1-راه حلی برای کاهش م ی ل ج ن س ی ناشی از مصرف تستسترون هست؟

2-اطلاعاتی راجبه قرص سلنباترول

3-میزان مجاز دفع آب در فصل رقابت و در شرایط زمانی قبل از رقابت چه مقدار است؟

4-توضیحاتی درمورد پریموبولان و سوما همچنین نحوه تزریق ومصرف آنها می خواستم؟

5-برای تفکیک کول از سرشانه چه حرکاتی باید انجام داد ؟

6-…


راه حلی برای کاهش م ی ل ج ن س ی ناشی از مصرف تستسترون هست؟
خواهشا هر کسی می دونه بگه. خیلی دنبال این جواب گشتم
می خوام تستسترون مصرف کنم اما میل جنسی ام خیلی زیاد می شه.
دارویی هست که باهاش اثر افزایش میل جنسی تستسرون رو مهار کنه؟؟؟
مرسی
بسم الله الرحمن الرحیم
در صورتی که زیاد شدید نیست از پودرهای پروتئین مخلوط سویا استفاده کنید تا حدودی در جلویگی از افزایش م**ی**ل ج****نس**ی موثر می‌باشد

نام فارسى : سيپروترون استات
نام انگليسى : CYPROTERONE ACETATE
نام تجارى دارو :Androcur
گروه دارويى : ضدآندروژن
گروه شيميايى دارو : ضدآندروژن
مكانيسم اثر : با انسداد گيرندههاى آندروژنى باعث مهار عمل آندروژنها ميشود. درضمن با مهار رهاشدن گونادوتروپينها، از توليد آندروژن در بيضه جلوگيرى ميكند.
موارد مصرف : كاهش تحريكات جنسى در انحرافات جنسي، درمان آكنه، هيرسوتيسم.
ميزان مصرف بالغين: روزانه 50mg بهصورت خوراكى 2 بار در روز كه درصورت لزوم ميتوان بعد از 4 هفته آن را به 200 تا 300mg افزايش داد و سپس مقدار دارو را تا حداقل مقدار مورد نياز (نگهدارنده) كاهش داد.
موارد منع مصرف: افسردگى شديد، سابقه ترومبوآمبولي، قبل از بلوغ، بيماريهاى حاد كبدي، تومورهاى بدخيم.
توضيحات دارو عوارض جانبي:
ادرارى تناسلي: ناباروري، آزواسپرمي، اسپرمهاى ناقص، افت تعداد اسپرمها و كاهش حجم مايع مني.
ديگر موارد: ژينكوماستى گذرا، احساس خستگي، كاهش رشد موهاى ثانوي.
احتياطات: ديابت، بيماريهاى مزمن كبدي، حاملگى (گروه X.)

مصرف داروی فوق در طول دوره‌های‌ استروئیدی سبب افزایش عوارض استروئید نظیر ژینکوماستی ، تحلیل لوله‌های سمی نیفر و همچنین خطر بروز ناباروری خواهد شد
افرادی که از این دارو در دوره‌های استروئیدی استفاده کرده اند به اختلالات دارویی این دارو و استروئیدها نیز دچار شده‌اند پارگی عضلات ، پارگی کپسول سرشانه ، پارگی عضلات سینه در هنگام اجرای پرس سینه نیز دور از انتظار نیست و دیده شده
این دارو باعث بلوکه شدن گیرنده‌های آندروژنی شده که خود سبب کاهش اثر استروئید و همچنین مهار آزاد سازی گونادوتروپین ها از غده هیپوفیز می‌شود
توضیح مختصر : به هورمونهائی که از هیپوفیز ترشح میشوند هورمونهای گونادوتروپین میگویند و به هورمونهائی که ازغده هیپوتالاموس ترشح میشوند هورمونهای آزاد کننده گونادوتروپین میگویند. وقتی این هورمونهای آزاد کننده از غده هیپوتالاموس ترشک شدند آنوقت موجب ترشح هورموتهائی از غده هیپوفیز میگردند که یکی هورمون FSH است و دیگری هورمون LH. هورمون FSH سلولهای سرتولی در **** را هدف قرار میدهند در حالیکه هورمون LH سلولهای لیدیگ را تحریک میکند. تحریک سلولهای سرتولی موجب تولید و تکثیر اسپرماتوزوئید ها میشود و تحریک سلولهای Leidig موجب تولید هورمون تستوسترن میگردد. فراموش نشود که هورمون تستوسترن در تولید و تکثیر اسپرماتوزوئیدها هم نقشی اساسی بازی میکند اما این تآثیر مستقیما” بر روی اسپرماتوزوئیدها صورت نمیگیرد چونکه اسپرماتوزونید فاقد گیرنده تستوسترن میباشد. ولی چون سلولهای سرتولی دارای چنین گیرنده هائی هستند بنابر این نقش واسطه را در این میان بازی میکنند بدینصورت که تستوسترن توسط سلولهای سرتولی جذب میگردد و به تکثیر اسپرماتوزوئیدها کمک میکند.
شما بهتر است از استروئیدهایی استفاده کنید که کمتر اثرات آندروژنی داشته و بیشتر جنبه آنابولیک را در بدن دارند البته فراموش نکنید که میزان فشار برنامه تمرینی شما و شدت ان باید متناسب با کالر مصرفی روزانه و میزان دوز بندی استروئیدهای مصرفی و …. باشد و الا موارد فوق همچون اف زا ی ش می ل ج**ن**س**ی در پی مصرف استروئیدها نمود بیشتری خواهد داشت .

منظور از افزایش جنسی یعنی بکار افتادن شدید **** ها و پروستات و کاهش میل جنسی یعنی مختل کردن کار **** ها
و در اینجا آناتومی دستگاه تناسلی مردان می زارم

دستگاه تناسلی مردانه از چند بخش کلی بیرونی و درونی تشکیل می شود. بخش بیرونی شامل چند عضو زیر است.
_ **** ها (testicles)
در بدن هر مرد دو عدد **** وجود دارد. این **** ها درون کیسه **** (scrotom) قرار دارند. هر **** در دوران جنینی از درون شکم به پایین و درون کیسه **** نزول می کند. هنگام به دنیا آمدن نوزاد یکی از معایناتی که برای نوزاد پسر حتما انجام می شود این است که آیا **** ها درون کیسه **** وجود دارند یا خیر. **** ها در لمس از دمای معمولی بدن سردتر هستند و این دمای معمول آنها برای داشتن عملکرد مطلوب است. هنگام لمس نباید زیاد به **** ها فشار وارد کرد زیرا این فشار دردناک خواهد بود. عملکرد ****ا، ساختن اسپرم ها (سلول های جنسی مردانه) اولیه است.
همچنین **** ها محل ترشح هورمونهای جنسی مردانه هستند که باعث ایجاد و حفظ صفات ثانویه جنسی در مردان خواهند شد.
_ اپیدیدیم (epididymis)
اپیدیدیم جسم ویرگولی شکلی است که در بالای هر **** قرار دارد و محل ذخیره اسپرم است. ترشحات موجود در اپیدیدم باعث تغذیه و تکامل اسپرم ها می شود و در اپیدیدیم است که اسپرم ها قدرت تحرک پیدا می کنند.
_واز دفران (vas deferens)
این عضو در واقع کانالی است که اسپرم ها از آن عبور می کنند تا به پروستات برسند. برای عقیمی دائمی مردان، کافی است که واز دفران بوسیله یک عمل سرپایی کوچک بریده بشود تا اسپرم ها نتوانند به خارج از بدن راه پیدا بکنند و تغییری هم در توانایی رسیدن مرد به ارگاسم کامل هم بوجود نیاید.
_کیسه های *** (seminal vesicle)
این کیسه حاوی ترشحاتی است که ما آن را در کل مایه *** مینامیم. به محض اینکه اسپرم ها وارد واز دفران شدند، کیسه های *** هم ترشحات خود را وارد مجرای انزالی می کنند تا با اسپرم خارج بشود.
_پروستات (prostate)
این عضو هم ترشحات خاصی دارد که باعث حفظ قابلیت تحرک اسپرم ها می شود. همانطور که در مقاله های قبلی هم گفته شد، اسپرم تنها بوسیله قابلیت تحرک خود می تواند تخمک را بارور بکند.
اعضایی که در بالا توضیح داده شد همگی بخش درونی دستگاه تناسلی مدران هرا تشکیل می دهند. اما بخش بیرونی دستگاه تناسلی مدرانه شاکل یک عضو یا همان آلت تناسلی مردانه است.
_آلت تناسلی مردانه (penis)
آلت تناسلی از سه قسمت تو در تو تشکیل شده و قابلیت کوچک و بزرگ شدن دارد. در هنگام تحریک جنسی آلت تناسلی بزرگ می شود. این بزرگ شدن بدلیل پر شدن حوضچه های خونی درون این سه قسمت از خون است. بعلاوه پوست آلت بسیار منعطف بوده و با بزرگ شدن آلت، با آن تطابق پیدا می کند.
سر آلت (glans) یک پوسته بسیار نازک دارد که ظبق شرع مقدس اسلام در زمان کودکی پسر بچه ها، طی عمل ختنه (circumcision) برداشته می شود. این پوسته در صورتی که با قی گذاشته بشود می تواند باعث تجمع میکروازگانیسم های بیماریزا شده و ایجاد مشکل بکند. بنابراین توصیه پزشکی به برداشتن این پوسته است.
سوراخ محل خروج ادرار بر روی سر آلت قرار دارد. در صورتی که این سوراخ به شکل چند سوراخ بوده و یا خیلی بالا یا خیلی پایین تر از محل معمول خود قرار گرفته باشد، توصیه میکنیم جهت حصول اطمینان از عدم بروز مشکل، حتما به یک پزشک متخصص اورولوژی مراجعه بفرمایید

اطلاعاتی راجبه قرص سلنباترول میخام۰باکمال تشکر

با سلام۰اگر منظور شما قرص کلنبوترول هیدروکراید باشد،این دارو یک چربی سوز غیر مجاز است که ازطریق افزایش شدت گردش خون و بالا بردن درجه حرارت بدن چربی سوزی و تا حدودی حجم خشک را سبب میشود،این دارو توسط کشورهای متعدد ازجمله تایلند و در دزهای ۰۲/۰ و۰۴/۰ میلیگرم تولید و عرضه میشود،کاربرد این دارو همراه با سوماتروپین و چربی سوز جهت دوران آماده سازی مسابقات پرورش اندام نتیجه ای چندین برابر را رقم خواهد زد.دزاژ۰۴/۰رایک بار در روز و دزاژ۰۲/۰رادوبار و در هر وعده یک قرص مصرف میکنند.فشار خون بالا،برافروختگی و مسمومیت کبدی از جمله عوارض این دارو میباشد.

خسته نباشید.بنده اخیرا دچار یک درد و آسیب خفیف در ناحیه گرداننده راست سرشانه شدم.برای جلوگیری از پیشرفت آسیب و بهبودی هر چه سریعتر چیکار کنم؟باتشکر از سایت خوبتون
دوست عزیز علم و تجربه بنده در این مورد مطمئنا به اندازه پزشک ارتوپد نمیباشد منتها اگر آسیب به قدری جزئیست که خللی در تمرینات ایجاد نمی کند٬اجرای تمرین را باشدت فشار کمتری دنبال کنید تا بهبودی کامل حاصل گردد اما اگر آسیب جدی تر باشد توصیه بنده قطع تمرین به مدت ۳هفته و استراحت مطلق میباشد.پس از ۳هفته آب درمانی و سپس فیزیو تراپی را تجربه کنید.پس از طی دوره درمان تمرینات را با شدت کم ومحدود اجرا کنید.در طول دوره درمان وهم اکنون می توانید از مکمل گلوکوزامین و پماد فلفلی تولید خارج(کاپکس)زیر نظر پزشک استفاده کنید.

جهت تقویت بخش پشتی سرشانه چه حرکاتی مفید میباشد،بخش وسطی و جلویی خوبی دارم؟
برای رشد و توسعه بخش پشتی دلتوئید ازسوپرست حرکت سرشانه هالتر از پشت و نشرخم میز شیب در ۴ست با تکرارهای ۸ و ۱۰استفاده کنید۰

درباره نحوه آبگیری توضیحاتی می خواستم؟
تخلیه آب زیرپوست درهفته پایانی رژیم را آبگیری میگویند.همانطور که عنایت کردید شما در آبگیری بایستی آب زیرجلدی راتخلیه و آب داخل عضله را با نهایت دقت حفظ نمائید.لذا توصیه اکید میکنم که از داروهای مدر یا ادرارآور نظیر لازیکز یا فروزماید شدیدا اجتناب کنید زیرا این داروها سبب تخلیه آب داخل بافت شده و سبب ریزش عضله و افت حجم در هفته پایانی می شود.بهترین نحوه آبگیری تحمل تشنگی و کاهش میزان مایعات دریافتی درطول هفت روز پایانی میباشد.همچنین جوشانده گیاه مارچوبه نیز کمک شایانی به تخلیه آب زیرپوستی میکند.جهت رفع تشنگی در این مدت از آب جوشانیده شده استفاده نمائید

پرسش: امروزه شاهد آن هستیم که نوجوانان نیز به ورزش های قدرتی و مخصوصا به پاورلیفتینگ روی آورده اند. آیا پرداختن به تمرینات خاص این ورزش برای سنین پایین ضرر ندارد؟ آیا این قبیل ورزش ها در فرایند طبیعی رشد قدی انسان تاثیر منفی ندارد؟
پاسخ: گفته می شود در صورتی که تمرین با وزنه با اصول و با برنامه مدون و مشخص انجام گیرد حتی برای نوجوانان نیز بی ضرر و حتی سازنده خواهد بود اما در صورتی که بی برنامگی و تمرین نامنظم و دیمی را در راس برنامه داشته باشیم باید گفت که حتی پرداختن به این قبیل ورزش ها برای بزرگسالان و جوانان نیز خطرناک و مضر خواهد بود.
در صورتی که از برنامه تمرینی ملایم و متوسط استفاده کنیم حتی نوجوانان نیز می توانند تمرین با وزنه و وزنه برداری قدرتی را تجربه کنند. این قبیل ورزش ها در صورتی که از افراط های شایع در این ورزش پرهیز شده و هر کس نیز در حد و اندازه و در توان خود تمرین کند نه تنها منجر به تشدید فرایند رشد و حتی فرایند رشد قدی در نوجوانان می شود بلکه با افزودن بر چگالی استخوان ها در کاهش مصدومیت های ناشی از پرداختن به دیگر ورزش ها از قبیل فوتبال و غیره که در دوران نوجوانی شایع است نیز موثر خواهد بود.
در صورتی که مربی و یا متخصص مجرب بر تمرینات کودکان و نوجوانان نظارت داشته باشد پرداختن به تمرینات قدرتی در سطحی ایده آل و مناسب را حتی می توان برای رشد آنها مفید و لازم دانست. گفته می شود که نوجوانان و کودکان باید از انجام حرکات ورزشی با حداکثر توان و از تمرین کردن با وزنه های رکورد خود خودداری کنند. ورزشکاران رشته های قدرتی و مخصوصا وزنه برداران قدرتی پس از انجام ست های 2 الی 3 تایی معمولا به سراغ رکورد خود رفته و یک تکرار را با حداکثر توان و قدرت انجام می دهند که در مورد کودکان و نوجوانان باید از این ست های آخر فاکتور گرفت.
این افراد برای انجام این ست ها باید تا رسیدن به بلوغ کامل صبر کنند. بی صبری و شتاب را می توان دشمن شماره یک ورزشکاران رشته های قدرتی دانست. محققین بر روی این مسئله تاکید شدید دارند که ست های قدرتی تکی برای نوجوانان و کودکان ممنوع بوده و نباید توصیه و یا اجرا شود.

پرسش: برای اجرای حرکات اصلی پاورلیفتینگ کدام روش بهتر است؟
پاسخ: به طور کلی ورزشکار در رقابت های وزنه برداری قدرتی با 3 حرکت سر و کار دارد: ددلیفت، پرس سینه و اسکوات پا.
زمانی که حرکت پرس سینه و یا اسکوات پا را انجام می دهید دو قسمت و دو فاز مشخص وجود دارد: فاز منفی و فاز مثبت. فاز منفی به این معنی است که شما وزنه را با تمرکز و با کنترلی که بر وزنه دارید به سمت پایین هدایت می کنید. در این فاز از حرکت نیروی جاذبه زمین وزنه را به سمت پایین می کشد و شما تنها کاری که می کنید کنترل وزنه است. در فاز دوم شما وزنه را به سمت بالا پرس کرده و یا با استفاده از عضلات پا در حرکت اسکوات آن را به سمت بالا هدایت می کنید. البته مرحله بسیار کوتاه و در برخی موارد نامحسوسی در بین این دو فاز نیز وجود دارد که در این مرحله شما تغییر جهت حرکت را دارید. این مرحله با وجود اینکه کمتر نمیز مورد توجه قرار می گیرد اما به جرات می توان گفت که نقش بسیار مهمی را در کم کردن مصدومیت ها و حتی در موفقیت وزنه بردار قدرتی کار خواهد داشت.
در فاز اول باید وزنه را با کنترل دقیق و با تمرکزی که بر روی آن اعمال کنید به پایین هدایت کرده و در حین فرود آمدن وزنه نیز شتاب آن را به آهستگی و با احتیاط بگیرید تا در پایین ترین نقطه آن را به آرامی ثابت کرده و پس از مکث کوتاهی وزنه را در جهت عکس فاز اول شتاب داده و حرکت را تکمیل کنید.
البته موارد یاد شده تنها در مورد 2 حرکت از 3 حرکت اصلی وزنه برداری قدرتی صدق می کند و در حرکت ددلیفت که اصولا در انجام آن حرکت، وزنه بردار قدرتی کار فاز منفی را تجربه نکرده و مکث را نیز به صورتی دیگر تجربه می کند مفهوم و معنی نخواهد داشت.
زمانی که در انجام حرکت اسکوات و یا پرس سینه وزنه را به آرامی پایین می آورید عضلات نیز همانند لاستیکی که کشیده می شوند منبسط شده و بر طول آنها نیز افزوده می شود. زمانی که مکث کوتاه را انجام می دهید عضلات خود را برای انقباض مهیا کرده و در مرحله مثبت حرکت نیز عضلات با انقباض خود وزنه را به سمت بالا هدایت می کنند. در این مرحله از حرکت نیز عضلات کوتاه تر می شوند.
کسانی که به صوت جدی ورزش وزنه برداری قدرتی را دنبال می کنند باید به این نکته نیز توجه داشته باشند که تمرین کردن و یا مسابقه دادن با حداکثر توان همواره با خطر مصدومیت نیز همراه بوده است. این ورزش در قیاس با ورزش های دیگر نظیر پرورش اندام و یا حتی وزنه برداری یک ضرب و دو ضرب خطرات بیشتری داشته است که باید در برنامه ریزی و در تمرینات باید به این مهم توجه کامل داشت.

توضیحاتی درمورد پریموبولان و سوما همچنین نحوه تزریق ومصرف آنها می خواستم؟
دو داروی مذکور در زمره استروئیدهای آنابولیک میباشد که هردوی آنها حجم خالص عضلانی یا حجم خشک راسبب میشود.پریموبولان یک استروئید عالی حجم خشک به حساب می آید.احتباس بسیار کم آب واملاح سبب شده تااین استروئید در دوره قبل از مسابقه به همراه وینسترول دپو به یک استروئید محبوب تبدیل شود.با توجه به این که قصد شرکت در اوزان بالا و سنگین وزن را دارید پریموبولان را ۳الی۴میلی گرم در طول هفته تزریق عمیق عضلانی(باسن) کنید.بهترین نوع پریموبولان شرینگ آلمانی تک میل آن میباشد.سوماتروپین نیز یک استروئید فوق العاده می باشد که برای مسابقات کاربرد فراوان دارد. این استروئید اگربه صورت زیرجلدی در محل تجمع چربیها تزریق شود علاوه بر از بین بردن چربیهای آن ناحیه حجم خشک عموم عضلات رانیز سبب میشود.بهترین محل تزریق سوماتروپین مجاور ناف می باشد.سوماتروپین ساخت دانمارک مرغوبترین نوع سوماتروپین به حساب می آید که در حال حاضر در ایران یافت نمی شود و در صورت وجود تاریخ گذشته یا تاریخ نزدیک میباشد.
اگر توانایی مالی دارید روزانه یک میل از این استروئئید را تا زمان برگزاری مسابقه دور ناف تزریق زیرجلدی کنید.

برای تفکیک کول از سرشانه چه حرکاتی باید انجام داد ؟

شراگز هالتر از جلو ، شراگز دمبل طرفین .

اطلاعاتی در مورد دیانابول:

این قرص نیز از دسته استروئیدهای پر ضرر بوده و عوارض بسیاری را برای فرد در پی دارد از جمله مشکلات کبدی ، کبد چرب ، سیروز ، باد کردن پاها و جوش و………….. بسیاری از عوارض نیز سال‌ها پس از مصرف ظاهر شده و غیر قابل برگشت می باشد .

قرص‌ها مگاتروپین :

انواع اصلی این قرص‌ها افزایش بازده تمرینی ، قدرت و بهبود شرایط آنابولیکی در جهت افزایش سنتز پروتئین و….. اما به تازگی انواع تقلبی و چینی این مورد نیز وارد کشور شه و عوارض بسیاری دارد

آیا مصرف اورابولین باعث افزایش حجم و وزن می‌گردد ؟

این دارو از دسته استروئیدها بوده و عوارض بسیار کشنده و خطر ناک دارد .

منظور از سوخت و ساز چیست؟

تجزیه مواد غذایی توسط آنزیم ها و انتقال آن ها به مسیرهای تولید انرژی سوخت و ساز نامیده می‌شود .

انواع سیستم های تمرینی :

هرمی – هرمی معکوس – پیش خستگی – سیستم تقلب – سوپر ست – دراپ ست – انفجاری و……..

حد متعادل تمرینات هوازی چه مقدار است تا از حجم عضلات کاسته نشود ؟

20-30 دقیقه به صورت راهپیمایی سریع ( 60 تا 70 درصد ضربان قلب ) همچنین استفاده از قرص‌های آمینو اسید جهت جلوگیری از تحلیل عضلات و ضعف بدن مفید می باشد و به تسریع روند چربی سوزی نیز کمک خواهد کرد . البته همان طور که میدانید دقت در خرید مکمل‌ها بسیار مهم می‌باشد به خصوص که اکنون انواع چینی آن ها نیز بسیار بوده و حتی به صورت وزارت بهداشتی نیز انواع نامرغوب وارد می شوند از جمله آمینو اسیدهای بی کیفیت و چینی SUPER AMINO DYMATIZ انواع آمینوهای شرکت التیمیت ، ویدر و….

طرز اجرای جلو پا لانگز چگونه است ؟

یک پا را جلو و پای دیگر را در عقب بگذارید ( فاصله پاها یک ونیم برابر عرض شانه ها باشد ) سپس روی پا جلویی پرس کنید و به طوری که پای عقبی کمی خم گردد در این حالت سطح بالا تنه با سطح افق زاویه 90 درجه دارد .

تستوسترون سوسپانشن چیست و چه عوارضی دارد ؟

یک نوع تستوسترون می‌باشد که به صورت فرم محلول در آب است نه محلول در روغن اما عوارض کلی تستوسترون و داروهای آندروژنیک دیگر مثل جوش بدن ، کلفتی صدا در خانم‌ها ریزش موی سر و…. را دارد .

بهترین زمان مصرف ویتامین E,C و مولتی ویتامین چه موقع است ؟

به طور کلی خیلی تفاوت مهمی بین زمان مصرف ویتامین ها وجود ندارد اما در برخی ازویتامین‌ها مثل ویتامین E چون جذب آن در اثر ترشح آنزیم‌های هضم کننده چربی ( عمدتا توسط غده پانکراس ) تسریع می‌گردد بهتر است بعد از غذا مصرف شوند در مورد ویتامین C خیلی مهم نیست چه زمانی مصرف گردد اما با شکم خالی بهتر است مولتی ویتامین نیز اگر در صبح یا بعد از صبحانه مصرف گردد بهتر است .

اطلاعاتی در مورد قرص سیپروهپتادین :

قرص سیپروهپتادین از دسته داروهای پزشکی بوده و از نظر خواص آنتی هیستامین و آنتی سروتوئین می‌باشد مورد مصرف در پزشکی در بسیاری بنام سندرم کارسینوئید می‌باشد که دارای علائمی مثل گرگرفتگی ، تپش قلب و … است یکی از عوارض این دارو می‌تواند افزایش اشتها باشد اما شدیدا خواب آور است .

راه درمان سائیدگی مفاصل چیست ؟

سائیدگی مفاصل جوانب بسیاری را شامل می‌شود که نیازمند توجیه کامل فرد از این عارضه می‌باشد مقالات بسیاری نیز در سایت در رابطه با مشکلات مفاصل تهیه و ارائه گردیده که می توانید از آن‌ها بهره مند گردید یک مکمل مناسب نیز برای ترمیم مفاصل ANIMAL FLEX می‌باشد .

مکمل ANDRO COMPLEX چیست و برای چه منظوری استفاده میشود ؟

این مکمل از دسته مکمل‌های پروهورمون می باشد این دسته از مکمل‌ها انواع بسیار متعددی دارند و جهت افزایش ترشح هورمون خود بدن مورد استفاده قرار می‌گیرند عوارض جانبی ندارند و برخی از ان ها نیز صرفا برای گروه سنی و جنس خاصی طراحی شده اند

برای سفتی عضلات داخلی و چهار سر ران چه حرکاتی را توصیه می کنید ؟

اسکوات ، پرس پا باز .

طی یک دقیقه چند کیلو کالری در بدن مصرف می گردد ؟

بستگی به نوع فعالیت سن ، وزن و…. دارد حداقل 900 کالری کوچک در حالت حداقل می توان در نظر گرفت .

علت پاره شدن پوست در زمان تمرین چیست و برای درمان آن چه باید کرد ؟

استقامت پوست یک امر ارثی است و اگر با مصرف برخی ویتامین‌ها بر طرف نشد باید در نحوه تمرین خود و نرشم‌های قبل تمرین اصلاحاتی انجام داد قطره عصاره ژرانیوم و مساژ با پمادهای ویتامینه ADE قبل تمرین و استفاده از پماد رژودرم در موارد شدید مناسب و موثر می‌باشد .

درباره عضلات همسترینگ و پکتورال توضیح دهید ؟

به عضلات پشت ران اطلاق میشود که دو سر دارد و عضله‌ای کشیده است و قابلیت استقامتی بیشتر داشته و از فیبرهای کند انقباض تشکیل شده بهترین تمرین برای رشد : انقباضات ایزومتریک ، ایزو کنیتیک و کانستنتریک است و در انقباضات ایزوتونیکی هم : ست‌های متوسط د رتکرارهای 12 تا 20 به صورت کنترلی توام با نرمش‌‌های کششی و ماساژ موثر است .

فرق بین داروهای نیروزا با محرک چیست ؟

داروهای نیروزا استروئیدهای آنابولیک می‌باشند که باعث افزایش کاذب قدرت و حجم نیز می‌‌شوند و داروهای محرک باعث بهبود تنفس و تمرکز اعصاب می‌گردند .

آیا مکمل‌های چربی سوز برای بدن مضر هستند ؟

خیر این مکمل‌ها در صورتی که نمونه‌های اصلی بوده و به درستی مصرف گردند و شرایط مصرف نیز به درستی رعایت گردد و فرد مصرف کننده نیز بیماری خاصی نداشته باشد عوارضی نداشته و به بهبود سوخت و ساز بدن کمک خواهد کرد .

طریقه مصرف پودر گینرز فول آیا این پودر عوارضی دارد ؟

مقدار مصرف پودرهای پروتئینی بستگی به وزن بدن فرد و دیگر عواملی مختص شرایط بدنی فرد داشته ولی اگر شما لاغر هستید و قصد افزایش وزن دارید می‌تنوانید به لیبل محصول مراجعه کرده و به نسبت نیاز بدن به پروتئین و کربوهیدرات مصرف خود را تنظیم کنید شما صبح ، قبل تمرین ، بعد تمرین ، قبل خواب می‌توانید از مکمل‌ها کربو پروتئینی استفاده کنید .

مکمل Optimum Nutrition Serious Mass, 12 Lbs
سیروس مس 5.400 کیلوگرمی که در آشیو موضوعی جزء مکملهای Optimum Nutrition می باشد و Dymatize Nutrition Glutamine Micronizedکه در آشیو موضوعی جزء مکملهای Dymatize Nutrition می باشد و توضیحات کاملی راجع به آنان داده شده است مبنی بر اصل بودن است یا تقلبی ؟؟؟؟؟

چون در لیست مکملهای های تقلبی ارائه شده است !!!!

خواهشمند است ما را در این امر یاری فرمایید .چون اطلاعات مادر شهرستان نسبت به شما خیلی کمتر است و تا حالا هر چه بچه های ما مصرف می کردند ظاهراً اکثر آنها تقلبی بوده!!

علی الخصوص کراتینهای ساندیسی MUTREX

دوست عزیز اگر امکان دارد حتی المقدور جواب سوال بنده را سریع بفرمایید تا حداقل جلو خیلی مشکلات بچه های گرفته شود

با تشکر فراوان
معرفی شرکت ها و مکمل‌های تقلبی موجود در ایران و دبی ، مکمل‌های چینی و……

با سلام به شما دوست گرامی
دوست عزیز تقلبی بودن یک محصول در ایران دلیل بر این نخواهد شد که توضیحات آن در سایت درج نگردد و توضیحات نیز دلیل بر تایید محصولات داخل ایران نیست اغلب محصولاتی که در ایران وجود دارد همچون موتان مس و پاور مس و سریوس مس …….. که اطلاع داده ایم همه تقلبی هستند و بسیاری مکمل ها نیز چینی و یا در دبی پر می‌شوند پس ارائه توضیح این محصولات دلیل بر تایید این محصولات که در داخل ایران شما مصرف می‌کنید نیست و از منابع خارجی استخراج و ترجمه گردیده است

دکورت بدنسازی اکسی متالون حجم دیانابول پروتئین کراتین استروئید هورمون عوارض استفاده
سوال : با عرض سلام و خسته نباشید من مدت 2 سال هستش که بدنسازی کار میکنم سال پیش برای اولین بار برای دوره ی حجم مربی یک پروتیین وی 4.5 کیلویی / یک کراتین انسولین دار و 100 قرص متان (که بعد فهمیدم قرص هورمونی بوده ) وامسال تابستان دوباره 1 پروتیین 4.5 کیلویی / کراتتین / 50 قرص به اسم دکورت – Decort – ظاهرا / و150 قرص درانابول Dronabol*DS (رو شیشه اش نوشته بود درانابول ) میخواستم بپرسم عوارض این قرص ها (متان و درانابول ودیانابول ) چیه ؟ ترکیباتش چیه ؟ آیا این مقدار مصرفی به فاصله ی 10 ماه عوارضی مثل عقیم کردن در پی خواهد داشت ؟ یا نه قرص های دکورت رو من هر روز یکی بعد از ناهار ویکی بعد از شام مصرف می کردم که به بدم بعد دو هفته شروع کرد جوش بزنه که بلافاصله قطعش کردم وبعد از یک هفته جوشها رفع شد اما هنوز جای بعضی از اونها هست راه رفع کاملش چیه ؟ آیا این قرص ها(دکورت) به کبد آسیب میرسونه ؟ واینکه مربی میگه بای یه پروتیین و یه گلوتامین دیگه برای بعد دوره ی حجم بگیرم نظر شما چیست ؟ عوارض گلوتامین و ترکیباتش چیه؟ واگر امکان داره ترکیبات پروتیین وی رو هم بنویسید قد:182 / وزن :78 / سن:18 ممنون از زحماتتون ببخشید که پر حرفی کردم و سرتون رو درد آوردم پاسخ : با سلام
دوست عزیز، مصرف دیانابول، اكسی متولون و قرص دكورت به شما توصیه نمی شود با توجه به اینكه دیانابول و اكسی متولون جزء داروهای استروئیدی هستند می تواند عوارض جبران ناپذیری را به بدن وارد آورد.
قرص دكورت كه اغلب توسط جوانها مصرف می‌شود، عوارضی از قبیل پوكی استخوان، كاهش قدرت سیستم ایمنی بدن ، افزایش ابتلا به بیماری‌های ویروسی و دیابت را برای مصرف‌كننده به همراه دارد. قرص دكورت به دلیل نگهداری آب و املاح بدن افزایش وزن كاذب بوجود می‌آورد. وزن كاذب ایجاد شده توسط این قرص با قطع استفاده آن از بین می‌رود بطوری كه فرد مجبور به استفاده مكرر از آن شده و درنتیجه عوارض ناشی از مصرف آن تشدید می‌شود.
در مورد مواد تشكیل دهنده پروتئین وی باید بگویم كه در روی بسته های مكمل به طور كامل به مواد تشكیل دهنده آن اشاره شده است. اما مقدار و نحوه مصرف پروتئین ویبه شرح زیر می باشد:
ورزشکاران حرفه ای – روزانه 8 قاشق بزرگ غذا خوری
ورزشکاران نیمه حرفه ای – روزانه 6 قاشق بزرگ غذاخوری
ورزشکاران آماتور_ روزانه 4 قاشق بزرگ غذاخوری
افراد غیر ورزشکار- طبق تجویز پزشک
ورزشکاران مقدار پودر مصرفی خود را به دو نوبت تقسیم کرده و یک نوبت آن را بین بین وعده های غذایی و نوبت دیکگر را پس از تمرین یا هنگام خواب مصرف کنند.
مقدار پودر مصرفی را در کمی شیر کم چرب یا آب میوه حل کرده و سپس میل کنید.
گلوتامین فراوان ترین اسید آمینه غیر ضروری موجود در بدن آدمی است. این اسید آمینه در سطح و حجم گسترده ای در عضلات اسکلتی و در پلاسمای خون موجود بوده و وظایف متعددی از جمله انتقال نیتروژن بین ارگان ها، سم زدایی بدن، کمک به دفع آمونیاک از بدن، کمک به تشکیل و تولید RNA و DNA، تقویت سیستم ایمنی بدن را بر عهده داشته و در برخی موارد نیز به عنوان منبع سوخت وارد عمل شده و انرژی لازم برای انجام فعالیت های فیزیکی آدمی را تامین می کند.
از دیگر خواص اسید آمینه گلوتامین که موجب شهرت و محبوبیت آن در بین ورزشکاران و حتی کمپانی های مکمل سازی شده است می توان به تاثیر مثبت آن در افزایش حجم سلول های عضلانی، تاثیر مثبت آن در احیای ذخایر تهی شده گلیکوژن، تسریع فرایند ریکاوری، کاهش دردهای عضلانی که معمولاً پس از انجام تمرینات شدید بدنی در عضلات حس می شود و در نهایت نیز به افزایش تحمل پذیری بدن و عضلات برای پذیرش فشار تمرین اشاره کرد.
زمانی که بدن را با فشار تمرینی سنگین درگیر می کنید گلوتامین موجود در پلاسمای خون آدمی به طرز محسوسی افت پیدا می کند. در شرایطی که بدن با عفونت نیز درگیر شود همین مسئله اتفاق افتاده و این در حالی است که افت محسوس گلوتامین موجود در پلاسما زمینه را برای بروز عفوت نیز مهیا می کند. در شرایطی که میزان گلوتامین موجود در خون آدمی افت پیدا کند اندام ها و ارگان هایی که برای عملکرد صحیح و طبیعی نیاز به دریافت مقادیر زیادی از اسید آمینه گلوتامین دارند نیز دچار بحران و مشکل می شوند. از جمله این اندام های می توان به کلیه ها که حفظ بالانس و حفظ تعادل اسیدی بدن را بر عهده دارند اشاره کرد. از دیگر ارگان هایی که نیاز به دریافت گلوتامین دارند می توان کبد را نام برد. کبد برای سنتز گلیکوژن و دیگر ترکیبات همانند آنتی اکسیدان ها، گلوتاتیون، تولید سلول های سیستم ایمنی و دیگر موارد نیاز به دریافت مقادیر کافی این اسید آمینه دارد. همچنین گفته می شود که میزان انباشته بودن ذخایر گلوتامین موجود در داخل عضلات با افزایش حجم عضلانی که مورد نظر و مطلوب ورزشکاران رشته پرورش اندام است ارتباط معنی داری داشته است.
به گفته محققان روش مشخص و معینی برای تعیین میزان نیاز واقعی بدن به گلوتامین مصرفی در طول روز در دست نیست. همچنین گفته می شود که مصرف مکمل های حاوی این اسید آمینه نیز عوارض جانبی ناگواری را به دنبال نداشته است این در حالی است که تحقیقات انجام شده در زمینه تاثیر این ترکیب بر پیشرفت های ورزشی ورزشکاران رشته های مختلف مصرف آن را تایید کرده است.
بنابراین می توان گفت که مصرف مکمل های حاوی این ترکیب برای پیشرفت های ورزشی در برخی موارد الزامی به نظر می رسد اما این گفته هرگز به این معنی نیست که ندیده و نسنجیده به هر نوع مکملی که به نام گلوتامین عرضه می شود اعتماد کرده و از آن استقبال کنید. در انتخاب مکمل نیز همانند هر مورد دیگری که در زندگی انتخاب می کنید وسواس به خرج داده و به جز واقعیات به چیز دیگری اطمینان نکنید.
گفته می شود که یکی از دلایل بروز خستگی که در اثر پرداختن به تمرینات شدید بدنی رخ می دهد تهی شدن ذخایر گلوتامین موجود در سلول های عضلانی است. تحقیقات نشان داده است که هم تمرینات هوازی و هم تمرینات با وزنه منجر به تهی شدن ذخایر گلوتامین موجود در عضلات می شود. محققین عقیده دارند که مصرف در حدود 6 گرم گلوتامین به همراه مقادیری قند بلافاصله پس از اتمام تمرینات روزانه در احیای ذخایر گلوتامین به تحلیل رفته در بافت عضلاتی مفید واقع شده و از شدت خستگی فرد به خوبی کم می کند.
گفته می شود که دریافت آب کافی نیز در تسریع فرایند ریکاوری موثر واقع شده است. مصرف مکمل های حاوی گلوتامین مخصوصاً در وعده پس از تمرین در افزایش سطح این اسید آمینه در پلاسمای خون موثر بوده و موجب می شود تا ضعف سیستم ایمنی که در اثر افت میزان گلوتامین در خون به وجود می آید نیز برطرف شود.
تحقیقات همچنین نشان داده است که مصرف مکمل های حاوی گلوتامین در وعده پس از تمرین در بازسازی و در احیای ذخایر گلیکوژن موجود در عضلات که در اثر پرداختن به تمرینات شدید بدنی تهی می شود موثر واقع می شود. این در حالی است که بنا به توصیه محققین باید در وعده غذایی که پس از تمرین می خورید حتماً باید مقادیر کافی از پروتئین و قند نیز گنجانده شود.
تحقیقات زیادی در مورد تاثیر مصرف مکمل های حاوی گلوتامین در وعده غذایی پس از تمرین انجام شده و نتایج آنها نیز در منابع گوناگون منتشر شده است. گفته می شود که پرداختن به تمرینات شدید بدنی و همین طور هم پرداختن به تمرینات استقامتی همانند دوهای طولانی مدت زمینه را برای بروز عفونت های مختلف در بدن آماده و مهیا می کند. تحقیقات به این نتیجه رسیده است که مصرف مکمل های حاوی گلوتامین واقعی در مورد ورزشکاران قدرتی کار و استقامتی کار ابتلا این افراد به عفونت های مختلف را در سطح گسترده ای مهار می کند. از جمله عفونت هایی که سلامت ورزشکاران را تهدید می کند و در بین عموم ورزشکاران نیز شایع است می توان به سرما خوردگی و آنفلوآنزا اشاره کرد.
پرداختن به تمرینات شدید همچنین منجر به کاهش گلیکوژن موجود در عضلات شده و همین مسئله نیز موجب می شود تا روند طبیعی ریکاوری به تعویق افتاده و مدت زمان لازم برای رسیدن بدن به آمادگی پذیرش جلسه تمرینی دیگر افزایش یابد. این در حالی است که شما با مصرف گلوتامین کافی پس از اتمام تمرین روزانه می توانید با تقویت احیای سریع ذخایر گلیکوژن تهی شده در عضلات علاوه بر کوتاه کردن مدت زمان لازم برای ریکاوری شدن عضلات، سنتز پروتئین در بافت های عضلانی را نیز به خوبی تشدید کنید.
محققین عقیده دارند که دز متوسط مصرف گلوتامین در حدود 3 الی 6 گرم در روز است که باید به همراه رژیم های غذایی سرشار از پروتئین مصرف شود
گفته می شود که برای مقابله با افت میزان گلوتامین موجود در پلاسمای خون مصرف 0.1 گرم گلوتامین به ازای هر کیلوگرم وزنه بدن کفایت می کند. مصرف گلوتامین بلافاصله پس از اتمام برنامه تمرینی در تسریع ریکاوری موثر است.

گلوتامین تاثیر مثبت در افزایش حجم سلول های عضلانی دارد ، همچنین تاثیر مثبت در احیای ذخایر تهی شده گلیکوژن، تسریع فرایند ریکاوری، کاهش دردهای عضلانی که معمولاً پس از انجام تمرینات شدید بدنی در عضلات حس می شود و در نهایت می توان به افزایش تحمل پذیری بدن و عضلات برای پذیرش فشار تمرین اشاره کرد.
البته بهتر است قبل از مصرف با پزشک یا متخصص تغذیه درباره مکمل های غذایی مشورت شود.

اطلاعاتی در مورد داروی HCG
HCG مخفف HUMAN CHORIONIC GONADOTROPIN است این هورمون در حالت عادی از جفت زنان حامله ترشح می‌شود و 1+2 بودن آن نیز در ادرار یا خون یک خانم می‌تواند نشانه حاملگی باشد این هورمون در برخی از شرایط از تومورهای خامی نیز ترشح می‌شود این دارو دارای مصارف پزشکی عمدتا در درمان نازایی و درمان عدم تخمک گذاری د رخانم‌ها می‌باشد .

گلوتامین همراه با چه مکملی می‌تواند در حجم بدن نقش داشته باشد ؟

گلوتامین به همراه پروتئین‌ها و کربوهیدرات بالا و پروهورمون‌ها برای یک فرد نرمال از نظر شرایط طبی مناسب بوده و چنانچه یک رژیم غذایی مناسب نیز رعایت گردد باعث افزایش حجم بدن خواهند شد .

چگونه می‌توان چربی‌های موضعی را کاهش داد ؟

در کنار داشتن یک برنامه غذایی صحیح و مناسب با شرایط فرد اجرای تمرینات ورزشی و استفاده از چربی‌سوزها مانند : DYMA BURN, LIPO6 و… مناسب می‌باشد .

مصرف روزانه ویتامین A:

ویتامین A روزانه حداکثر 5000 واحد مورد نیاز است که در صورتی که رژیم غذایی شما کامل باشد نیازی به مکمل بیشتری ندارید مصرف ویتامین آ بیش از اندازه دارای عوارضی همچون سردرد و حالت تهوع و استفراغ است و مصرف زیادی ویتامین آ در خانم‌های حامله بسیار خطرناک و دارای عوارض روی جنین است .

آیا استفاده از سیستم تری ست در دوران افزایش حجم مناسب است ؟

از این سیستم بیشتر در زمان نزدیک به مسابقات استفاده می شود و در دوران افزایش حجم مناسب نیست مگر در شرایطی که مربی صلاح بداند .

وانادیل سولفات چیست ؟

یک نوع مکمل غذایی بوده که دارای اثرات مثبت و تقویت کننده آنابولیکی از طریق اثر بر روی سیستم هورمونی بدن مخصوصا انسولین و هورمون رشد می‌باشد . استفاده از آن به جذب بیشتر مواد غذایی به داخل سلول های عضلانی تاثیر داشته و فاکتورهای رشد را در بدن در شرایط مناسب قرار می‌دهد .

قرص دگزامتازون چیست ؟

این قرص از دسته داروهای کورتون است بسیار داروی عارضه داری است و عوارضی همچون جوش بدن افزایش فشار خون تخریب عضلات و پوکی استخوان و عوارض کلیه و مثانه و…. داشته و باعث ضعف سیستم ایمنی بدن می‌شود .

گلوکزآمین و ام . اس . ام چه تفاوتی با یکدیگر دارند ؟

گلوکزآمین یک نوع مکمل غذایی با خاصیت موثر و مثبت روی سیستم عضلانی اسکلتی مفاصل می‌باشد ام . اس . ام نیز به عنوان یک مسکن معمولا به این نوع مکمل ها اضافه شده که به عنوان گلوکزآمین ام اس ام شناخته می‌شود .

طرز مصرف پودر آمینو 4800 چگونه بوده و این پودر چه فوایدی دارد ؟

پودرهای پروتئینی همگی در افزایش جم و وزن و مقابله با شرایط کاتابولیکی موثرند میزان مصرف آن نیز بستگی به وزن و سابقه تمرینی فرد و… دارد اما در هر شرایط استفاده از توضیحات لیبل محصول معقولانه‌تر است .

عوارض سوستانون چیست ؟

این دارو یک نوع هورمون استروئیدی مشتق شده از 4 نوع استر تستوسترون بوده و خواص آندروژنیک بالا و آنابولیکی دارد . نمونه‌های اصلی این استروئید نیز همانند دیگر استروئیدها بسیار کم بوده و عوارض بسیاری را چه در دوره مصرف و چه در سال‌های آینده پس از مصرف نصیب فرد خواهد کرد که بسیاری از این عوارض نیز غیر قابل بازگشت خواهد بود .

چه حرکاتی برای گردن مناسب است ؟

به دلیل حساس بودن مهره‌های گردن معمولا استفاده از حرکاتی با انقباض ایزومتریک مناسب‌تر می‌باشد .

آیا دو مرتبه تمرین در روز و یا اجرای دو ورزش متفاوت در طول روز مضر است ؟

بستگی به تشخیص مربی و شرایط فرد دارد

برای افزایش وزن کربوهیدرات را قبل یا بعد از تمرین استفاده کنیم ؟

قبل از تمرین می توانید از انواع کربوهیدرات‌های پیچیده استفاده نموده تا هم سطوح قند خون در حد مناسب حفظ گردد و هم انرژی لازم برای اجرای تمرینات تامین گردد پس از تمرینات نیز استفاده از کربوهیدرات های زود هضم و با شاخص گلایسمیک بالا در حدود 80 گرم پس از تمرین همراه پروتئین های زود هضم چون وی و گلوتامین مناسب می‌باشد .

توضیح مختصر در مورد سیستم پیرامید ؟

به ترتیب تعداد تکرارها در هر ست کم شده و بر مقدار وزنه افزوده می‌شود .

منظور از عضلات ذوزنقه چیست ؟

نام عضله نسبتا پهنی بوده که عموما به قسمت بالایی آن کول گویند قسمت تحتانی آن نیز به قسمت بالایی ستون مهره ها چسبیده است .

درباره عضلات همسترینگ و پکتورال توضیح دهید ؟

به عضلات پشت ران اطلاق میشود که دو سر دارد و عضله‌ای کشیده است و قابلیت استقامتی بیشتر داشته و از فیبرهای کند انقباض تشکیل شده بهترین تمرین برای رشد : انقباضات ایزومتریک ، ایزو کنیتیک و کانستنتریک است و در انقباضات ایزوتونیکی هم : ست‌های متوسط د رتکرارهای 12 تا 20 به صورت کنترلی توام با نرمش‌‌های کششی و ماساژ موثر است .

علت پاره شدن پوست در زمان تمرین چیست و برای درمان آن چه باید کرد ؟

استقامت پوست یک امر ارثی است و اگر با مصرف برخی ویتامین‌ها بر طرف نشد باید در نحوه تمرین خود و نرشم‌های قبل تمرین اصلاحاتی انجام داد قطره عصاره ژرانیوم و مساژ با پمادهای ویتامینه ADE قبل تمرین و استفاده از پماد رژودرم در موارد شدید مناسب و موثر می‌باشد .

طرز اجرای جلو پا لانگز چگونه است ؟

یک پا را جلو و پای دیگر را در عقب بگذارید ( فاصله پاها یک ونیم برابر عرض شانه ها باشد ) سپس روی پا جلویی پرس کنید و به طوری که پای عقبی کمی خم گردد در این حالت سطح بالا تنه با سطح افق زاویه 90 درجه دارد .

طی یک دقیقه چند کیلو کالری در بدن مصرف می گردد ؟

بستگی به نوع فعالیت سن ، وزن و…. دارد حداقل 900 کالری کوچک در حالت حداقل می توان در نظر گرفت .

برای سفتی عضلات داخلی و چهار سر ران چه حرکاتی را توصیه می کنید ؟

اسکوات ، پرس پا باز .

مکمل ANDRO COMPLEX چیست و برای چه منظوری استفاده میشود ؟

این مکمل از دسته مکمل‌های پروهورمون می باشد این دسته از مکمل‌ها انواع بسیار متعددی دارند و جهت افزایش ترشح هورمون خود بدن مورد استفاده قرار می‌گیرند عوارض جانبی ندارند و برخی از ان ها نیز صرفا برای گروه سنی و جنس خاصی طراحی شده اند .

راه درمان سائیدگی مفاصل چیست ؟

سائیدگی مفاصل جوانب بسیاری را شامل می‌شود که نیازمند توجیه کامل فرد از این عارضه می‌باشد مقالات بسیاری نیز در سایت در رابطه با مشکلات مفاصل تهیه و ارائه گردیده که می توانید از آن‌ها بهره مند گردید یک مکمل مناسب نیز برای ترمیم مفاصل ANIMAL FLEX می‌باشد .

بهترین زمان مصرف ویتامین E,C و مولتی ویتامین چه موقع است ؟

به طور کلی خیلی تفاوت مهمی بین زمان مصرف ویتامین ها وجود ندارد اما در برخی ازویتامین‌ها مثل ویتامین E چون جذب آن در اثر ترشح آنزیم‌های هضم کننده چربی ( عمدتا توسط غده پانکراس ) تسریع می‌گردد بهتر است بعد از غذا مصرف شوند در مورد ویتامین C خیلی مهم نیست چه زمانی مصرف گردد اما با شکم خالی بهتر است مولتی ویتامین نیز اگر در صبح یا بعد از صبحانه مصرف گردد بهتر است .

اطلاعاتی در مورد قرص سیپروهپتادین :

قرص سیپروهپتادین از دسته داروهای پزشکی بوده و از نظر خواص آنتی هیستامین و آنتی سروتوئین می‌باشد مورد مصرف در پزشکی در بسیاری بنام سندرم کارسینوئید می‌باشد که دارای علائمی مثل گرگرفتگی ، تپش قلب و … است یکی از عوارض این دارو می‌تواند افزایش اشتها باشد اما شدیدا خواب آور است .

تستوسترون سوسپانشن چیست و چه عوارضی دارد ؟

یک نوع تستوسترون می‌باشد که به صورت فرم محلول در آب است نه محلول در روغن اما عوارض کلی تستوسترون و داروهای آندروژنیک دیگر مثل جوش بدن ، کلفتی صدا در خانم‌ها ریزش موی سر و…. را دارد .

حد متعادل تمرینات هوازی چه مقدار است تا از حجم عضلات کاسته نشود ؟

20-30 دقیقه به صورت راهپیمایی سریع ( 60 تا 70 درصد ضربان قلب ) همچنین استفاده از قرص‌های آمینو اسید جهت جلوگیری از تحلیل عضلات و ضعف بدن مفید می باشد و به تسریع روند چربی سوزی نیز کمک خواهد کرد . البته همان طور که میدانید دقت در خرید مکمل‌ها بسیار مهم می‌باشد به خصوص که اکنون انواع چینی آن ها نیز بسیار بوده و حتی به صورت وزارت بهداشتی نیز انواع نامرغوب وارد می شوند از جمله آمینو اسیدهای بی کیفیت و چینی SUPER AMINO DYMATIZ انواع آمینوهای شرکت التیمیت ، ویدر و….

انواع سیستم های تمرینی :

هرمی – هرمی معکوس – پیش خستگی – سیستم تقلب – سوپر ست – دراپ ست – انفجاری و……..

منظور از سوخت و ساز چیست؟

تجزیه مواد غذایی توسط آنزیم ها و انتقال آن ها به مسیرهای تولید انرژی سوخت و ساز نامیده می‌شود .

آیا بدون تمرین می‌توان اسید آمینه مصرف نمود ؟

بله

آیا مصرف اورابولین باعث افزایش حجم و وزن می‌گردد ؟

این دارو از دسته استروئیدها بوده و عوارض بسیار کشنده و خطر ناک دارد .

قرص‌ها مگاتروپین :

انواع اصلی این قرص‌ها افزایش بازده تمرینی ، قدرت و بهبود شرایط آنابولیکی در جهت افزایش سنتز پروتئین و….. اما به تازگی انواع تقلبی و چینی این مورد نیز وارد کشور شه و عوارض بسیاری دارد .

اطلاعاتی در مورد دیانابول:

این قرص نیز از دسته استروئیدهای پر ضرر بوده و عوارض بسیاری را برای فرد در پی دارد از جمله مشکلات کبدی ، کبد چرب ، سیروز ، باد کردن پاها و جوش و………….. بسیاری از عوارض نیز سال‌ها پس از مصرف ظاهر شده و غیر قابل برگشت می باشد .

برای تفکیک کول از سرشانه چه حرکاتی باید انجام داد ؟

شراگز هالتر از جلو ، شراگز دمبل طرفین .

حرکت ددلیفت برای تقویت چه عضلاتی است ؟

عضله پشت پا و فیله

آیا مکمل‌های چربی سوز برای بدن مضر هستند ؟

خیر این مکمل‌ها در صورتی که نمونه‌های اصلی بوده و به درستی مصرف گردند و شرایط مصرف نیز به درستی رعایت گردد و فرد مصرف کننده نیز بیماری خاصی نداشته باشد عوارضی نداشته و به بهبود سوخت و ساز بدن کمک خواهد کرد .

فرق بین داروهای نیروزا با محرک چیست ؟

داروهای نیروزا استروئیدهای آنابولیک می‌باشند که باعث افزایش کاذب قدرت و حجم نیز می‌‌شوند و داروهای محرک باعث بهبود تنفس و تمرکز اعصاب می‌گردند .

آیا کراتین را باید روزهای غیر تمرین نیز مصرف کنیم؟ طرز مصرف چگونه است آیا کراتین تقلبی باعث اسهال می شود ؟

بله مصرف کراتین باید به طور مستمر باشد به طوری که حتی پس از دوره اشباع سازی اگر مدت 48 ساعت کراتین مصرف نشود باید مجددا بدن را اشباع نمود و مصرف کراتین های تقلبی و غیر استاندارد موجب ناراحتی‌های گوارشی می‌شود .

طریقه مصرف پودر گینرز فول آیا این پودر عوارضی دارد ؟

مقدار مصرف پودرهای پروتئینی بستگی به وزن بدن فرد و دیگر عواملی مختص شرایط بدنی فرد داشته ولی اگر شما لاغر هستید و قصد افزایش وزن دارید می‌تنوانید به لیبل محصول مراجعه کرده و به نسبت نیاز بدن به پروتئین و کربوهیدرات مصرف خود را تنظیم کنید شما صبح ، قبل تمرین ، بعد تمرین ، قبل خواب می‌توانید از مکمل‌ها کربو پروتئینی استفاده کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *