جدایی از اینکه شما چه هدفی‌ دارید باید این را بدانید که نمیتوانید مواد غذایی نظیر کیک را به مقدار زیاد مصرف کنید.سعی‌ کنید که به تدریج میزان مصرف این ماده غذایی را کاهش دهید.اگر که شما خواهان رسیدن به عضلات شش تکه شکمی خود هستید در این مقاله می‌خواهیم برای شما یک راز کوچک را فاش کنیم.شکم درون باشگاه ساخته نمی‌شود بلکه درون آشپزخانه این اتفاق میافتد.

نکاتی‌ در مورد داشتن بدنی شش تکه

اگر که شما نیز با وجود انجام تمرینات هوازی بسیار و انجام حرکات شکم فراوان باز هم نمیتوانید به عضلات شش تکه دست یابید زمان ایجاد تغییرات فرا رسیده است.

هر کسی‌ می‌خواهد راز رسیدن به شکمی شش تکه را بداند.البته این راز ممکن است کمی‌ شما را آزار دهد چون این راز همان رژیم غذایی شما می‌باشد.تا زمانی‌ که شما رژیم غذایی خود را سالم سازی نکنید خبری از عضلات شش تکه شکم نخواهد بود.
طرف صحبت ما با آن افرادی می‌باشد که در این مورد ناامید هستند.همه آنها به من می‌گویند که رژیم غذایی آنها سالم می‌باشد؟اما آیا واقعاً اینطور است؟! نظر شما در مورد یک تغذیه سالم چیست؟

برای یک لحظه به این موضوع فکر کنید.همانطور که گفتیم این مساله ممکن است کمی‌ آزار دهنده باشد ولی‌ واقعا میل شما برای رسیدن به شکمی که آرزویش را دارید چقدر است؟
برای یک چربی‌ سوزی موفق نه تنها شما باید کالری مصرفی خود را محدود کنید بلکه باید از منابع غذایی سالم و با کیفیت تغذیه داشته باشید.این یعنی‌ اینکه شما باید از غذاهای فرآوری شده اجتناب کنید.هر چقدر که کمتر از این منابع غذایی مصرف کنید برای شما بهتر است.منبع سایت اد کو ان برچسب حاوی اطلاعات روی بسته بندی این غذاها را بخوانید و هر کدام که شامل مواد تشکیل دهنده کمتری بود همان را انتخاب کنید.تمام کنسرو‌ها جزو غذاهای فرآوری شده میباشند.موادی نظیر سوسیس و کالباس نیز فرآوری شده هستند و سرشار از نیترات هستند.از هر دوی این مواد غذایی به دور باشید.
هنگامی که برچسب حاوی اطلاعات روی این مواد غذایی را می‌خوانید در مورد وجود مواد معدنی و ویتامین‌ها هوشیار باشید.اگر که این مواد موجود بودند آن محصول فرآوری شده می‌باشد و انتخاب خوبی‌ نیست.بدن در یک زمان تنها میتواند ۳-۶ گرم شکر را هضم کند.مصرف بیشتر از این مقدار در یک وعده به چربی‌ تبدیل خواهد شد.
در مورد کربوهیدرات‌ها میتوانید از منابع کربوهیدرات‌های پیچیده نظیر برنج قهوه ای‌، جو دو سر و سیب زمینی‌ شیرین استفاده کنید.از کربوهیدرات‌های ساده نظیر برنج سفید و نان سفید دوری کنید.

وعده‌های تقلبی و عضلات شش تکه شکم
اما در مورد وعده‌های تقلبی چطور؟ در این مورد من از روش آزمون و خطا برای خودم استفاده کردم تا بفهمم که چگونه باید از وعده‌های تقلبی استفاده کنم.مدت‌ها بود که گفته میشد داشتن یک وعده تقلبی در هفته باعث افزایش سرعت مجدد متابولیسم میشود.در این مورد من از روش‌های مختلفی‌ نظیر داشتن یک وعده تقلبی در جمعه‌ها یا یک روز کامل برای این مورد را امتحان کردم.بعد از این آزمایش‌ها مشخص شد که برای من داشتن یک وعده تقلبی در ماه بهترین گزینه می‌باشد.
البته من در مورد داشتن وعده‌های تقلبی زیاد علاقمند نبودم.زیرا فهمیدن اینکه چه موقع باید این وعده را مصرف کرد میتواند استرس زیادی را وارد نماید.برای من آسان‌تر بود که طبق برنامه غذایی خود پیش بروم.
اگر که شما در خوردن منابع غذایی سالم هم زیاده روی کنید باز هم به عضلات شش تکه شکمی نخواهید رسید.شما نه تنها باید از منابع غذایی سالم استفاده کنید بلکه باید به نسبت درصد چربی‌ بدن خود مصرف کالری خود را نیز محدود کنید.

 

استفاده از مطالب  تنها با ذکر منبع مجاز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *