استراتژی های اضافه کردن سریع کالری بر رژیم غذایی روزانه
شما اینجا هستید
رژيم هاي غذایی » استراتژی های اضافه کردن سریع کالری بر رژیم غذایی روزانه

استراتژی های اضافه کردن سریع کالری بر رژیم غذایی روزانه

۱- به خوردن همان غذاهای همیشگی ادامه بدهید تنها کاری که می بایست انجام دهید افزایش مقدار آن می باشد
۲- غذاهایی را انتخاب کنید که از چگالی کالری بالاتری برخوردار هستند می توانید آنقدر کلم وسالاد بخورید تا اینکه فک تان درد بگیرد ولی مطمئن باشید که کالری ناچیزی دریافت کرده اید
۳- به اندازه کافی از کربوهیدرات های نشاسته ای مثل گندم کامل غلات حبوبات پاستا سیب زمینی لوبیا و جو دوسر در رژیم غذایی روزانه استفاده کنید

 

اضافه-کردن-سریع-کالری-بر-رژیم-غذایی-روزانه

اضافه کردن سریع کالری بر رژیم غذایی روزانه

۴- از اضافه کردن اندکی چربی به رژیم غذایی روزانه به خود هراسی ندهید فقط سعی کنید مقدار کل چربی دریافتی روزانه در سطح پائین و مناسب آن نگه دارید با اضافه کردن روغن های مفید همچون روغن زیتون روغن بادام زمینی و …

خواننده محترم، این مطلب در سایت ادکوان ( پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ ) منتشر شده و شما هم اکنون درحال خواندن نسخه کپی آن هستید. لطفا جهت حمایت از ما، به سایت ادکوان مراجعه کنید. متشکرم.
Edcoan.ir

مطمئن باشید که بر سرعت افزایش وزنتان افزوده خواهد شد
۵- بخاطر اینکه هدفتان افزایش وزن است مجاز نیستید که هر خوردنی که دم دست تان رسید بخورید بلکه سراغ مواد غذایی با کیفیت و مغذی و با چگالی کالری بالا بروید از خوردن روغن های اشباع شده و غذاهای آماده و سر پایی خود داری کنید
۶- اگر احساس می کنید که از طریق غذا نمی توانید کالری مورد نیاز بدنتان را تامین کنید سراغ مکمل ها بروید مقدار کالری که می بایست از طریق مکمل دریافت کنید را مشخص سازید و سعی کنید آن را از بین مکمل های با کیفیت و با نسبت پروتئین به کربوهیدرات مناسب انتخاب کنید
۷- از خوردن مقدار زیادی از کالری روزانه بصورت مایع و محلول نترسید
از استراتژی و نکات ذکر شده در این مقاله برای افزایش حجم و وزن بصورت عضله خالص استفاده کنید و مطمئن باشید که با پیروی کامل از موارد فوق خیلی سریع تر از آن چیزی که تصورش را می کنید می توانید بر وزن بدنتان بیفزائید

تهیه شده در پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ (ادکوان – Edcoan.ir)

  1. علیرضا

    سیستم تمرینی y3t چه نوعی از تمرین میباشد ؟

  2. مدیریت

    سیستم تمرینی y3t شامل یک هفته تمرین سنگین روی حرکات اصلی با چند ست 8 الی 12 تکراری است و در هفته دوم مقداری حرکت تک‌مفصلی اضافه می‌کنیم و تکرارها را به 15 می‌رسانیم. در هفته سوم از روش‌های شدت‌دهنده به تمرین مثل دراپ‌ست، سوپرست و… استفاده می‌کنیم و تمرین را خیلی سریع و شدید انجام می‌دهیم. تمرین را در حدود 40 دقیقه به پایان می‌بریم.

  3. ارسلان

    یک نمونه برنامه پرس سینه با سیستم y3tبنویسین

  4. مدیریت

    هفته 1

    پرس سینه 2 تا 3 ست با تکرارهای 6 تا 10 تایی

    پرس بالاسینه دمبل 2 تا 3 ست با تکرارهای 6 تا 10 تایی

    پرس زیرسینه 2 تا 3 ست با تکرارهای 6 تا 10 تایی

    نمونه تمرین سینه ـ هفته 2

    پرس سینه 2 تا 3 ست با تکرارهای 10 تا 14 تایی

    پرس بالاسینه دمبل 2 تا 3 ست با تکرارهای 10 تا 14 تایی

    قفسه دستگاه 2 تا 3 ست با تکرارهای 10 تا 14 تایی

    پرس زیرسینه هالتر 2 تا 3 ست با تکرارهای 10 تا 14 تایی

    نمونه تمرین سینه ـ هفته 3

    پرس سینه دستگاه 1 ست با تکرارهای 30 تا 40 تایی

    (روش استراحت ـ توقف) یک ست با تکرارهای بالای20 تایی

    شنا سوئدی یک ست تا ناتوانی

    قفسه دستگاه (3 بار کم‌کردنی) یک ست تا ناتوانی

    پرس سینه دمبل + قفسه سینه + پرس بالاسینه دمبل + کراس‌اور یک ست تا ناتوانی

    پرس بالاسینه اسمیت (تکرارهای 6 ثانیه‌ای با تکرارهای اضافی) یک ست تا ناتوان

  5. ALIREZA

    تشکر

  6. XRumerTest

    Hello. And Bye.

  7. ali

    استراتژی های اضافه کردن سریع کالری بر رژیم غذایی روزانه

  8. mac giambattista valli collection release date lipstick makeup wholesale

    استراتژی های اضافه کردن سریع کالری بر رژیم غذایی روزانه

  9. sunbeam

    استراتژی های اضافه کردن سریع کالری بر رژیم غذایی روزانه

  10. eauty tool wholesale

    استراتژی های اضافه کردن سریع کالری بر رژیم غذایی روزانه

  11. mac makeup bags wholesale

    استراتژی های اضافه کردن سریع کالری بر رژیم غذایی روزانه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

مجله ادکوان، پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ | بررسی آخرین مقالات، خبرها و یافته های دنیای ورزش در رشته بدنسازی، پرورش اندام، پاورلیفتینگ و آمادگی جسمانی، گالری تصاویر و فیلم، مجلات و مشاوره