پرسش و پاسخ
شما اینجا هستید
پرسش و پاسخ » پرسش و پاسخ

من حدود ۲ساله که به صورت آماتور بدنسازی کار میکنم. توی این مدت تونستم ۱۲ کیلو وزن اضافه کنم و حجممو تا حدود قابل توجهی بالا ببرم اما توی تفکیک چهار سر ران و تقویت حجم پشت بازوهام مشکل ذارم. لطفا ازاون راهنمائی توپات بکنا.خیلی ممنون میشم.                                                                  

                                                                                                                                                    

خدمت شما هم عرض سلام دارم. عنایت داشته باشید که اگر حجم چربی بدن شما بالا باشد تلاش برای تفکیک عضلات عملا ممکن نمی باشد مگر این که از یک رژیم سفت وسخت تبعیت کنید که در این صورت پس از۲الی۳هفته شاهد کات و تفکیک شدن خود به خود عضلات خواهید بود.اجرای جلوران تک پا در ۴ست ۱۴تکراری و اجرای تمرینات پا به صورت تری وسوپرست با ست های۱۲ تکراری میتواند تا حدودی شکاف های عمیقی را در چهار سر شما ایجاد کند.همچنین جهت تقویت حجم پشت بازوها از حرکات خوابیده به عنوان اصلی ترین حجم دهنده های سه سر بازو با ریتم تمرکزی و تکرارهای پائین استفاده کنید.

پشت بازو پرسی                                                   ۸*۴

پشت بازو فرانسوی                                               ۹*۴       

پشت بازوسیم کش ایستاده                                    ۱۰*۳   

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. خشایار

    سلام. من ۳۸ سال دارم . وقتی ۲۰ ساله بودم حدود ۵ سال مرتب بدنسازی کردم., و بعد از اون هم همیشه در خانه ورزش میکردم و هیچ وقت اضافه وزن نداشتم حالا هم به مدت ۳ ساله که دوباره شروع کردم . بدنم نسبتا خوبه اما مشکلم در قسمت پهلو و پائین شکم هست حتی و قتی وزنم رو به ۵۷ کیلو رسوندم باز هم پهلوهام همونقدر بود و همینطور سینه هام بزرگ هست البته شل نیست اما نمیتونم سینه هام رو تخت و صاف کنم به هر صورتی که پرس سینه میزنم کوچیک نمیشه هم تعداد بالا امتحان کردم و هم سنگین و به تعداد پائین.و مدتی هم فقط روی بالا سینه کار میکردم و پرس تخت و دیپس نمیرفتم اما فرقی نمیکنه لطفا من رو راهنمائی کنید.قد ۱۶۵ وزن ۶۸ کیلو . ۳۸ ساله
    ممنون

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

مجله ادکوان، پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ | بررسی آخرین مقالات، خبرها و یافته های دنیای ورزش در رشته بدنسازی، پرورش اندام، پاورلیفتینگ و آمادگی جسمانی، گالری تصاویر و فیلم، مجلات و مشاوره