هایپر وی (۵lb)

کارایی:
– فرمول پیچیده ی پروتئین شاخه ای
– فرمولی با کربوهیدرات بسیار پایین
– پشتیبان تاثیرات آنابولیک و آنتی بولیک
– طراحی مناسب برای پشتیبانی از ساخت و ساز و ترکیب و تفکیک پروتئین در عضلات
–  دارای طعم عالی
-ترکیبات حاوی امینو اسید های برتر

ادامه مطلب  هایپر وی hyperwhey

دستور مصرف:
به عنوان یک مکمل غذایی ۲ پیمانه از این محصول را با توجه به نوع سلیقه تان با ۳۶۰ الی ۴۸۰ میلی لیتر آب یا شیر کم چرب مخلوط نمایید.برای گرفتن نتیجه یک الی سه وعده در روز مصرف نمایید.
پروتئینه پیشرفته : هنگامی که شما ساعتها بدون پروتئین کافی فعالیت کنید.میزان آمینو اسید در بدن شما بی نهایت کاسته می شود. مقادیر خالص وی ایزولات را شامل می شود که به شما کمک می کند که به سایز و قدرت بدنی دلخواه خود برسید.

هایپروی نه تنها یک پروتئین وی چند مرحله ای را در خود جای داده بلکه مقادیری از مواد قتدی و کربو هیدرات را دارا می باشد. همچنین هایپروی مواد مغذی را برای ساخت ماهیچه های شما فراهم می سازد. برای حصول نتیجه ای بهتر در ماهیچه ها، شما نیاز به هضم بخار مداوم پروتئین با کیفیت بالا را دارید. در هر پوند از وزن بدن یک گرم پروتئین حاوی مواد مغذی ورزشی در هر روز توصیه می شود. این محصول به دلیل داشتن درصد بالای پروتئین مقرون به صرفه بوده و شما را به نتیجه دلخواه تان می رساند. هایپروی بر طبق نیاز شما یک منبع پروتئین عالی محسوب می شود. محققان یک ترکیبی ازپپتیدز وی هیدرولیز ، ایزولات وی میکروفیلتر و پروتئین وی تغلیظ شده را مهندسی کرده اند. بیشترین پروتئین وی قابل استفاده در بدن ، هیدرولیز وی پپتیدز است که بوسیله هضم آنزیم مشخصی منجر به جذب سریع تر و بهتر در بدن می شود و باعث ترمیم و رشد سریع تر در ماهیچه ها می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *