تکرارهای منفی برای جلو بازو ( ارنی تیلور )
شما اینجا هستید
سیستم های تمرینی با وزنه » تکرارهای منفی برای جلو بازو ( ارنی تیلور )

ارنی تیلور یکی از مشهورترین بدنسازان انگلیس پس از دوریان یتس بشمار رفته ، و بخاطر شدت بالا و تاًکید روی بخش منفی تکرارها در تمریناتش شناخته شده بود. او می گوید :

 



«براین باورم که اجرای آهسته بخش منفی تکرارها به اندازه کنترل حرکت در بخش مثبت اهمیت دارد و چه بسا بیشتر .»

حرکت جلو بازو چکشی که در تقویت عضله براکیالیس ( که در کنار و زیر دو سر بازو قرار گرفته ) موًثر است، باعث می شود بازوهای بزرگتر و گردتری داشته باشید، وحرکت کاملی است برای کسب مزایای اجرای کنترل شده و مرگ بار بخش منفی تکرارها . در حالت نشسته به اجرای حرکت بپردازید ، یک دمبل را بالا بیاورید، فشار را کاملاً روی عضله براکیالیس حس کنید تا رسیدن به بالاترین بخش دامنه حرکت . سپس طی چهار شماره به آرامی وزنه را تا صاف شدن دست پایین بیاورید و از شدت درد در دو سر بازو و براکیالیس لذت ببرید! همین روند را برای سایر تکرارها هم ادامه دهید، تا رسیدن به هشت تکرار در یک ست . ارنی یک ست گرم کردنی ۱۲ تکراری اجرا می کرد و سپس اصلی انجام می داد.

 

منبع : Muscle & Fitness

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

مجله ادکوان، پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ | بررسی آخرین مقالات، خبرها و یافته های دنیای ورزش در رشته بدنسازی، پرورش اندام، پاورلیفتینگ و آمادگی جسمانی، گالری تصاویر و فیلم، مجلات و مشاوره