خوب بعد از چندین سال حکومت پلاسما جت در عرصه آزاد سازی نیتریک اکسید ها در بدن و بی رغیب بودن این مکمل گاسپاری تصمیم گرفته محصول جدید را وارد بازار کند و تولید پلاسما جت را متوقف سازد .

Vasotropin

 

 

از آنجایی که در سراسر جهان محصولات گاسپاری شناخته شده است و طرفداران زیادی دارد ، دست های متقلبی همواره به فکر تولید نمونه های تقلبی این محصولات بوده است که شرکت گاسپاری را برای بالا بردن ضریب امنیتی و جلوگیری از تولید مکمل های تقلبی این شرکت دست بکار کرده است .

ادامه مطلب: وازوتروپین آزاد کننده ترشح نیتریک اکسید ها  vasotropin

این شرکت اول تصمیم گرته بسته بندی محصولات خود را تغییر دهد تا شاید از حجم تولید غیر مجاز محصولاتش کاهش یابد . تولید سوپر پمپ ۲۵۰ خود را متوقف کرد و بجای آن به تولید مکمل سوپر پمپ مکس پرداخت اما متاسفانه تولیدات این کمپانی محبوب تر از این حرف ها بود و شدیداً از این مکمل جدید نسخه تقلبی وارد بازار گردید . کمپانی گاسپاری تولدید مایوفیوژن معمولی خود را متوقف کرد و بجای آن دست به تولید مایوفیوژن هیدرو کرد که طرفداران بسیار زیادی داشت ، این دفعه بعد از تولید نسخه جدید محصول قبلی ابتمار عملی در تولید و بسته بندی محصول جدید بود . مایوفیوژن جدید با آرم برجسته گاسپاری و با قوس زیاد زیر قوطی و حک شدن آرم گاسپاری روی درب قوطی شکل جدیدی به خود گرفت که تا حد بسیار زیادی توانست از تولید غیر مجاز این محصول بکاهد اما باز هم کارساز نبود و تولید وحشتناک نسخه تقلبی مایوفیوژن هیدرو شروع شد .
سرتون رو درد نیارم ولی بزارید بگم که گاسپاری دست با ابتکارات بیشتری داره میزنه و در آخرین نسخه مایوفیوژن خود چند فاکتور امنیتی از قبیل پلمپ یکبار مصرف ، لوگوی برحسته ، لیبیل سراسری ، آرم حک شده روی درب قوطی و … زده و در مکمل میوفوژن پروبولیک ارائه داده که تا بحال گذارشی از تولید غیر مجاز این محصول ارائه نشده است .

وازوتروپین آزاد کننده ترشح نیتریک اکسید ها در بدن است وقرار است جای تولید پلاسما جت گاسپاری را بگیرد و ترکیبات بسیار ساده آن برای مصرف تمام افراد بالای ۲۱ سال شرایط مصرف را فراهم می سازد و قیمت مناسب آن با بهره برداری بالا نشان دهنده موفقیت پیش از تولید آن است . مواد مصرفی در آن از بهترین مواد طبیعی و خالص سازی شده است و در فرم کپسولی ارائه می شود . مصرف پلاسما جت در کنار سوپر پمپ ۲۵۰ گاسپاری بهترین سطح نیتریک اسید را در بدن ایجاد می کرد و حجم عضلات را با پمپاژ فوق العاده بالا می برد ، پیشنهاد جدید گاسپاری برای جایگزین این مکمل ها وازوتروپین با سوپر پمپ مکس است که جدیداً نسخ مینی هم وارد بازار کرده است . بعید از این مکمل وارد کشور عزیزمان شود اما در حال حاضر موجود نیست و واردات آن تا ۶ ماه آینده هم فکر نکنم مقدور باشد پس پیشاپیش با توجه به تاریخ ایجاد این تایپیک از خرید محصولات مشابح با همین نام خودداری کنید .

روش مصرف :
این مکمل در بسته ۱۲۰ کپسولی برای مصرف ۱ ماه فراهم شده است . روزانه ۱ عدد صبح دو  ۲ عدد ۳۰ دقیقه قبل از تمرین و ۱ عدد قبل از خواب

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *