محصولات MRM :متابرن اي اف Meta-Burn EF
شما اینجا هستید
محصولات MRM » محصولات MRM :متابرن اي اف Meta-Burn EF

محصولات MRM :متابرن اي اف Meta-Burn EF

 

* چربي سوز قوي
* بالا برنده متابوليسم بدن
* انرژي زا
* تقويت كننده عضلات
* فاقد افدرين

ادامه مطلب: محصولات MRM :متابرن اي اف Meta-Burn EF


اين مكمل داراي فرمولي پيشرفته جهت از بين بردن چربي ها و تشديد كننده ميزان انرژي بدن است. اشتها را كنترل مي كند و برخلاف ساير چربي سوزها در بدن ارتعاشي به وجود نمي آورد.
در تركيبات اين چربي سوز از چاي سبز (كه منبع طبيعي كافئين است) و پتاسيم و فسفات استفاده شده است كه كليه اين مواد در سوزاندن چربي هاي اضافه بدن مفيد مي باشند.
اسيد هيدروكسيكتريك كه يك ماده مغذي قوي جهت كم كردن اشتهاست در كنار اسيد آلفا ليپوئيك گلوكز چربي هاي زايد بدن مصرف كننده اين مكمل را كاهش مي دهند.
آنچه متابرن را از ساير چربي سوزها مجزا مي كند نوع منحصر به فردي از محصولات گياهي است كه در تحقيقات باليني بهترين ماده براي تقويت عضلات و كاهش چربي شناخته شده اند.
اين مكمل مانع از دگرگوني بافت هاي بدن مي گردد و فاقد افدرين است.
هر 4 كپسول شامل:
فسفر 40 ميلي گرم
فسفات 124 ميلي گرم
پتاسيم 101 ميلي گرم
چاي سبز 225 ميلي گرم
اين مكمل در بسته هاي 120 عددي و به صورت كپسول ارائه مي شود.

  1. مهرداد سرافراز

    سلام
    امروز از داروخانه واقع در ميدان فاطمي چربي سوز فوق را كه همان متا برن ١٢٠ عددي است به قيمت ٩٥٠٠٠ تومان خريداري كردم كه ٣٠٠٠ تومان نيز تخفيف گرفتم آنهم به دليل آشنايي! حال لطفآ با توجه به نرخ اعلامي از سايت شما اطلاع بدهيد كه آيا قيمت اعلامي شما قديمي است و يا اصل و فرع بوده و يا …؟ چون نه تنها خودم بلكه دوستانم مشتريان مصممي نسبت به مكمل ها هستند.
    با احترام

    • مدیریت

      سلام تاریخ این مطلب واسه سال 1390 قدیمی هست

  2. مریم

    ,واقعاً بین دو راهی هستم 7 هضافه وزن دارم می ترسم تو این قرص شیشه یا اکس داشته باشه معتاد بشم تورو خدا یه تضمین مطمدن میخوام کمکم کنید

    • مدیریت

      سلام جزء چربی سوزهای بدون افدرین هست کافئین جزء مواد تشکیل دهندشه پس انرژی زاییش بیشتر به این ماده وابسته هست یه چربی سوز متوسطه از نظر اثر گذاری به افزایش انرژی حین تمرین هم کمک میکنه
      تاثیر مستقیمش برای افزایش متابولیسم روی غده تیروئید هست پس برای افرادی که مشکل تیروئیدی دارن توصیه نمیشه
      بحث کاهش وزن ارتباط مستقیم با نوع تمرینات و تغذیه شما داره درکنارشم میتونی یه چربی سوز استفاده کنی
      بهتره یه رژیم با پروتئین دریافتی بالا داشته باشید در کنار ورزش هوازی از مکملها هم میتونید روی BCAA و گلوتامین حساب کنید
      میتونی از یه چربی سوز دیگه استفاده کنی یکی که توش اکس و شیشه نباشه ؟!!!!

  3. مریم

    واقعاً بین دو راهی گیر کردم 7 کیلو اضافه وزن دارم می خوام 1 دوره بخورم ولی می ترسم حاج رسولی می گه حتی برای داروخونه ها هم شیشه دارد

  4. زهرا

    سلام ميخواستم ببينم عوارض اين دارو چيست و آيا كسي كه قصد بارداري داره تا چند وقت قبل بارداري ميشه از اين قرص استفاده كرد و آيا اثر ترتوژن ويا اثر سوئ روي جنين داره ؟لطفا جواب به ايميلم سند كنيد ممنون .

  5. نغمه

    سلام من یک سوال دارم لطفا راهنماییم بفرمایید …..من کم کاری تیرویید داشتم….البته الان تحت کنترله روزی نصف لووتیروکسین میخورم ….. خیلی کم غذا هستم می خوام لاغر بشم این قرص برای من مشکلی ایجاد میکنه ؟؟؟؟؟ مرسی

    • مدیریت

      سلام کمبود هورمون تیروئید می تواند باعث کاهش متابولیسم بدن شده و باعث اضافه وزنتان می شود. لذا برای درمان تحت نظر پزشک باشید و کم کاری خفیف تیروئید تاثیرزیادیبرچاقی ندارد
      بدان که با قرص های لاغری بدون رژیم غذایی مناسب و فعالیت بدنی کاهش وزن زیادی نخواهید داشت
      چربی سوز متانبرن ای اف تاثیر مستقیمش برای افزایش متابولیسم روی غده تیروئید هست پس برای افرادی که مشکل تیروئیدی دارن توصیه نمیشه در مصرف چربی سوز احتیاط کن مصرفش باید زیر نظر مربی خوب یا پزشک باشه

  6. شهره

    سلام ,من الان حدوده ده روزه از این کپسول استفاده میکنم و رژیم هم دارم ولی اصلا کم نکردم شما میدونید مشکل کجاست؟قابل ذکر است من ۸ کیلو قبل استفاده از این کپسول با رژیم و زنیکال کم کرده بودم وزنم استوپ زد و این کپسول و خریدم ولی نا امید شدم تورو خدا راهنماییم کنید

    • دکتر حسن رضایی

      با سلام و احترام

      کاربر گرامی دلایلی که می تواند موجب توقف روند کاهش وزن پس از مدتی اجرای رژیم غذایی شود، از این قرار است:
      کاهش متابولیسم (سوخت و ساز) پایه بدن: یکی از کارهایی که بدن یک فرد برای مقابله با کمبود انرژی به کار می بندد کم کردن متابولیسم پایه است. به این ترتیب که در اثر مصرف کم غذا و کمبود انرژی، پروتئین و کربوهیدرات های موجود در سلول ها استفاده شده و از مقدار توده عضلانی کم می شود و به دنبال آن متابولیسم بدن نیز کاهش می یابد. در نهایت مقداری از کمبود انرژی بدن جبران می شود و بدین ترتیب روند کاهش وزن کند می شود. بدن بعضی از افراد به قدری متابولیسم پایه را کاهش می دهد که حتی می تواند این روند را متوقف نماید. در این حالت، فرد برای حفظ وزن جدید به انرژی کمتری نیاز دارد. به عبارت دیگر، بدن به تدریج با مصرف کم انرژی سازگار می شود. کند شدن روند کاهش وزن مخصوصا هنگامی بیشتر دیده می شود که افراد از رژیم های غذایی غیر منطقی و نا متعارف (تجویز شده توسط افراد غیر متخصص یا به صورت خود سرانه) استفاده می نمایند. این دسته از افراد معمولا حس می کنند که درجه حرارت بدنشان در مقایسه با زمانی که تازه رژیم غذایی شان را استفاده نموده بودند کاهش یافته است. اگر بخواهیم با یک رژیم بسیار کم کالری در مدت زمان کوتاهی وزن خود را کاهش دهیم، در این حالت بدن مجبور می شود مقدار زیادی پروتئین را برای تولید انرژی بسوزاند، بخصوص وقتی که ذخایر گلیکوژنی بدن کم شده باشد. با مصرف پروتئین بدن و کاهش عضلات، متابولیسم بدن کم می شود و بعد از مدتی وزن بدن دیگر کاهش نمی یابد. در این وضعیت اگر فرد مثل سابق غذا بخورد، نسبت به قبل از رژیم، حتی افزایش وزن هم پیدا می کند، زیرا تعادل مثبت انرژی برقرار می شود.
      کاهش مصرف انرژی:
      هر چقدر فرد لاغرتر می شود، بدن انرژی کمتری برای جابه جایی و حرکت می سوزاند، در نتیجه مصرف کل انرژی در بدن کاهش می یابد.
      با توجه به علل ذکر شده برای مشکل توقف کاهش وزن در رژیم های غذایی، باید متابولیسم پایه خود را افزایش دهید. برای این منظور راهکارهای زیر مفید خواهد بود:
      افزایش دریافت کربوهیدرات (میوه ها و سبزیجات) و پروتئین (گوشت و حبوبات) : برای این منظور باید دوباره تحت نظر یک کارشناس تغذیه با تجربه یک رژیم غذایی با مقداری کالری بیشتر دریافت کنید. شاید در ظاهر این کار موجب افزایش وزن بیشتر شما شود، اما با این عمل روند تحلیل عضلات شما کندتر خواهد شد. چون بدن برای تامین انرژی خود نیازی به سوزاندن پروتئین عضلات برای تامین انرژی ندارد. به این ترتیب در نهایت جلوی کاهش بیشتر متابولیسم پایه شما گرفته خواهد شد. از طرف دیگر دریافت پروتئین به تنهایی می تواند متابولیسم پایه را افزایش دهد. همچنین غذاهای حاوی پروتئین به علت دارا بودن اسید آمینه لوسین از تحلیل عضلات در حین رژیم لاغری می‌کاهند. بنابراین از غذاهای پروتئینی در هر وعده اصلی و از مغزها، تخم مرغ و حبوبات در میان وعده‌ها استفاده کنید.
      تذکر: هرگز کمتر از ۱۲۰۰ کالری در روز نخورید، چرا که کمتر از ۱۲۰۰ کالری معمولاً نمی تواند برای متابولیسم پایه کافی باشد ، بنابراین متابولیسم شما کند خواهد شد.

      دریافت وعده های غذایی کوچک و مکرر: دریافت مداوم غذا موجب حفظ ثبات قند خون و تعادل آنزیم‌های گوارشی می‌شود. برای این منظور در اولین ساعت بیدار شدن از خواب صبحانه میل کنید سپس هر ۳ تا ۴ ساعت در طول روز غذا دریافت کنید و آخرین وعده را یک ساعت پیش از خواب مصرف کنید. این خوردن مداوم به معنای زیاد خوردن نیست بلکه به معنای مداوم خوردن است. زیرا یکی از عادات غلطی که موجب کاهش میزان متابولیسم پایه می‌شود، حذف وعده‌هایی چون صبحانه یا حتی میان وعده‌ها است.
      فعالیت بدنی هوازی: مثل دویدن، شنا، دوچرخه سواری، قایقرانی و پیاده‌روی
      ورزشی مفید است که حداقل ۳۰ دقیقه مداومت داشته باشد. هر چه از ۳۰ دقیقه بیشتر شود شما چربی بیشتری را خواهید سوزاند. استراحت کردن و توقف های بیش از حد در طول ورزش اثر فعالیت بدنی را در کاهش وزن و سوخت چربی ها کاهش خواهد داد. فعالیت در فضای باز و آزاد از فعالیت در محیط بسته و کم فضا بهتر است . در صورت امکان از پله هم استفاده نموده و از فعالیتهای سخت تر اما مناسب استفاده کنید.
      مصرف چای و قهوه و سس ها و ادویه های تند: البته مصرف بیش از حد توصیه نمی شود.
      خوردن صبحانه: نخوردن صبحانه پیغام نخوردن غذا را برای مغز میفرستد و مکانیزم محافظ بدن متبولیسم را کاهش میدهد ، تغذیه خصوصاً ترکیبات کربوهیدرات دار ، متابولیسم بدن را تقویت می کند .
      بدنسازی: عضلاتتان را با تمرینات وزنه هماهنگ و قوی نمائید ( هفته ای ۳ روز ) ، عضلات تقویت شده کالری بیشتری میسوزاند و سطح متابولیسم شما را نیز بالا می برد.
      نوشیدن آب کافی: روزانه حداقل ۸ لیوان لیوان آب بنوشید. فعالیت درست متابولیسم بدن نیاز به میزان آبی کافی دارد.حمل کردن یک بطری آب و مصرف آن بصورت منظم در سراسر روز الزامی است. بهترین زمان نوشیدن آب برای لاغری پیش از صبحانه است. اگر دو لیوان آب پیش از صبحانه بنوشید هم از مشکل یبوست طی رژیم رها می‌شوید و هم بیشتر لاغر می‌شوید.
      بهترین و مطمئن ترین روش برای کاهش وزن، دریافت رژیم غذایی روزانه و ورزش منظم روزانه است. اکثر دارو ها و مکمل های فعلی عوارض دارند. پیشنهاد من اینست که با مراجعه به یک کارشناس یا متخصص تغذیه یک رژیم مناسب دریافت کنید. در صورت تمایل به مصرف مکمل یا دارو، به یک پزشک یا متخصص داخلی مراجعه کنید و برای اطلاع از مکمل ها یا داروهای استاندارد و دارای مجوز باید با معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی محل سکونت خود تماس بگیرید. به هر حال تنها داروی تایید شده ارلیستات (ونوستات) می باشد. البته به علت عوارض احتمالی باید با نظر پزشک مصرف شوند.
      در این زمینه نباید به حرف اشخاص غیر متخصص مانند مربیان ورزشی توجه کرد.

      با آرزوی سلامت

  7. saeed

    طریقه ی مصرف متابرن به چه صورتیه؟؟؟ روز ی چند تا باید خورد؟ ۸۵ کیلو وزنمه ۱۷۶ قد. شکم و پهلوم چربی گرفته.ممنون از سایت خوبتون

    • مهدی

      ۱۲۰ تایی گرفتی روزی ۳ تا بخور ۴۰ روزه تمومش کن

      • saeed

        اگه روزی ۶ تا بخورم ضرر داره؟؟۲ تا بعد صبحانه. ۲تا قبل تمرین.۲ تا بعد تمرین. شکم و پهلوم زیاد چربی گرفته

        • مهدی

          سعی کن به مرور زمان اضافه کنی از روزی ۳ تا شروع کن به مرور زمان اضاف کن ببین نتیجه گیریت چطوره

  8. لادن

    سلام و تشکر از محصولات خوبتون من ترویید کم کار دارم و اشتهای زیادی برای غذا خوردن می خواستم بدونم برای من موثر با تشکراز شما

    • قادر

      بهتره زیر نظر پزشک مصرف کنی سعی کن سرخود چیزی مصرف مکنی

  9. سارا

    سلام چه جوری این قرص رو تهیه کنم؟

  10. علی

    سلام
    طریقه مصرفشو می تونین توضیح بدین؟

  11. پروانه

    باسلام.من هم فشارخون دارم وهم تیروئیدبراتوتاش نم دارو میخورم. بخاطرشکم ودورپهلوهام که بزرگه -این قرص راگرفتم تااستفاده کنم عوارضش چیه؟ ولی خدائیش بایدعالی باشه دستتون طلا .با توکل به خدا استفاده کنیم تا نتیجشوببینیم چی میشه فقط عوارضشو لطفأ ممنون.

  12. فرنازفريدوني

    سلام من۲۵سالمه و۸۰کیلووزن دارم.مشکل کم کاری تیروئیددارم.ناشتایه لوتیروکسین۱۰۰میخورم.آیااین قرص ضرری برای من دارد؟

  13. فرنازفريدوني

    ورزش و رژیم خام گیاهخواری هم دارم.بااین قرص یه ماهه چقدکم میکنم؟

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

مجله ادکوان، پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ | بررسی آخرین مقالات، خبرها و یافته های دنیای ورزش در رشته بدنسازی، پرورش اندام، پاورلیفتینگ و آمادگی جسمانی، گالری تصاویر و فیلم، مجلات و مشاوره