های فایو High5این مکمل مخلوط ایده آلی از ۵ پروتئین موثر است. ما مشخصا این پروتئین ها را برای بهینه سازی و بالابردن جذب پروتئین در بدن با یکدیگر مخلوط کرده ایم. این پروسه زمان نگهداری نیتروژن در بدن را بالا می برد و قدرت ترمیم و توان عضلانی را افزایش می دهد.

 


این مکمل یک مکمل عضلانی – ورزشی منحصر به فرد است که ۲۶ گرم پروتئین در هر پیمانه دارد. های فایو تامین کننده نوعی بهره برداری متوالی از پروتئین است چرا که میزان لازم مخلوط ۵ نوع پروتئین مختلف را دارا است.

همانطور که می دانید وی پروتئین متمرکز و مجزا شده ظرف یک یا دو ساعت جذب می شود. وی پروتئین شامل ۲۰ درصد از پروتئینی است که در شیر وجود دارد که نوعی پروتئین سریع عمل کننده است . وی پروتئین شامل ۹ نوع اسید آمینه ضروری و گلوتامین است. سوی پروتئین Soy Protein یک پروتئین با جذب متوسط است که سبب رشد عضلات شما می گردد. سوی پروتئین بهترین پروتئین با منشا غیر حیوانی است که شامل تمام آمینو اسیدهای ضروری و لازم برای حفاظت از عضله ها و رشد آنها می باشد.
علاوه بر این سوی پروتئین شامل موادی است که عملکرد عضلات را قدرت بخشیده و آن را تقویت می کنند. آلبومین موجود در سفیده تخم مرغ یک پروتئین با کیفیت بالا است که تمامی آمینو اسیدهای لازم برای بدن را دارد و آرام تر جذب می شود. کاسئین (ماده پروتئینی شیر) شامل ۸۰% از پروتئین موجود در شیر است که البته به ارامی جذب می شود و هضم آن به مراتب ارام تر از بقیه انواع پروتئین می باشد.
تنها ۵ نوع پروتئین نیستند که عملکرد این مکمل را می سازند . این یک نسبت خاص و ترکیب منحصر به فرد است که از این مکمل بهترین نوع مکمل های پروتئینی ورزشی – غذایی را ساخته است.
این مکمل به شما اجازه می دهد که به طور مداوم به ۵ نوع منبع پروتئینی خاص دسترسی داشته باشید.
های فایو در بسته بندی ۱٫۳۶۲ گرمی و در طعم های موز شکلات توت فرنگی و کاپوچینو عرضه می شود.
هر پیمانه ۳۲ گرمی شامل:
چربی: ۱ گرم
کربوهیدرات :۱ گرم
پروتئین : ۲۶ گرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *