کارایی:

– وی پروتئین شاخه ای منظم
– حامی سوخت گیری سریع گلیکوژن عضلانی
– پشتیبانی توسط پاسخ آنابولیک
– کمک به افزایش بازپروری و ترمیم ماهیچه ها
– افزایش ساخت پروتئین و حفظ  نیتروژن
– پشتیبانی از انتقال مواد غذایی و ته نشینی در رگ ها

ادامه مطلب آنابولیک ویندو  anabolic window

دستور مصرف:

به عنوان یک مکمل غذایی ۳ پیمانه از این محصول را با ۳۶۰ الی ۴۸۰ میلی لیتر آب قبل از انجام فعالیت روزانه برای دستیابی به بهترین نتیجه مصرف نمایید.
موارد احتیاطی:
بیشتر از میزان توصیه شده مصرف نشود.  
عملکردآنابولیک ویندو:   یک کمپلکس برای تسریع بازیافت، رشد و تغذیه عضلانی پس از ورزش . ورزشکار برای بهبود عملکرد ورزشی باید توان بازیافت خود را افزایش دهد. سالهاست که مربیان ارزش مصرف برخی مواد را پس از ورزش جهت کاهش مدت بازیافت توان گوشزد کردهاند. پژوهشهای اخیر ترکیبی از مواد را توصیه میکند که با مصرف آن درست پس از تمرین شدید، امکان بازیافت عضلانی و تجزیه چربی فراهم می شود. برای کارآمدسازی این مواد، تیم تحقیق و توسعۀ نوترابولیک فرآورده  آنابولیک ویندورا تهیه کرده است که به سرعت وارد جریان خون شده تا از حساسیت بیشتر بدن درست پس از تمرین بهره برداری کند. در نتیجه، پروتئین عضلانی ترمیم شده، ذخائر انرژی به سرعت تجدید می شوند، توان بدن پس از فعالیت جسمانی سریعتر و قویتر بازگشت می کند تا از مرزهای تصور فراتر رود.
تاکتیک عملکرد پنجره آنالولیک: حرکت از کاتالولیک به سوی آنالولیک و بیشینه سازی تراکم مواد مغذی در عضلات آسیب دیده.
تغذیه پس از تمرین یک نقش اساسی در بازیافت توان دارد زیرا تخلیه ذخائر انرژی و آسیب به پروتئین عضلانی در ایجاد عضلات جدید حیاتی است. اما یک نکته در اینجا مهم است. هرگاه قند خون و گلیکو‍ن (انرژی ذخیره شده در عضله) کاهش یابند، سطح انسولین هم کاهش می یابد. در عوض، بدن اجازه می دهد کورتیزول یعنی هورمون مسئول تجزیه بافت افزایش یابد. به بیان دیگر آنچه ورزشکار برای رشد عضله  انجام می دهد می تواند نتایج اتلاف عضله را به بار آورد. خوشبختانه حرکت از تجزیه عضلانی به سوی رشد عضله – بدون ایجاد چربی – آسان است. نوترابولیک با ترکیب مخلوطی از پروتئین و کربوهیدرات سریع همراه با یک سیستم حمل و نقل طبیعی برتر، نخستین فرمول جهانی ایجاد محیط مناسب برای جلوگیری از تجزیه عضله و ترمیم نمودن عضله را تهیه کرد. این نخستین گام در ایجاد یک بدن لاغر، قوی و سریع است.
 آنابولیک ویندو :     کمپلکس پروتئین با جذب سریع و متوالی، شبکه جبرانی هیدروکربن چند مرحله ای، و سیستم حمل و نقل مواد مغذی آنابولیک.

کمپلکس پروتئین با جذب سریع و متوالی

پنجره آنابولیک ۴۰% کالری خود را از یک مخلوط پروتئین میگیرد که به سرعت وارد جریان خون شده و در عین حال امکان جذب فوری یا تأخیری مواد را میدهد.  آنابولیک ویندو با یک دوز زیاد پروتئین هیدرولیزات وی و مواد تفکیکی و کنسانتره پروتئینی وی ممتاز، از آخرین پژوهشها در رشتۀ پروتئین شناسی بهره برده و یک پروتئین سریع العمل ولی با رها سازی تدریجی را عرضه میدارد. این یک جهش بزرگ در تغذیه پروتئینی پس از تمرین میباشد زیرا پروتئین هیدرولیز شده که «پپتید با وزن مولکولی کم» هم نامیده میشود فقط دارای زنجیرۀ پپتیدی کوتاه است و این پپتیدهای کوچک به سرعت توسط روده جذب و در جریان خون رها میشوند و نیازی به عمل هضم ندارند.
شبکه جبرانی هیدروکربن چند مرحله ای بدن پس از تمرین مستعد پذیرش ترکیبات انرژی زا در سلولهای عضلانی تحت تمرین میباشد. با وجودی که تعدادی از مواد «سوپ شیمیائی» درون سلول را تأمین میکنند، مهمترین جزء هیدروکربن می باشد. بدن از هیدروکربن (CHO) به عنوان سوخت برای تأمین انرژی (ATP و گرما) استفاده میکند. انرژی شیمیائی هیدروکربن به شکل گلیکوژن در سلول عضله ذخیره میشود. بدن پس از تمرین شدید در حالت کاتابولیک مفرط قرار میگیرد زیرا سطوح قندو انسولین خون کاهش مییابد. پنجره آنابولیک تقریباً ۶۰% کل کالری حاصل از یک مخلوط خاص هیدروکربن را ارائه میکند که فوری سطح گلوکز خون را افزوده و موجب هیپرگلیسمی میشود. این حالت تولید انسولین را که آنابولیک ترین هورمون بدن است به دنبال دارد و زمینه برای افزایش بازیافت، رشد و ترمیم عضلانی آماده می شود. به دیگر سخن، هیدروکربن پنجره آنابولیک با کاهش کورتیزول و ایجاد محیط ترمیم عضلانی مانع از تجزیه عضله می شود.

سیستم انتقال مواد مغذی آنابولیک:   این فرآورده از محصولات بعد از تمرین پارسال فراتر رفته و شبکه انقلابی شوک آنابولیک را عرضه میدارد. این مخلوط خوراکی – داروئی دارای آمینواسید آنابولیک ال – لوسین اتیل استر و قدرت تحویل مواد مغذی ال – آرژنین اتیل استر، ال – سیترولین اتییل استر و ال – نوروالین اتیل استر میباشد که همگی در تولید نیترواکسید دخالت دارند. به علاوه، پنجره آنابولیک دارای ترکیبات اضافی است که حجم سلول، مصرف مواد مغذی، و بیشینه سازی تولیدATP را بهبود می دهند، از جمله: چیلات منیزیم گلیسیل گلوتامین، ال – گلوتامین، ال – گلیسین، ال- تاورین ریز شده و K-R-ALA

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *