سن نام یکی از شرکت های معتبر آمریکایی است که از سال ۱۹۹۶ تولید مکمل های ورزشی را زیر نظر متخصصان حرفه این صنعت شروع کرد . در طی این سال ها این کمپانی افتخارات زیادی را کسب کرده است .

 


ادامه مطلب: موتور وی ۱۲ مگنوم مخصوص بدنسازان سنگین وزن – V12 MAGNUM SAN

این کمپانی همیشه سعی کرده است محصولات خود را در بسته بندی متفاوت و با ضریب امنیتی بالا تهیه کند تا دست متقلبان از تکثیر نمونه های تقلبی این محصول کوتاه باشد . این امر طی سال های متوالی باعث می شد که کمبود محصولات این کمپانی در کشورهای مختلف از جمله ایران باعث شود که این کمپانی شهرت زیادی نسبت به مدت های طولانی تولید خود کسب نکند . پروتئین و کراتین این کمپانی از معروفترین و محبوبترین محصولات این کمپانی بوده است که هم اکنون هم در بازار ایران پیدا می شود .

فرمول مگنوم V12  طوری تنظیم شده است که حداکثر قدرت و دم عضلانی را برای ورزشکار بدنساز تهیه کند . این مکمل تمام نیاز های اولیه عضلات را برای رشد محیا می سازد و بازده انرژی را در بدن بالا می برد ، در مدت زمانی که این مکمل را مصرف می کنید دمای بدن شما بالا رفته و عضلات با پمپاژ بیشتر خون در خود آماده یک برنامه تمرینی سخت می شود .

مگنوم V12  با تکنولوژی  Supercarb فراهم شده است تا تمرکز خود را برای افزایش حجم عضله شما و ماندگاری بیشتر دم عضلانی حفظ کند . تمرکز شما بدون کافئین و افدرین بالا می رود تا شما بتوانید روی تمام نقاط عضلات خود تمرکز داشته باشید . بعد از تمرین عضلات شما درد شدیدی می گیرد که بسیار شیرین است ، این درد نشان دهنده آن است که فشار مستقیم روی عضلات شما آمده است و تمرینات را درست انجام دادید ، بافت های عضلات بعد از تمرینات سخت آسیب می بیند که درد را همراه دارد ، بعد از این مرحله بدن سریع برای ترمیم بافت های عضلات تلاش می کند که ما به اصطلاح می گوئیم ریکاوری می کند البته این ریکاوری ۱۰۰% به برنامه غذایی و مکمل های ریکاوری بستگی دارد که تهیه آنها در کنار یک مکمل پمپی مانند مگنوم V12  بسیار با اهمیت است .

میزان مصرف مگنوم V12  در روز ۲ پیمانه برای افراد بالای ۹۰ کیلو و ۱ پیمانه برای افراد زیر ۹۰ کیلو است . هر پیمانه این محصول ۲۳ گرم است و معیار ارزش غذایی آن بر حساب ۲ پیمانه محاسبه می شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *