مطلب امروز را اختصاص دادم به مكملي كه عده زيادي از بدنسازان از وجود و خواص آن بي خبر هستند يك مكمل 100 % مردانه موجب تحريك بدن به ترشح هورمون تستسترون كه منجر به عضله سازي و يكسري خواص ديگر كه توضيح مي دهم .

 

tribex 700

 

ادامه مطلب: مکملی برای تمام فصول tribex 700

مكمل tribex 700 كه مهمترين مواد تشكيل دهنده آن گياه تريبولوس و تركيب dhea ( دي هيدرو اپي اندرو استرون ) است .

اما dhea چيست ؟ اين تركيب در واقع هورموني است كه توسط غدد فوق كليوي توليد مي شود و آنزيمي همه كاره است از توليد انرژي سلولي تا متابوليسم چربي – بلوغ جنسي و رشد عضلاني – ترشح اين هورمون پيش نياز توليد و ترشح تستسترون از بيضه است .

بدنمان از 7 سالگي شروع به توليد اين هورمون مي كند و تا سنين 24 سالگي به اوج خود مي رسد و بعد از آن در هر دهه افزايش سن 20در صد از ترشح آن كاسته مي شود . بدن ورزشكاران جوان (زير 25 سال ) تقريبا تمامي dhea مورد نيازشان را براي حفظ سطح مطلوب تستسترون مي سازد و چندان نيازي به مصرف اين ماده ندارند . اما به اثبات رسيده كه بدنسازان مسن تر خصوصا در تمرينهاي شديد با استفاده از dhea مي توانند از مزاياي افزايش ترشح تستسترون بهره مند شوند اما افراد داراي بزرگ شدگي پروستات يا مواردي از قبيل فشار خون بالا حتما بايد قبل از مصرف ان با پزشك مشورت كنند .

يكي از تركيبات ديگري كه عملكردي مشابه ( وحتي بيشتر از dhea ) دارد اندروستون ديون است كه بحث در مورد آن مقوله اي جداگانه مي طلبد .

ماده اصلي در مكمل tribex تري بولوس است تري بولوس ترس تريس (كه معناي آن پيچك سوزني است ) در مناطق حاره اي و شرجي رشد مي كند و در طب سنتي از قرن ها پيش نقش مهمي ايفا مي كرده و از آن به عنوان بالا برنده خلق وخو و عامل نيرو بخش و حتي به عنوان تركيبات ادرارآور استفاده مي شده اما استفاده مهم آن به عنوان درمان ناباروري جنسي مردان و كاهش ميل جنسي بوده است . در حقيقت اين گياه توليد هورمون lh را افزايش مي دهد ( اين هورمون از از غده هيپوفيز ترشح مي شود و دكمه ترشح طبيعي تستسترون را روشن مي كند اما متناسب با آن موجب افزايش ميل جنسي و توليد —– و توان تحرك —– مي شود)

در حقيقت جدا از اثرات ارتقا عملكرد ورزشي و عضله سازي مسلما تري بولوس بطور قابل توجهي كارائي شما را در اتاق خواب بالا مي برد . چنانچه اين گياه به همراه dhea استفاده شود مي تواند به طور موثري سطح هورمون تستسترون را بالا ببرد .هر كپسول tribex

شامل 500 ميلي گرم تريبولوس و 25 ميلي گرم dhea به همراه تركيبات ديگر از جمله آرژنین 50 میلی گرم (این آمینو اسید نقش مهمی در ترشح هورمون رشد دارد )

نحوه مصرف آن روزي سه كپسول ( بهتر است به همراه غذا ميل شود ) در يك دوره يك ماهه –در قوطي هاي 90 تائي در بازار وجود دارد- اما در منابع معتبرتري مصرف آنرا به اين شكل ديدم روزي سه عدد به مدت 5 روز وسپس دو روز در مصرف آن فاصله بيندازيد ضمنا حتما بعد از يك دوره 8 هفته اي مصرف آنرا قطع كنيد و به بدن استراحت دهيد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *