دیگر جلوگیری شده و یا این موارد به حداقل برسد.علاوه برا این،به حداقل رساندن DHT که معمولا با تستوسترون برای گیرنده های آندروژن رقابت دارد،باعث می شود گیرنده های باز بیشتری برای دریافت تستوسترون وجود داشته باشند.

* T-BOMBII به مصرف دوره ای نیازی ندارد ، اما چنانچه تصمیم داشتید آنرا دوره ای مصرف کنید 8 هفته مصرف کنید سپس 4 هفته مصرف را قطع کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *