تمرین عضلات سرینی gluteal group
شما اینجا هستید
اصول تمرین با وزنه » تمرین عضلات سرینی gluteal group

گروه عضلات سرینی gluteal group( شامل سرینی بزرگ – سرینی میانی – سرینی کوچک )

نام علمی باسن، عضلات سرینی بزرگ می باشد. این عضلات همان عضلات گرد بالای مفصل ران است که در همه حرکات پاها شرکت دارند.

عضلات باسن از عضلات مختلفی تشکیل شده است که عضلات سرینی خوانده می شوند که قوی ترین آنها عضله سریتی بزرگ است. همین عضله است که برای ساختن یک باسن سفت و شکل گرفته باید روی آن کار کنیم.

BBSquatPL.gif (160×120)

LV45GluteLegPress.gif (160×120)

 

  1. عليرضا

    سلام عاقاااا خسته نباشید

    من تاره بدنسازی رو شروع کردم قدم ١٨١ و وزنم هم ۶۶ هست و مرد هستم می خواستم بدونم اگر تمرین عضله باسن ممکنه که خیلی این عضلات رو حجیم کنه چون نمی خوام بزرگ جلوه کنه و چی کار کنم که این عضلات زیاد بزرگ نشه
    باتشکر ازتون خواهش می کنم جوابم رو بدید

    • سپید

      سلام
      در بدنسازی اگه سنگین کار کنی بدنت حجم میگیره و بزرگ میشه
      اگه سبک کار کنی فیتنس میشی.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

مجله ادکوان، پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ | بررسی آخرین مقالات، خبرها و یافته های دنیای ورزش در رشته بدنسازی، پرورش اندام، پاورلیفتینگ و آمادگی جسمانی، گالری تصاویر و فیلم، مجلات و مشاوره