* شامل نیتروزیم جهت افزایش هضم پروتئین

* تقویت كننده آزاد سازی پروتئین های تركیبی

* سرشار از بی سی ای ای ها

* فاقد اسپارتیم و یا اسسولفیم

* بدون شكر افزوده شده

 

 

این مكمل منبع منحصر به فردی از پروتئین است كه از تركیب نوعی وی پروتئین متمركز, كه به شدت پالوده شده است, و كلسیم – كازئنیت و كراس فلو میكروفیلتریشن پردازش شده به دست می آید.

 این مخلوط منحصر به فرد سبب آزاد سازی پروتئین ها (چه آنها كه سریع و چه آنها كه كند عمل می كنند) و همچنین اسید آمینه های موجود در جریان خون می گردد و عملكرد آن به این صورت است كه اسیدآمینه های بیشتری را, برای مدت طولانی تری, در خون متمركز كرده و بنابراین سبب ابقا طولانی مدت نیتروژن می گردد. لو كرب پروتئین همچنین در آزادسازی اسیدآمینه های زنجیره ای – شاخه ای, كه برای ذخیره سازی مجدد پروتئین در بدن خصوصا” در حین تمرینات ورزشی شدید بسیار مورد نیازند, موثر است.

بیوشیمیست های كمپانی ام آر ام از این مكمل پروتئینی, بدون نگرانی از اینكه در حین عمل بلع پروتئین آن هدر رود,  استفاده می كنند. نیتروزیم افزوده شده به لو كرب پروتئین به بدن شما در تفكیك زنجیره های كوتاه و بلند اسید آمینه (به واحدهای كوچك تری كه قابلیت جذب اسیدآمینه ها را دارند) برای به دست آمدن میزان حداكثر جذب و هضم كمك می كند. برخی از محققین دلیل محبوبیت “رژیم پروتئین بالا” را در بسیاری از بدن سازان – ورزشكاران و كسانی كه رژیم می گیرند تا بدنشان قدرت هضم طبیعی آنزیم ها را پیدا كند, همین می دانند. وقتی فردی ( مرد یا زن و ورزشكاران در هر سن و نوع ورزشی ) ‌از این مكمل استفاده می كند, نیتروزیم افزوده شده به آن سبب هضم میزان بیشتری اسیدآمینه و انتقال مستقیم آن به عضلات برای افزایش سایز و قدرت آنها می شود.

هر پیمانه از این مكمل شامل 22 گرم از پروتئین منحصر به فرد مخلوط شده و به آسانی قابل هضم و جذب است. این فرمول برای تامین افزایش رشد و قدرت عضلات شما, همراه با تمام اسیدآمینه های ضروری و مورد نیاز برای حداكثر رشد و قدرت عضلانی تهیه شده است . لو كرب پروتئین خوشمزه و فاقد اسپارتیم است.

طریقه مصرف

یك پیمانه (30 گرم) از این مكمل را به سه چهارم لیوان آب – شیر یا آبمیوه اضافه كنید و در روز بین 1 تا 2 پیمانه از این مكمل را انید مصرف كنید تا میزان پروتئین مصرفی بدنتان را بالا ببرید. دقت كنید كه اول مایع و بعد پودر را اضافه كنید و خوب مخلوط نمائید.

هر پیمانه 30 گرمی شامل

چربی 2.5 گرم

كلسترول 18 میلی گرم

سدیم 71 میلی گرم

كربوهیدرات 2 گرم

پروتئین 22 گرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *