پنج نکته برای متمرکز ماندن و رسیدن به اهداف

در اینجا پنج نکته را مطرح می کنم که به نظرم تا حد زیادی به شما کمک می‌کند تا بر هدفتان متمرکز بمانید و در مسیر رسیدن به تناسب اندام گام بردارید.


1. یک شریک تمرینی پیدا کنید!

همه‌ی ما دوستان یا شاید حتی همکاران زیادی داریم که می‌خواهند خوش اندام شوند اما به احتمال زیاد دقیقاً در موقعیتی مشابه شما هستند. با دوستان خود صحبت کنید و ببینید چه کسی بیشتر از همه انگیزه دارد تا با شما در باشگاه شرکت کند. داشتن یک شریک تمرینی شما را مجبور می کند که به هدفتان متعهد باشید. همه‌ی ما روزهایی را تجربه می‌کنیم که بعد از کار حوصله‌ی رفتن به باشگاه را نداریم، اما اگر دوست شما از قبل منتظرتان باشد، نمی توانید او را رها کنید! حتی خودم متوجه شده‌ام که داشتن یک شریک تمرینی باعث می‌شود تا صبح‌های شنبه یا یکشنبه‌شب‌هایی که ترجیح می‌دهم بیرون از خانه گلف بازی کنم، به‌جای آن تمرین کنم. هیچ چیز خجالت‌آورتر از این نیست که وارد محل کار شوید و با همکارانی مواجه شوید که آنها را غال گذاشته اید.

پنج نکته برای متمرکز ماندن و رسیدن به اهداف
پنج نکته برای متمرکز ماندن و رسیدن به اهداف

2. یک برنامه تمرینی کتبی پیدا کنید!

رفتن به باشگاه و فقط تکان خوردن تمرینی بیهوده است. با استفاده از رسانه‌های اجتماعی، اطلاعات رایگان زیادی در اختیار داریم. من هر هفته تمرینات رایگان را در صفحات رسانه های اجتماعی خود پست می کنم. از آنها عکس بگیرید، آنها را به باشگاه ببرید و شما و شریک ورزشی‌تان با هر چیزی که دارید تمرین کنید. سپس می توانید روز بعد در مورد پست های من و اینکه چقدر از من به‌خاطر آن تمرین متنفر هستید، نظر دهید!

3. اگر تنوع کلید استمرار و موفقیت شماست، پس تمرینات تکراری روزانه راهی برای شکست شماست.

چیزی که می‌خواهم بگویم این است که تمرینات را تغییر دهید. هرگز یک تمرین را دو بار انجام ندهید. یک تمرین قفسه سینه انجام دهید و هفته بعد آن را کاملاً برعکس انجام دهید. انجام یک کار مشابه هر روز در باشگاه درست مانند خوردن غذاهای مشابه هر روز است. در نهایت، همانطور که می دانید، خسته می شوید و از پا در می آیید. مانند بسیاری از افراد، دقیقاً یک سبک تمرینی یکسان نداشته باشید. ست های مختلف را با هم ترکیب کنید – مثلاً سوپر ست ها، جاینت ست ها یا یک تمرین کامل از دراپ ست ها. کش های بدنسازی و گروه های عضلانی پوش پول سوپرست را اضافه کنید. تمرینات را تازه نگه دارید و ذهن و بدن خود را با موانع تمرینی جدید هر هفته به چالش بکشید!

4. تبدیل به فردی نشوید که صد درصد متعهد است، بی نقص غذا می خورد و هر روز تمرین می کند.

این ضمانتِ شکست شماست – به من اعتماد کنید. تغییر 180 درجه‌ی سبک زندگی سیار سخت است. اهدافی مانند تمرینِ یک روز در میان را تعیین کنید. یا در طول هفته دو تمرین بعد از کار و سپس دو جلسه تمرین در آخر هفته زمانی که تعطیل هستید انجام دهید. همین امر در مورد تغذیه نیز صدق می کند – تمام زیاده روی های کوچک را به طور کامل حذف نکنید. اگر در باشگاه سخت تمرین می کنید، در صورت تمایل یک یا دو تکه پیتزا بیاورید یا مقداری ماست یخ زده بخورید. کار را انجام دهید و برای انجام آن در حد اعتدال به خودتان پاداش دهید. به یاد داشته باشید – بازی تحول تناسب اندام یک ماراتن است، نه یک سرعت!

5. اهدافی را تعیین کنید و آن اهداف را عمومی کنید!

چه یک مسابقه باشد، چه یک نیمه ماراتن یا هر چیز دیگری، یک هدف مشخص را در یک تاریخ مشخص تعیین کنید! سپس از شما می خواهم که آن هدف را عمومی کنید. به دوستان، همکاران، خانواده یا همسر خود بگویید. نوشتن یک هدف در دفترچه یادداشت و سپس فراموش کردن آن چند هفته بعد بسیار آسان است. تقریباً غیرممکن است که وقتی آن هدف را به اطرافیان خود گفتید، نادیده‌اش بگیرید. ترس از برآورده نکردن انتظارات اطرافیان، شما را متمرکز و متعهد نگه می دارد.

منبع:

fitnessrxformen.com

 

نمایش تمام محصولات فروشگاه مکمل های ورزشی ادکوان

فروشگاه ادکوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *