قدرت غلبه ….. طاقت پایداری

آیاد در گرماگرم نبرد دارای طاقت پایداری تا رسیدن به پیروزی هستید؟

روش عامل نبرد: سیستم توانبخشی عضله و ذهن

ادامه مطلب فایت فکتور FIGHT FACHTOR

گفته­اند شانس آنجاست که آماده باشید و فرصت را دریابید. این گفته در صحنه مبارزه پیش از هر جای دیگر صحت دارد. حین غلت زدن روی بالشتک، یا هنگام جاخالی دادن در رینگ، یا در صحنه رقابت همیشه باید درجه اول باشید! عامل نبرد ساخت نوترابولیک عضله، ذهن و انرژی شما را برای بالاترین عملکرد تنظیم می­کند، و این کار فقط با یک دوز انجام می­شود!

تاکتیک عامل نبرد: مهارت­های عملیاتی خود را افزایش دهید.

بیائید صادق باشیم. جامعۀ ورزشکاری از نظر تغذیه و فرآورده­های ایجاد حداکثر عملکرد دچار کمبود است. بهترین فرآورده از نظر مربیان گاتوراد می­باشد که مخلوط آب و شکر است. برخلاف آن، عامل نبرد عملکرد جسمی و ذهنی ورزشکاران فنی نیاز دارند بهبود می­دهد.

عامل نبرد دارای این مواد است: بتا آلانین، چیلات منیزیم کراتین، رودیولا، نوتروپیکز، بتا آلانین با دو سازوکار، ظرفیت عملکرد را افزایش می­دهد:

– تجمع بیشتر واحدهای حرکتی دارای آستانه زیاد

– مقاومت طولانی در قبال خستگی که این کار با افزودن تراکم کارنوزین عضله توسط بتا آلانین انجام می­شود و در نتیجه الیاف عضلانی دارای آستانه زیاد، هیدرژن اسیدزای بیشتری جذب می­کنند. یون هیدرژن موجب افت PH عضله شده که به نوبه خود قدرت شما را می­کاهد و خستگی زودتر فرا می­رسد. این محدودیت مانع از اورلود کردن عضله و فشار آوردن برای کسب عضلات جدید می­شود.

پیشرفت­های اخیر در فناوری کراتین جذب سلولی را می­افزاید: چیلات منیزیم کراتین یک نوع کاملاً واکنشی منیزیم و چیلات کراتین است کهن اثرات یکدیگر را تقویت می­کنند. منیزیم برای تبدیل کردن کراتین به ATP لازم است. معلوم شده که چیلات منیزیم کراتین از مونوهیدرات کراتین برای افزودن مقدار عضله، قدرت و توان پشتیبانی از سطوح انرژی مؤثرتر است. این نوع جدید کراتین نتایج منحصربفردی در افزایش قدرت، سرعت و توان دارد.

رودیولا روزا پاسخ فیزیولوژیک به تنش مکانیکی را کند می­کند

رودیولا یک علف چینی است که در رده آداپتوژن طبقه­بندی شده زیرا در قبال خستگی ذهنی و جسمی مقاومت خوبی دارد. رودیولا برای ورزشکارانی مناسب است که تمرینات شدید انجام می­دهند زیرا می­تواند بازیافت توان و عملکرد تمرینی را افزایش دهد.

ترکیب تیروزین و کافئین تمرکز و وضوح ذهن را زیاد می­کند

تیروزین برای سنتز ناقل­های عصبی از نوع کتکولامین مانند نوراپی نفرین، اپی نفرین و دوپامین بکار می­رود. کافئین یک محرک CNS است و اثرات جانبی متنوعی دارد که به انقباض عضله، رهاسازی ناقل عصبی و سوختن چربی کمک می­کند. کافئوین به تنهائی عملکرد ذهنی را بهبود می­دهد اما اثرات آن در ترکیب با تیروزین فوق­العاده است.

چیلات منیزیم گلیسیل گلوتامین تنها گلوتامین پایدار موجود است

گلوتامین فراوان­ترین اسید آمینه بدن است تا ۵۰% اسید آمینه عضلات را تشکیل می­دهد. در ضمن تحت تمرین شدید بیش از همه کاهش می­یابد. برای حفظ سطوح گلوتامین در پلاسما پس از تمرین، افزودنی گلوتامین توصیه می­شود.

سالویا میل تیوریزا موجب اتساع عروق و افزایش جریان خون در عضلات می­شود این علف چینی با گشاد کردن عروق، جریان خون را افزوده و به عملکرد قلب و کلیه کمک می­کند. در ضمن برای درمان آکنه، تسکین اعصاب و کاهش فشار خون و کلسترول به کار می­رود.

سیترولین مالات طاقت را افزوده و انرژی بیشتر برای تمرین سخت­تر فراهم می­کند

تحقیق نشان می­دهد سیترولین مالات احساس خستگی را بسیار کم کرده، ۳۴% تولید ATP اکسیدی را طی تمرین می­افزاید و میزان بازیافت فسفوکراتین پس از تمرین را ۲۰% بیشتر می­کند. این یک افزودنی فوق­العاده در زرادخانه عامل مبارزه است.

آکاچیار ریجیدولا به شکل آگونیست متابولیک عمل می­کند:

این ماده دارای یک جزء قلیائی فنیل اتییل آمین است که روحیه و اشتها را تقویت می­نماید. این ماده دستگاه عصبی مرکزی را تحریک می­کند ولی حالت دلهرۀ همراه با محرک­های قوی را ندارد. در ضمن با تحریک غده تیروئید که ناظم سوخت و ساز بدن است، متابولیزم را افزایش می­دهد.

بی­تارترات کلیناین ماده مبنای عملکرد متابولیک بدن است و به سنتز فسفاتید یلکولین و استیلکولین کمک می­کند. این مواد برای بدن حیاتی هستند زیرا پشتیبان ناقل عصبی، غشای سلول، هورمون­ها، علامت­دهی عضلانی، و غیره می­باشند. عملکرد این ماده چنین است:

– افزایش فعال سازی سلول عضلانی

– افزایش مقاومت در قبال خستگی

– بهبود و سازگاری با تنش دستگاه عضلانی و عصبی

– ایجاد تمرکز ذهنی

– افزایش ذخیره ATP برای حرکات جهشی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *