وایپر دایماتیز چربی سوزی راه به مرحله ایی فراتر می برد . ترکیب دارویی پیشرفته و زود هضمی است که انرژی قابل کنترلی را در بدن شما آزاد می کند و در تمام طول روز این انرژی در مسیر ثابتی در بدن شما جریان دارد.


وایپر برای آزادسازی سریع انرژيي است که به طور مداوم و بدون توقف در تمام طول روز در بدن شما می ماند . چربی سوزی است قوی که میزان انرژی بدن را به بالاترین میزان می رساند .

 

وایپر در کمتر از 10 دقیقه در بدن شما چربی را به انرژی تبدیل می کند . این محصول دایماتیز سریع تر از کپسول های دیگر حتی کپسول های مایع در بدن شما حل شده و فعالیت خود را آغاز می کند .کپسولهای قدیمی تر 10 دقیقه ایی طول می کشید تا در بدن حل شود و تا 17 دقیقه بعد به مرور زمان در بدن بر روی جریان خون تاثیر بگذارد حال آنکه با مصرف وایپر از همان ثانیه بلعیدن عمل چربی سوزی در بدنتان آغاز می شود .لایه بیرونی وایپر به گونه ایی طراحی شده است که علاوه بر این که به راحتی بلعیده می شود در بدن شما زود هضم شده و بر روی جریان خونتان به سرعت تاثیر می گذارد .

كارايي:
1- چربي سوزي در كمترين زمان
2- افزايش انرژي بدن
3- افزايش توان و قدرت بدن در هنگام تمارين
4- بلع آسان و هضم راحت

طرز مصرف :
به عنوان یک مکمل غذایی یک گپسول زود هضم واپر را قبل از صبحانه یا تمرین صبحگاهی و یک کپسول را در اواسط بعد از ظهر مصرف نمایید . به هیچ عنوان بیشتر از 2 کپسول در روز مصرف نشود.
برای گرفتن نتیجه بهتر به عنوان بخشی از رژیم غذایی چربی سوز و برنامه ورزشی خود این محصول را مصرف نمایید .

موارد احتیاطی :
1 – دور از دسترس کودکان نگاه دارید.
2- زیر 18 سال این مکمل را مصرف نکنید .
3- اگر باردار هستید یا در حال شیر دهی می باشید از مصرف آن خودداری نمایید.
4- اگر به بیماری خونی دیابت یا فشار خون و … مبتلا هستید از مصرف این مکمل خودداری کنید .
5- همراه این مکمل کافئین مصرف نکنید چرا که باعث بی خوابی – استرس و طپش قلب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *