کسی که نمی تواند مبتدی خوبی باشد محال است حرفه ای خوبی بشود در هر کاری باید قدم به قدم جلو رفت کسی که سعی می کند میان بر بزند لااقل در پرورش اندام کم می اورد و بالاخره عقب می افتد.

 


نباید از روز اولی که وارد باشگاه می شویم ادای حرفه ای ها رو در بیاریم و مانند انها تمرین کرد غذا خورد و یا دارو مصرف کرد پله به پله باید شدت تمرین رو افزایش داد پروتین غذا را افزایش داد و بعد مکمل ها وارد بازی می شوند نه از همان روز اول روند حرفه ای شدن طولانی است و کسی که صبر و تحمل ندارد نمی تواند در این رشته ورزشی موفق شود.


شدت تمرین برای کسی که تازه به این رشته امده و کسی که ۱ سال سابقه ی تمرینی دارد فرق می کند و هر دوی انها با یک حرفه ای که سال ها در این ورزش خاک خورده فرق می کنند.
اولی با تمرینی از حرکات پایه ای و مادر تشکیل بدون هیچ سیستم بخصوصی تنظیم می شود.
تغذ یه ای که شامل ۱/۵ گرم پروتین به ازای هر کیلو گرم وزن بدن بدون استفاده از مکمل به اندازه ی کافی رشد خواهد کرد.
با شش تا یک سال سابقه است که می توان سیستم ها را وارد برنامه ی تمرینی کرد و مقدار پروتین  را هم به ۲ گرم افزایش داد در اواخر سال اول است که احتیاج به مصرف مکمل هاست.
ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که چه مشکلی دارد که از همان ابتدا پروتین زیاد و تمرین سنگین و مکمل و دوپینگ هم با هم شروع شود ؟
مگر نه این است که پیشرفت ورزشکار سریع تر خواهد بود؟
بله این درست است اما شما توجه داشته باشد که اگر به طور مثال دو نفر با هم بدنسازی را شروع کرده باشند اولی مقید است و همه چیز را به موقع مصرف می کند ولی دومی از همان روز اول دارو مکمل و… مصرف می کند ممکن که در سال اول نفر دومی از اولی جلو بزند ولی نفر اولی که از تمام ظرفیت بدن خود برای رشد استفاده کرده و چیزی هم از دومی کم ندارد
در سال دوم با وارد شدن به یک دوره ی جدید و مصرف موادی که ذکر شد به اندازه ی ۶ سر و گردن از دومی جلو می افتد .
اگر از همان روز اول بخواهیم حرفه ای تمرین کنیم در سال سوم و چهارم با چه محرکی می خواهید عضلات رو رشد دهید ؟
پیشرفت تا ۱ سال متوقف می شود و جای تاسف دارد که بعضی مربی نما ها برای سود خود و یا معروف شدن نه تنها باعث می شوند که بدنساز هیچ گاه به هدفش نرسد بلکه بدنساز  را هم به یک داروخانه ی متحرک تبدیل می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *